Ga naar inhoud

SN_90 : 24 juli 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Gast SN_90

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Xritt:

Ben je blij met de maat? De maat kiezen lijkt mij ook super lastig. Ik heb over twee maanden pas een afspraak vanwege mijn zwangerschap. 

Hoe vond je de pijn?

Ja ik ben wel tevreden! Ik had schrik dat het te groot ging zijn omdat ik toch wel wat borst van mezelf had. Maar hij heeft het goed ingeschat.

 

De pijn is me eigenlijk meegevallen. Ik slikte 7 dagen 3x paracetamol 1000mg en daarna afgebouwd.

 

Die 2 maanden vliegen zo voorbij. Ga je ook bij de Wellnesskliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik nog niet. Ik zit nog in de onderzoeksfase :D De keus is al wel gemaakt. De periode waar ik in geopereerd wil worden ook. Ik moet nog uitzoeken bij welke arts. 

Ik denk dat ik een paar consulten in plan. Ik lees toch veel dat mensen de chirurg uitkiezen op gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Xritt:

Weet ik nog niet. Ik zit nog in de onderzoeksfase :D De keus is al wel gemaakt. De periode waar ik in geopereerd wil worden ook. Ik moet nog uitzoeken bij welke arts. 

Ik denk dat ik een paar consulten in plan. Ik lees toch veel dat mensen de chirurg uitkiezen op gevoel

Ja ik lees dat velen een paar consulten inplannen. Ik ben alleen bij hem geweest, het gesprek ging vrij snel maar ik had het gevoel dat hij zijn vak kent. Hij gaf ook alle uitleg die nodig is. Alleen was ik die vergeten dus gelukkig was mn man erbij.;) Mn man zei: als je dat wil, moet je er gewoon voor gaan. Dus die avond zelf de operatie ingepland op de website.

 

Wanneer wil je je operatie? Bij de Wellnesskliniek was er binnen de 3 weken al plaats. Ik heb wel langer gewacht zodat het in mn vakantie viel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat ik bij veel consulten wil inplannen. Misschien 2 of 3. Ik lees hier dat dat juist ook verwarrend kan zijn door de verschillende adviezen. 

 

Wij gaan in de herfstvakantie nog een weekje met vakantie. Dus dat wordt sowieso daar na. Wat fijn dat je zelf de operstie kon inplannen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Xritt:

Het is niet zo dat ik bij veel consulten wil inplannen. Misschien 2 of 3. Ik lees hier dat dat juist ook verwarrend kan zijn door de verschillende adviezen. 

 

Wij gaan in de herfstvakantie nog een weekje met vakantie. Dus dat wordt sowieso daar na. Wat fijn dat je zelf de operstie kon inplannen 

Ik las net in een ander topic dat je volume meer beneden dan opzij zit. Precies zoals bij mij dus. Ik wilde wel wat meer bolling vanboven en een decolleté, dus adviseerde hij 330cc rond high profile achter de spier. Uiteindelijk is het extra high profile geworden. Dat zou me een push-up effect geven. Ik ben er blij mee. Lijkt nog net natuurlijk in bh of bikini zoals ik vroeg.

 

Als ik het nog natuurlijker wou zou hij medium profile gedaan hebben.

 

Moeilijke keuzes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei SN_90:

Ik las net in een ander topic dat je volume meer beneden dan opzij zit. Precies zoals bij mij dus. Ik wilde wel wat meer bolling vanboven en een decolleté, dus adviseerde hij 330cc rond high profile achter de spier. Uiteindelijk is het extra high profile geworden. Dat zou me een push-up effect geven. Ik ben er blij mee. Lijkt nog net natuurlijk in bh of bikini zoals ik vroeg.

 

Als ik het nog natuurlijker wou zou hij medium profile gedaan hebben.

 

Moeilijke keuzes he!

Ja klopt. Vandaar mijn twijfel over anatomisch. Ik las dat bij anatomisch volume meer onder zit en bij rond boven. 

 

Jaaa, pfff. Eigenlijk kan je alleen maar kijken wat je mooi zou vinden en dan vertrouwen dat de arts dit bij jou voor elkaar krijgt:D

 

heb jij voor en na foto’s die ik mag bekijken. 

