Ga naar inhoud

Samantha043 : 29 mei 2018 : Dr. Malfeyt : Reinaert Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 28 jaar en moeder van 2 kindjes. Zoontje van 4 en dochter van 1. 

 

Eindelijk heb ik de stap gemaakt en heb ik na mijn consults de definitieve datum. 29 mei is d-day!!

 

Ontzettend spannend maar blij met mijn keuze. Ik krijg anatomische protheses van Euroscilicone 375/410 cc. Ze kijken welke het beste zijn voor mijn postuur tijdens de operatie.

 

Ben erg benieuwd naar het resultaat en hoe het herstel gaat verlopen..

 

Leuk dit forum met al die ervaringen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah nog een paar dagen!

 

Hoe voelde jullie je meteen na het “ontwaken” uit de narcose?

Ik ben toch wel angstig dat ik een shock krijg van het in slaap zijn en wakker worden met hevige pijn.. het herstel maak ik mij niet zo’n zorgen over dat zal wel wennen en even doorbijten zijn. Maar het idee wakker te worden na zo’n ingreep, krijg ik toch een beetje de kriebels van!

 

Jullie ervaringen please?! :) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Samantha043:

Aaaah nog een paar dagen!

 

Hoe voelde jullie je meteen na het “ontwaken” uit de narcose?

Ik ben toch wel angstig dat ik een shock krijg van het in slaap zijn en wakker worden met hevige pijn.. het herstel maak ik mij niet zo’n zorgen over dat zal wel wennen en even doorbijten zijn. Maar het idee wakker te worden na zo’n ingreep, krijg ik toch een beetje de kriebels van!

 

Jullie ervaringen please?! :) 

 

x

Hey Samantha,

 

Als je wakker wordt, zal je hoogstwaarschijnlijk helemaal geen pijn voelen. Je hebt dan nog de medicatie/pijnstilling in je lijf van tijdens de operatie.

Ik werd pijnvrij wakker en kreeg na een half uurtje ofzo pas druk op mn borst en in de loop van de tijd steeds meer het intense megaspierpijngevoel.

Het is dus niet wakker worden met helse pijn!

 

Geen zorgen girl, het is het zo waard!!:wub:

Liefs!

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Samantha043:

Aaaah nog een paar dagen!

 

Hoe voelde jullie je meteen na het “ontwaken” uit de narcose?

Ik ben toch wel angstig dat ik een shock krijg van het in slaap zijn en wakker worden met hevige pijn.. het herstel maak ik mij niet zo’n zorgen over dat zal wel wennen en even doorbijten zijn. Maar het idee wakker te worden na zo’n ingreep, krijg ik toch een beetje de kriebels van!

 

Jullie ervaringen please?! :) 

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Samantha,

 

Ik ben afgelopen zaterdag  19 mei geopereerd && ook ik was " bang " voor de pijn. Meer omdat ik me gewoon niet kon bedenken wat voor soort pijn je zou hebben. Ik moet zeggen na 5 dagen, dat het echt reuze meevalt! Toen ik wakker werd voelde ik niks en na een half uur begon ik een stevige druk te voelen. Ik heb zelf ook 2 kids en heb er voor gekozen om de eerste 3 dagen bij mijn moeder te slapen. De eerste 2 dagen alleen maar gelegen en moet zeggen had geen pijn aan mijn borsten maar aan mijn rug hahah nu slik ik eigelijk geen pijnstillers meer op de naproxen  na omdat dir  ook ontstekingen remt. Heel veel succes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Mrs.:

Hey Samantha,

 

Als je wakker wordt, zal je hoogstwaarschijnlijk helemaal geen pijn voelen. Je hebt dan nog de medicatie/pijnstilling in je lijf van tijdens de operatie.

Ik werd pijnvrij wakker en kreeg na een half uurtje ofzo pas druk op mn borst en in de loop van de tijd steeds meer het intense megaspierpijngevoel.

Het is dus niet wakker worden met helse pijn!

 

Geen zorgen girl, het is het zo waard!!:wub:

Liefs!

Xoxo

 

 

Aah dat is al een geruststelling! Thanks!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Kimm1990:

Hi Samantha,

 

Ik ben afgelopen zaterdag  19 mei geopereerd && ook ik was " bang " voor de pijn. Meer omdat ik me gewoon niet kon bedenken wat voor soort pijn je zou hebben. Ik moet zeggen na 5 dagen, dat het echt reuze meevalt! Toen ik wakker werd voelde ik niks en na een half uur begon ik een stevige druk te voelen. Ik heb zelf ook 2 kids en heb er voor gekozen om de eerste 3 dagen bij mijn moeder te slapen. De eerste 2 dagen alleen maar gelegen en moet zeggen had geen pijn aan mijn borsten maar aan mijn rug hahah nu slik ik eigelijk geen pijnstillers meer op de naproxen  na omdat dir  ook ontstekingen remt. Heel veel succes xxx 

 

Ah fijn om te horen van iemand in soort gelijke situatie!

 

De kinderen blijven ook de eerste 3 nachten toevallig bij ouders en schoonouders slapen. En mijn partner dan alle tijd voor mij te ondersteunen heeft.  

 

Ben zo benieuwd. Hoop dat het mij ook zo goed afgaat.

 

Dankjewel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.