Ga naar inhoud

Ze zijn zo lelijk :-(


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Op 17/5 ben ik in de wellness kliniek geopereerd door dr. Visser en is er 320cc monobloc hydrogel high profile geplaatst. 

 

Tijdens het consult gaf ik al aan dat ik tubulaire borsten heb maar de. Visser vond dat wel meevallen en zei dat het wel goed zou komen. 

 

Als ik de foto's hier op de forum bekijk en naar mijn borsten kijk, klopt het gewoon niet. Er is nu al duidelijk een verschil qua vorm tov de rechterborst. Ik heb pas over 3 maanden een vervolgafspraak bij dr. Visser. 

 

Hopelijk overschat ik de situatie, maar ben bang dat ze nooit mooi rond zullen worden, en zo lelijk qua vorm blijven als voorheen. 

 

Ik durf geen foto's te plaatsen omdat het zo lelijk is! :-( Op verzoek durf ik het wel toe te sturen als dat middels PB kan.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

 

Liefs Anissa (die het echt even niet meer ziet zitten..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, heey... 

 

Ik snap je gevoel helemaal. Zo heb ik ook een tijdje gezeten. Maar geloof me het komt goed(al is dat nu heel moeilijk te geloven!). Het duurt allemaal gewoon wat langer. Ik ben nu zelf bijna 3 maanden p.o en ben er helaas ook nog lang niet. Maar sta er wel veel positiever in als in het begin. Want zie ze nu wel steeds mooier worden EINDELIJK. 

 

Je mag me altijd foto's sturen. Kan ik kijken of ze beetje vergelijkbaar zijn met die van mij. En als je wilt kan ik je ook altijd foto's van mij sturen. 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne1987,

 

Wat fijn dat je reageert. Ik ben gewoon zo bang dat tubulaire zichtbaar blijft. Ook vroeg ik me af of het normaaal is dat de sportbh op de duur te losjes gaat zitten? Ik zal je proberen wat foto's te sturen. Het is fijn als een ander er naar kijkt. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anissa,

 

Ik heb 18 mei hydrogel 370 en 400 cc laten zetten bij de WK. Ik weet niet hoe ze eruit zien (ik zit nog in mijn 14 dagen verband), maar ik weet wel dat hydrogel minder hoge projectie heeft en geen tot weinig push up effect. Kan het daar niet aan liggen? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Anissa:

Hoi SandraHu,

 

Qua projectie denk ik wel..maar ik heb volgens het kaartje high profile. 

Trouwens, 14 dagen verband? Ik kreeg direct een compressiebh...

High profile hydrogel staat gelijk aan een low of medium profile van siliconen. Ik weet niet of je daarop bent gewezen? Ik door mijn pc wel, maar heb toch hydrogel vanwege gezondheidssredenen gekozen. Ik heb ook high profile. Het drukverband verschilt per pc. Ik heb compressieverband i.p.v een compressiebh, maar kan dan dus niks zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn heeft ze mij nergens op gewezen. Ze was nogal kortaf en ik wilde graag door haar geopereerd worden. Dit vanwege de positieve verhalen op het internet en omdat dr. Visser alleen monobloc plaatst.  Maar ongeacht het medium profile of high profile is, qua vormgeving zou dat toch niks mogen uitmaken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag twee maanden geleden geopereerd in WK. Mijn borsten zijn ook nog niet helemaal hetzelfde (word ik gek van) Sinds twee dagen heb ik er iets meer last van. Heel vreemd na al die tijd. Hadden jullie dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anissa:

Om eerlijk te zijn heeft ze mij nergens op gewezen. Ze was nogal kortaf en ik wilde graag door haar geopereerd worden. Dit vanwege de positieve verhalen op het internet en omdat dr. Visser alleen monobloc plaatst.  Maar ongeacht het medium profile of high profile is, qua vormgeving zou dat toch niks mogen uitmaken? 

Ik denk dat het wel wat uitmaakt. Ik heb je borsten niet gezien, dus kan het niet beoordelen, maar ik weet wel dat monobloc hydrogel -ondanks de gezondheidsvoordelen- qua opheffing asymmetrie/aangeboren afwijkingen cosmetisch niet altijd de meest mooie keuze is vanuit esthetisch oogpunt (al is dat ook weer een kwestie van smaak). Misschien kan je best_boobie vragen. Die heeft veel verstand ervan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 28-5-2018 om 19:28, Anissa zei:

Hoi allemaal,

Op 17/5 ben ik in de wellness kliniek geopereerd door dr. Visser en is er 320cc monobloc hydrogel high profile geplaatst. 

 

Tijdens het consult gaf ik al aan dat ik tubulaire borsten heb maar de. Visser vond dat wel meevallen en zei dat het wel goed zou komen. 

 

Als ik de foto's hier op de forum bekijk en naar mijn borsten kijk, klopt het gewoon niet. Er is nu al duidelijk een verschil qua vorm tov de rechterborst. Ik heb pas over 3 maanden een vervolgafspraak bij dr. Visser. 

 

Hopelijk overschat ik de situatie, maar ben bang dat ze nooit mooi rond zullen worden, en zo lelijk qua vorm blijven als voorheen. 

 

Ik durf geen foto's te plaatsen omdat het zo lelijk is! ? Op verzoek durf ik het wel toe te sturen als dat middels PB kan.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

 

Liefs Anissa (die het echt even niet meer ziet zitten..)

Hoi Anissa,

 

 

ik ben nu 2 weken po en ook tubulaire borsten.

Ik kwam jou topic tegen, en ik vroeg mij af hoe ze nu inmiddels een jaar verder zijn? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2018 om 19:34, Sanne1987 zei:

Heey, heey... 

 

Ik snap je gevoel helemaal. Zo heb ik ook een tijdje gezeten. Maar geloof me het komt goed(al is dat nu heel moeilijk te geloven!). Het duurt allemaal gewoon wat langer. Ik ben nu zelf bijna 3 maanden p.o en ben er helaas ook nog lang niet. Maar sta er wel veel positiever in als in het begin. Want zie ze nu wel steeds mooier worden EINDELIJK. 

 

Je mag me altijd foto's sturen. Kan ik kijken of ze beetje vergelijkbaar zijn met die van mij. En als je wilt kan ik je ook altijd foto's van mij sturen. 

 

Liefs! 

Begrijp ik uit jou reactie dat jij ook tubulaire borsten had?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.