Ga naar inhoud

2 nieuwschierige vragen...


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik zit toch met 2 vragen mischien zijn ze allang gesteld mijn exusses hiervoor :blush:

Vraag 1 :D

Hoe zit het met masseren?

Mijn borsten zijn lekker zacht en wiebelen lekker mee hihi.

Nu was ik ze net aan het masseren (gewoon rondjes met de klok mee)

Nu voelde ik mijn linkderborst een klein beetje prikken maar niet vervelend hoor!

Is het nou goed om je borsten te masseren ook gewoon na bijna 6 maanden?

Zou je hiermee je borsten soepeler kunnen maken of mischien goed vr doorbloeding?

Hoor soms dat het ook als tip word gegeven 3 weken na je bv iemand dus enig idee of het uberhaupt goed is? :D

vraag 3

Hoe gaan jullie om met reacties op sites?

Ik was vandaag op een site terecht gekomen en voelde me naar bij :

Ik heb liever mijn vriendins a cupje dan nep tieten....

Ik voelde me naar en even een beetje nep :29:

Gelukkig kon ik er snel over heen want ik voel me veel gelukkiger zo! Zou echt niet meer terug willen mn vriend is er ook heel blij mee en vind dat ik er veel gelukkiger uit zie.

Toch kan ik soms struikelen over opmerkingen.

Hoe denk jullie hier over?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat prikken is waarschijnlijk de borstspier die een beetje tegenprutteld want je bent pas na een jaar volledig 'genezen' . Ik was na 10 maanden volledig 'ongemak' vrij .

Er zijn nog enkelen die een prothese met gladde enveloppe hebben (omhulsel v/d prothse) ipv een ruwe en die raad men aan om na 3 weken te maseren . Dat is om kapselcontractie tegen te gaan , bij een ruwe mag dat niet . Pas op , na 3 maanden kan dat geen kwaad meer hoor , na 6 weken zijn je protheses wel ingekapseld .

Die nare opmerkingen zijn meestal vooroordelen van hen die niet weten waarover ze't hebben . Hoevelen hier op de site doen een bv (gelukkig) enkel voor zichzelf ? De partner steunt ons maar het hoeft voor hem niet . Ik heb echter achteraf nog geen enkele keer gelezen van iemand dat de partner 'ervoor' beter vind dan 'erna' hoor , geen klachten wat dat beterft . Mijn man is altijd een billenman geweest en vind nu mijn borsten mooi . 't zijn nep ja , who care's ? Als jij er gelukkig mee bent en je partner content , dat is AL wat telt .

Laat ze maar praten : 'beter schoon nep als lelijke echte' zegt mijn man altijd :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat ook niet leuk om te lezen als ik dus zoiets al zie staan ga ik al niet verder lezen.

mensen zeggen soms iets zonder erbij na te denken en vaak denken ze dan aan van die strippers of aan pamela bijv. mijn vriend vond mijn borsten goed hiervoor maar vind ze nu ook gewoon goed! jemoet die opmerkingen niet lezen ! toen ik nog niet overwoog een bv te laten doen kwam ik is een x op een site terrecht met naakt modellen met kleine borsten, nou als je die opmerkingen las van mannen dat was dus echt heel beledigend en dat deed echt zeer toen zeerder als dat mannen zeggen dat ze niet van neptieten houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geklets....

Iedere man vindt borsten mooi,en bijna iedere vrouw ook neem ik aan,dus beter volle stevige dan lege slappe denk>???

En men zegt wel neppe...maar ervoor zit altyd nog je eigen borst ,dus hoe nep is het nou eigenlijk?

Ik vind t dus onzin en wie dr geen begrip voor heeft,is of jaloers of kan zich niet inleven in de ander..:51:

ps: waar is vraag 2? hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie meiden!

Doet me goed om te lezen hoe jullie erover denken en er mee omgaan!

Ja bambie! Die site heb ik ook eens gelezen, alleen maar reacties met:

Jee is het nog een klein meisje? Of nou doe mij maar wat ouder!

Die dames waren allemaal rond de 20?

Zelf vind ik het best beledigend dan denk ik hebben ze het al gevoeld?

Inderdaad net wat je zegt vlinder je eigen borst zit er nog voor dus wat is nep?

Mijn vriend vind het belangrijker dat ik er nu blij mee ben, zelf heeft hij ook iets waar hij verandering in wil brengen, beter gelukkig nep als ongelukkig echt. Dit zijn zijn woorden hihi wat ben ik blij dat hij zo denkt :136:

Zou zo graag al die mensen eens willen vertellen hoe het zit hihi

Liefs

Ps: Hihi ik typte perongeluk vraag 3 moet dus vraag 2 zijn vlinder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet.........:38:

Enne...ja wat denk je van al die vrouwen die mannen willen verlijden in de sexindustrie,die hebben of willen ook graag een borstvergroting ,en dat ook voor de mannen(dus die vinden het wel degelijk mooi) en/of om hun eigen onzekerheid op te peppen,dus zeg t maar.