Ik vind het soms best gek om aan mensen foto’s te vragen. Het is toch iets prive’s en intiems. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Xritt:

Ja klopt. Vandaar mijn twijfel over anatomisch. Ik las dat bij anatomisch volume meer onder zit en bij rond boven. 

 

Jaaa, pfff. Eigenlijk kan je alleen maar kijken wat je mooi zou vinden en dan vertrouwen dat de arts dit bij jou voor elkaar krijgt:D

 

heb jij voor en na foto’s die ik mag bekijken. 

Ik vind het soms best gek om aan mensen foto’s te vragen. Het is toch iets prive’s en intiems. 

Ja idd. De pc weet het het best dacht ik. Hij werkte liever met ronde dus helemaal prima voor mij als ik daarmee zou krijgen wat ik wou. Foto's heb ik niet online staan, vind ik zo een eng idee...je weet toch maar nooit waar ze terechtkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las even mee.

 

ik heb anatomisch en tot op heden genoeg volume bovenop maar ben bog maar 1 week po.

 

ik vroeg toendertijd waarom geen ronde, de arts zei toen dat mijn tepel iets naar beneden stond ( ik zag het niet eens) maar dat wordt bij rond dan geaccentueerd wat je niet wil:). Soms kun je dus bijvoorbeeld alleen maar rond of juist anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Theezakje34:

Ik las even mee.

 

ik heb anatomisch en tot op heden genoeg volume bovenop maar ben bog maar 1 week po.

 

ik vroeg toendertijd waarom geen ronde, de arts zei toen dat mijn tepel iets naar beneden stond ( ik zag het niet eens) maar dat wordt bij rond dan geaccentueerd wat je niet wil:). Soms kun je dus bijvoorbeeld alleen maar rond of juist anatomisch.

Ja alleen de arts kan daarin een goed advies geven he. Ik heb nog van iemand gelezen die hetzelfde effect wou als ik en haar arts adviseerde ook anatomisch. Met goed resultaat. Dus hangt allemaal af van de voorsituatie en arts.

 

Afgaande op je profielfoto vind ik dat je al een mooi resultaat hebt! Nog een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht ook af wat de artsen zeggen. Mij maakt het niet uit. Als ik maar het resultaat krijg wat ik wil. 

Haha, ja snap ik. Ik weet ook niet of ik fotos zou plaatsen. Ook al zie je vaak je hoofd niet. Het voelt wat ongemakkelijk. Vind ik ook al bij het vragen naar foto’s. 

 

Theezakje, bij jou ziet het er mooi uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎9‎-‎2018 om 07:27 zei SN_90:

Ja alleen de arts kan daarin een goed advies geven he. Ik heb nog van iemand gelezen die hetzelfde effect wou als ik en haar arts adviseerde ook anatomisch. Met goed resultaat. Dus hangt allemaal af van de voorsituatie en arts.

 

Afgaande op je profielfoto vind ik dat je al een mooi resultaat hebt! Nog een goed herstel gewenst!

Hoi SN_90, ik ga eind deze maand ook op consult bij Dr. Parys en als alles goed verloopt op 23/10 operatie. Heb jij toevallig foto's van voor en na? Momenteel heb ik een lege 75B, alle volume zit onderaan en aan de zijkant.. Zijn wat geslonken met de jaren en met de dochter hihi. Ik wil ook echt volume bovenaan en een mooie décolleté.. Hoe is je resultaat op heden? last gehad van ongelijkheden in het begin?

Thanks alvast

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Luna1803:

Hoi SN_90, ik ga eind deze maand ook op consult bij Dr. Parys en als alles goed verloopt op 23/10 operatie. Heb jij toevallig foto's van voor en na? Momenteel heb ik een lege 75B, alle volume zit onderaan en aan de zijkant.. Zijn wat geslonken met de jaren en met de dochter hihi. Ik wil ook echt volume bovenaan en een mooie décolleté.. Hoe is je resultaat op heden? last gehad van ongelijkheden in het begin?

Thanks alvast

Groetjes

Hoi! Wat spannend!

 

Foto's durf ik niet zo goed online plaatsen, je weet maar nooit. Wat je zegt had ik ook: geen décolleté en geen volume bovenaan. De rechtse was altijd groter en hoger. Nu zijn ze vrijwel gelijk alleen nog ietsje anders van vorm maar dan moet je al goed kijken. Vandaag ben ik precies 8 weken po en heel tevreden!

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.