Ga naar inhoud

Verkeerde Prothese geplaatst!!!!


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Mooi dat je van deze nare ervaring iets positiefs wil maken, @jen1811. Andere meiden zullen er zeker ook wat aan hebben. Hopelijk staat je PC open voor je feedback.

Hij zal wel moeten, hoe dan ook ik moet het kwijt. Anders krijgt hij een brief of stuur ik een bericht via Facebook, dan ben ik het iig kwijt en hij moet zien wat hij ermee doet. Ik zit thuis met een Burn-out, en als ij wil dat ik weer de "oude" wordt moet ik het kwijt, ook voor alle anderen meiden zodat ze nooit in mijn situatie komen. Het is niet niets, heftige tijd, dan kan iedereen wel zeggen : ja maar je hebt nu toch de borsten die je wou dus waar maak jij je druk om, maar zo makkelijk is dat niet,ging het maar zo. Het heeft een hoop met mij gedaan! Maar ik blijf positief ook al is alles even niet zo positief ik weet dat het goed komt!!! Ik ben een vechter en geen verliezer!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg dat zoiets gewoon kan gebeuren, wat vreselijk! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar helaas niet op de manier waarop je had gehoopt. Goed om te horen dat je zo positief kan blijven, erg knap van je. Heel veel succes en sterkte verder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 20:18 zei Fems:

Jeetje zeg dat zoiets gewoon kan gebeuren, wat vreselijk! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar helaas niet op de manier waarop je had gehoopt. Goed om te horen dat je zo positief kan blijven, erg knap van je. Heel veel succes en sterkte verder! 

 

 

Dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.