Ga naar inhoud

princess8917: Correctie BV: Dr d' Hondt: Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi mensen :-)

Ik ben nieuw hier en wil graag iets over me vertellen...

Ik ben 21 jarr en kom uit Duitsland ( dus sorry voor de fouten) :-)

Ik heb al een borstvergroting in Duitsland gehad (6 maanden verleden), maar deze is niet goed gelopen en ik ben heel ontevreden...de implantaten zitten te laag, ik heb eigenlijk geen borstrimpel en mijn tepels zitten te hoog...

Desondanks ik mee heel goed geinformeerd heb en bij meerdere chirurgen ben geweest, heb ik voor de foute arts gekozen :-(

Het was mijn grote droom en nu is het mijn grote nachtmerrie...

Ik ben hier omdat ik op zoek ben naar een goede chirurg voor de correctie, omdat ik zo niet verder kan leven.

Ik ben vroeger al eens bij Dr. d`Hondt in Tongeren geweest en vond het gespreek echt super. Ik heb vandag nog eens een afspraak en hoop dat hij me kan helpen...

Groetjes,

Princess8917

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ! Dat ziet er idd niet fraai uit .

Ja , sorry , maar je weet het zelf ook anders was je'r niet ontevreden over natuurlijk .

Je hebt precies niks eigen weefsel dus begrijp ik al niet goed dat je protheses op de spier geplaatst zijn , ik kan enkel bedenken uit 'gemakzucht' voor de chirurg (is het eenvoudigste) .

Ben benieuwd wat Dr d'Hondt hieraan kan doen .

Ik lees enkel goede dingen over hem .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

welkom :)

heb je foto even bekeken,en denk je heel goed te begrijpen ook.

jammer zeg,maar wat ik me meteen als eerste afvroeg,heb je dit met je Duitse arts besproken? en wat zegt hij ervan en zoiezo ook,wat vind hij ervan?

hoe is je consult toen verlopen waardoor dit zo is ontstaan?

ik denk wel dat je er goed aan doet,bij 2of zelfs 3 verschillende artsen langs te gaan,puur om een 2de teleurstelling te voorkomen.

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult was echt goed, maar gelijketijd ook echt frustrerend...Dr. d´Hondt heeft opgesomd wat er fout is gelopen en ingetekend waar de implantaten eigenlijk moeten zitten....echt vreselijk.. Het is echt hevig te zien wat er iemand met jouw lichaam heeft gedaan... Het is mogelijk het te corrigeren, maar omdat de implantaten naar boven moeten worden geplaatst zal ik altijd de littekens op de ribben hebben (ongeveer 4 cm onder de boorstplooi)...

Bij mijn arts in duitsland zou ik het niet laten corrigeren...hij is niet in het staat het te doen...ik ben al bekend met 5 vrouwen die hetzelfde probleem hebben en ook bij hem zijn geweest...en mijn resultaat is nog het mooiste...

Ik ben verleden week bij hem geweest en heb het voorstel gemaakt het zo te proberen optelossen, anders zou ik hem voor de rechtbank dagen. Het is namelijk duidelijk dat het geen complicatie, maar een overduidelijk planningsfout van hem is geweest....hij gebruikt deze methode ongeveer sinds 1 jaar...helas ben ik het pas 1 maand na de operatie te weten gekomen...

maar zo is het leven...ben bij 4 verschillende artsen geweest en heb voor de foute gekozen...:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan weet je idd waarover je moet nadenken hé .

't Is wel goed nieuws dat het te corrigeren is maar dan zit je wel met die littekens . Nu weet ik niet of jij op dat gebied een goede genezer bent maar littekens zijn tegenwoordig erg miniem en nadien kan je ook créme/zalf/olie smeren waardoor het nog meer vervaagd .

Toch het overwegen waard als je er nu zo ongelukkig mee bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gatver wat rot voor je!

Maar ik weet zeker dat als je je laat heropereren dat het er dan goed uit zal zien.

Volgens Lieveranoniem kun je de littekens weg laten laseren te zijner tijd en zullen zij daardoor niet of minder opvallen.

Kan zo'n pc niet worden berecht oid? Ditis toch bizar dat zo'n man diverse vrouwen "verminkt"?

Heel veel succes verder meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de link!!!

Ja ik denk het voornaamste is dat de implantaten op de juiste plaats komen...met de littekens moet ik dan leven, misschien is het dan toch niet zo erg...

En wegen de arts...wij zijn op het moment briefen en verslagen aan het schrijven en gaan ze naar de duitse Orde van Geneesheren en DGÄPC (duitse vereniging voor plastische chirurgen) sturen.

Het probleem met de rechtbank is, dat het heel lang duurt, dus hoeven we heel lang te wachten met de correctie en het is heel duur. Wij hopen dat we ondersteuning van de verenigingen krijgen en dan kijken wat we kunnen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.