Mannen zijn gewoon soms grof in de mond wat opmerkingen betreft: :70:: ,maar puntje bij paaltje hebben ze maar een klein hartje hoor..:97:

Of t zijn gewoon lozers,lol :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Marisjuh!

Waarschijnlijk hebben de mannen die die opmerkingen maken zelf niet veel in de broek zitten ;-.

Of niet heel veel tussen de oren (hersenen)en moeten ze nog leren waar het echt om draait in het leven. Tegenwoordig is alles natuurlijk gebaseerd op perfectie en moeten vrouwen sex uitstralen. In reclame etc. zie je dat heel vaak.

Ik denk ook dat vrouwen hier vroeger veel minder mee bezig waren. Je zag er gewoon uit zoals je eruit zag, klaar.

Dat je kleren mooi zitten en je hebt een mooie volle borst ipv een slappe bedoening vind ik eigenlijk de fijnste bijkomstigheid van een borstvergroting, dat je je daardoor sexier voelt, meer vrouw straal je daardoor uit in je houding.

Maar vrouwen met kleine borsten (die gewoon wel mooi zijn, dus geen slappe theezakjes ;-)) kunnen dat ook uitstralen (sexy). Kijk bijv. naar Cameron Diaz een bloedmooie, sexy vrouw met heel veel uitstraling en een prachtig lijf met cupje a!

Niet alleen borsten bepalen je uitstraling en je vrouwelijkheid.

Dus ik denk zelf dat het hele jonge gastjes zijn die die opmerkingen maken met een hoog testosterongehalte en daar zou ik mezelf niet aan willen meten.

Veel erger zou ik het vinden als iemand die dicht bij me staan over mij persoonlijk negatief spreekt.

Maar dan kun je het rustig uitleggen. En jij weet zelf hoe het zit. En het is jouw beslissing en van niemand anders.

Dus ik zou lekker niet meer op die site kijken.

Maar ik betrap me er zelf ook op dat ik kijk en vergelijk. Hierdoor krijg ik het gevoel.. ik had mijn borsten wat groter willen hebben... dus ik doe er zelf ook aan mee.. (Perfectie)

Gewoon niet meer kijken en luisteren....jij ziet jezelf en je bent nu gelukkig... daar gaat het om.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke vinder daar heb je een groot punt!! :106:

Vaak grote mond maar als het er op aankomt tja klein hartje hihi!

Ja daar heb je gelijk in hoor! Niet alleen borsten bepalen hoe je eruit ziet! Ik snap wel heel goed dat als je er niet bij mee bent dat dit je kan helpen!

Ha ik zeg ook maar zo: Ik krijg later geen lege hang borsten :125:

Nu het stomme ik lees die reacties eigenlijk altijd wel haha stom he!

Maar meisje, even wachten nog he met oordelen haha!

Erg is dat, eerst heb je niet zo veel en dan nog zeuren tjee wat groter had ook wel gemogen :P:130:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen wat andere mannen vinden.

Als zij een A cup mooier vinden moeten zij dat zelf weten, want ik vind een A cup er niet uit zien :7: dat had ik namelijk ook en dit staat veel beter hhaha. (Ken eigenlijk maar weinig mannen die A mooier vinden als een volle D.. of weinig, eigenlijk ken ik er geen :rolleyes: )

En ik denk ook dat mannen gelijk aan Lolo Ferrari denken met van die grote zware ballen.. maar die van mij voelen ook gewoon zacht aan. Helemaal niet hard of nep.

Moet altijd wel lachen als mensen het over plastische chirurgie hebben en over neptieten blablabla, ze weten niet dat ik dat ook heb, dus dan is het best goed gelukt toch :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ben het met je eens!!

Er zijn maar weinig vrouwen die met een a-cup staan :blush:

Hihi ja leuk is dat he! Mn vriendin zei het laatst:

Ja ze is wel een beetje nep met die nagels het haar en nep tieten....

Ik zei pardon die heb ik ook :P

Ze keek me aan en zei sorry ja.... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

masseren doe ik niet... ja mijn vriend zo af en toe hihi.. :blush:

en nare reacties... tja iedereen weet het nu zowat,

en heb nog geen dingen erover gehoord!

maar eerlijk gezegd kan t me ook helemaal niks meer schelen!

ik ben nu veel gelukkiger en zelfverzekerder als eerst!

ik ben gewoon veel happyer nu... !!

:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.