Ga naar inhoud

Pleasure p : 26 april 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

Ik ben 31jr 1.65 lang en weeg 58 kilo.

Ik heb op 26 april bij faceland kliniek in mill een bv (dual plane 355 full) laten plaatsen door Dr.jansen. Hele aardige chirurg trouwens.

Had  heel veel zin in  de operatie en leefde er echt naar toe.

Maar nu weet ik nog niet zo goed of ik er blij mee moet zijn. Heb ze nu precies 6 dagen zitten. De eerst 4 dagen waren appeltje eitje dacht echt dat het heel erg pijnlijk zo zijn maar viel reuze mee was meer die druk op de borst gevoel. Tot  de 5e dag aankwam toen begon mijn borsten enorm op te zwellen hard en warm aan te voelen. Dus ik vertrouwde het niet.ben langs de eerst hulp geweest omdat het ziekenhuis het dichtbijste is voor mij en. De chirurg keek ernaar vond dat het er goed uitzag maar adviseerde mij toch wel ff contact op te nemen met faceland zelf dus dat deed ik ook meteen.

Belde met de afdeling chirurgie en de telefoniste vroeg dus wat me klachten waren ik gaf aan dat ik opgezwollen borsten heb dat ze 2keer zo groot waren geworde in 1 dag tijd en dat ze niet echt rond zijn maar meer ovaal en dat het aan voelt als of ik stuwingen heb en mijn borstprothesen ipv in mijn borst gleuf zitte nu langzaam naar mijn borst kast aan het liften zijn heel raar gevoel. Zij gaf aan dat het gevoel dat ik heb helemaal niet zo erg is want ik heb pas mijn bv laten doen en dat ik het nog een paar dagen moet aankijken zolang er geen koorts bij komt en de wond niet lekt is er niks aan de hand.

Maar ik weet niet of dat zo een verstandig idee is. Heeft een van de dames ook zo een heftige situatie mee gemaakt of overdrijf ik?

Stiekem hoop ik dat ik me zomaar ongerust maak maar dit voelt niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet heel lullig doen, hoor... maar je borsten hebben natuurlijk wel ff een flinke klap gehad, he? Is niet nix zo een operatie. Gevoel van stuwing ja idd normaal. 

 

Het heeft echt even tijd nodig. En ik weet niet of je bedrust hebt genomen dat wordt meestal nl ook wel aanbevolen na zo een ingreep. Je kijf moet ff herstellen. Kan jet zijn dat je te snel actief bent geweest dan zou dat idd de reactie op kunnen zijn.

 

Verder vraag ik me af drink je voldoende? Zodat alle vocht en narcosetroep je lichaam snel weer verlaat? Je zou min 2 liter water moeten drinken... eet veel groente en fruit. Dat is goed voor je herstel.

 

Zolang je borsten niet warm aanvoelen/gloeien, je geen wondvocht/bloed verliest, de een extreem groter wordt dan de ander en je geen hoge koorts hebt is er eigenlijk niet zo veel aan de hand en hoort jet er gewoon bij.

sterkte... 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Boobs2015:

Ik wil niet heel lullig doen, hoor... maar je borsten hebben natuurlijk wel ff een flinke klap gehad, he? Is niet nix zo een operatie. Gevoel van stuwing ja idd normaal. 

 

Het heeft echt even tijd nodig. En ik weet niet of je bedrust hebt genomen dat wordt meestal nl ook wel aanbevolen na zo een ingreep. Je kijf moet ff herstellen. Kan jet zijn dat je te snel actief bent geweest dan zou dat idd de reactie op kunnen zijn.

 

Verder vraag ik me af drink je voldoende? Zodat alle vocht en narcosetroep je lichaam snel weer verlaat? Je zou min 2 liter water moeten drinken... eet veel groente en fruit. Dat is goed voor je herstel.

 

Zolang je borsten niet warm aanvoelen/gloeien, je geen wondvocht/bloed verliest, de een extreem groter wordt dan de ander en je geen hoge koorts hebt is er eigenlijk niet zo veel aan de hand en hoort jet er gewoon bij.

sterkte... 

 

 

 

Bedankt voor jou reactie.

 

En precies wat je zegt ik denk dat ik ook niet voldoende bed rust heb gehad want na 4 dagen toen mijn kids weer thuis  waren ben ik idd weer actief geweest en toen begin die ellende.

 

Over het voldoende drinken heb ik ook altijd al problemen mee gehad dus zal nu ook niet het geval zijn dat ik ook onvoldoende drink.

 

Gelukkig heb ik geen koorts gehad maar nogsteeds last van stuwingen en heel veel vocht in beide borsten.

 

Ik zal je adviezen opvolgen door echt meer te gaan drinken en fruit te gaan eten want dat doe ik ook niet. En wat meer te rusten want ben toch wel volop in beweging de gedurende de dag met af en toe wat rust momentjes.

 

Bedankt!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2018 om 13:16 zei Chikawahwah:

Wat mijn PC aanraad voor de stuwingen is een coldpack in een washandje of handdoek stoppen en die in je bh doen. Zodat het goed koelt. Bij mezelf merk ik dat ze zwelling dan echt af neemt! Succes met het herstel.

Dank je wel!!

Ik deed het met een handdoek best onhandig.

Maar gelukkig gaat het al een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben 5 mei bij Gabiël Jansen geweest. Ik heb een Hema bh aangekregen i.v.m. leveringsproblemen. 

Nu zijn mijn borsten erg gezwollen, maar heb begrepen dat dat erbij hoort. Alleen de vorm van m,n borsten vind ik zo vreemd ovaal en de tepel meer naar beneden. Kan dit komen doordat de hb niet goed zit? M,n bandjes zaten vrij hoog. Hoe gaat het nu met je zwelling en de vorm van je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai soraya,

 

Wat fijn dat je mij vraagt hoe het nu met mij gaat.

Ik had het in het begin echt zwaar en ben opgaan zoeken wat het kon zijn het voelde echt aan of me implantaten mijn keel uit wilde komen haha.

Heb toen maar op eigen houdtje een borstband aangeschaft en mijn implantaten zijn idd wat gaan dalen maar als ik het af doe lijkt et weer omhoog te komen maar niet meer zo erg als in het begin.

Ik vind ook nogsteeds dat mijn borsten een beetje gezwollen zijn en zeker ook ovaal en mijn tepels die ook vrij laag zijn , ik dacht dat het misschien door mijn borstband komt omdat het toch je de implantaten omlaag drukt waardoor je een ovale vorm krijgt dus masser het ook na het douchen.

Maar ze blijven laag zitten mijn tepels

 

Ik heb ook gelezen dat het sws niet goed is als je bh band te trak zitten want zo veroorzaak je ook dat je implantaten hoger gaan zitten en dat wil je ook niet.

 

Van de week wilde ik alweer ff bellen en desnoods een foto sturen om te vtagen of het normaal is dat me tepels zo laag ziijn en dat mijn borsten er zo ovaal uit zien maar heb me zelf omgepraat ik ben tenslote pas 3 weken geleden geopereert.  En jij nog veel korter soraya dus denk dat wij nog wel ff wat geduldiger moeten zijn en als je het toch wil weten ff bellen en vragen. Kan toch geen kwaad.

 

 

 

.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.