Ga naar inhoud

Bh van de kliniek of sport bh


Aanbevolen berichten

Hi! Ik ben nu bijna 3 weken po en ik heb een soort ongemak. Ik heb een stoffe bh van de kliniek, maar deze zit niet echt strak en de banden zijn te groot. Als ik loop zitten ze niet klem. Ik heb ook 1 eigen sport bh daar zitten ze erg strak in, wat op ten duur veel pijn aan de borsten geeft. Ik heb nog een paar andere sport bh’s gepast, maar ik vind de sport bh’s die ze goed omarmen best wel pijnlijk.  Hebben jullie dit ook? Moet de bh nou heel erg strak zitten of mag het wel comfortabel zijn? Hoop dat iemand me kan helpen. Ik draag nu maar de gene die pijn doet liever even pijn dan lelijke borsten. 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sportbh van de kliniek gekregen en die zit niet heel vervelend strak ofzo hoor! De banden zijn bij mij ook wat te groot. Die van mij zit vrij comfortabel, als in ik voel niet dat het heel strak zit. Vandaag hebben ze in de kliniek gezegd dat het echt goed genoeg zit en dat het zeker niet te strak moet. Misschien moet je even een mailtje sturen met een foto hoe het zit en vragen om advies! Wanneer heb je je check? Dan kan je het ook even vragen en gelijk je andere bh meenemen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx Dankje! Ik ben al 2 keer geweest (met mijn andere bh aan) en ze zei er niks van ik vroeg nog wel of hij goed was. Ze vond het prima (verpleegkundige) nee ik voel me er ook heel vrij in waardoor ik het gevoel heb dat het niet voldoende ondersteunend is en ze gaan hangen :blink: als ik hem dit rits van voor worden ze wel iets naar elkaar toe geduwd en ze willen geloof ik graag naar m’n rug toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.