Ga naar inhoud

Linaxxx : 9 mei 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi !

ff kort voorstellen..:)

na drie borstvoedingen gewoon plat(aa of aaa):( en sta op punt een bv te laten doen alleeennn twijfel ik nog zo erg over de juiste maat of het niet te groot gaat uitkomen of .. wil het ook gewn heel natuurlijk houden omdat niemnd in men omgeving het weet

dusss twijfel tussen 255cc of 295cc anatomisch achter de spier

 

tjx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx ben je er al uit wat je gaat doen? Misschien moet je nog een keer terug om te passen!

Dat gaf voor mij de doorslag. En als het uiteindelijk kleiner uitvalt dan baal je ook. Jij bent toch

ook 9 mei aan de beurt? Wanneer moet je het definitief laten weten waar je voor gaat? En hoe

lang heb je vrij genomen om te herstellen? Ik zorg er voor dat ik de eerste 2 weken die ik weer

moet werken wat ruimere kleding aan heb en met die sport bh denk ik dat het er sowieso iets

kleiner uit ziet dan met een gewone bh. Ik vertelde 1 collega dat ik naar een kliniek ging omdat

ik zat te denken aan een bv en zij vertelde dat ze er ook aan zat te denken. Zo zie je maar weer!

Ik had een andere reactie verwacht het viel reuze mee maar nu de rest nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is aangeraden zo groot mogelijk te gaan met wat ik wil. Ik wil ook niet ordinair groot. De arts heeft mij toen 3 maten gegeven en gepast. Mij is verteld dat het altijd kleiner uitvalt dan wat je past. Dus met dat in mijn achterhoofd heb ik gekozen voor de grootste optie. Succes met kiezen! Ik heb 2x gepast met een maand ertussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.