Ga naar inhoud

Cynthia2 : 29 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben mama van 2 kindjes, heb ze allebei borstvoeding gegeven en nu heb ik bijna niks vanborst meer... ik heb na al lang erover na te denken eindelijk voor mezelf uitgemaakt dat ik dit wel verdien om mezelf beter en aantrekkelijker te voelen. Nu ben ik eerst bij diana geweest maar dan toch beslist van het daar niet te doen door de afstand, 3uren rijden geen probleem maar als er achteraf een probleem is zou ik niet weten waar naartoe, het gaf me geen veilig gevoel. Nu ga ik bij dr verdonck, de 28ste ga ik op gesprek en als ik me daar goed bij voel zou ik zo snel mogelijk de operatie laten uitvoeren. 19/7 vertrekken we op reis en wil ze zo graag nog ervoor hebben. Ik reken op 10dagen herstellen dat ik hopelijk terug kan werken en 7weken voor mijn verlof dat ik met mijn kindjes en man toch in het zwembad kan, lijkt dit haalbaar voor jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik ben 1week na de operatie weer boekhouding gaan doen. En 2,5 week na de operatie weer in het ziekenhuis gaan werken. Hoe het zit met het zwemmen durf ik niet te zeggen. Ik ben nu bijna 4 weken PO en ben gisteren al in een zwembad geweest. Heb overigens niet echt gezwommen alleen een stukje door het water gelopen. Ik zou dit anders even bij dr Verdonck navragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.