Ga naar inhoud

Ellntje:13 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heey, ik ga morgen ook naar dokter Plovier bellen voor een afspraak. Ben wel wat zenuwachtig maar ik lees overal en ook hier weer alleen maar goeie commentaren. Wat ik me eigenlijk nog afvroeg is welk(e) merk(en) hij gebruikt van prothesen? Weet iemand dit soms?

Groetjes xx

Ik weet niet welk merk hij juist gebruikt.

Hij gebruikt geruwde cohesieve prothesen. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hij vertelde me dat hij beiden gebruikt, beiden even goede kwaliteit (ik heb er niet aan gevoeld dus weet niet of het ene harder is of zachter) Hij gebruikt beiden omdat tussen beide merken de vormen lichtjes veranderen voor een gelijk aantal cc's.. dus bv voor 300cc is de ene diameter iets groter en dus iets minder hoge projectie dan het andere merk dat een iets kleinere diameter heeft maar dan iets meer projectie. Afhankelijk van de maten van je huidige borsten en je wensen, berekent hij dan op de dag van de operatie welke prothese voor jou het beste is..

Kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt iedereen in april,ik wou dat het vroeger kon,ben veel te zenuwachtig,alé ellntje 2 dagen na mij, :wacko::134: dat ben ik aan het doen op dit moment roepen ,doordraaien aahh ok afkoelen,je ziet maar zo zenuwachtig ben ik later,xx

Dokter Plovier zei al dat de paasvakantie een drukke periode was.

Normaal ging ik pas in juni, maar ik kon niet langer meer wachten!

Ben blij dat ik gekozen heb voor april...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

ik heb vannacht zitten piekeren weet jij mischien of dr Plovier ook een soort van garantie geeft moest er iets mislopen alé ik bedoel moest er nadien inkapseling zijn of weet ik allemaal omdat sommigen klinieken dat doen heb ik gelezen toch,ik word helemaal zot of mischien ben ik gewoon nu bang aant krijgen nu het aant naderen is en voor echt is,heb ik schrik dat ik nadien ja gewoon zorgen maak :unsure:

kusjes nadia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

ik heb vannacht zitten piekeren weet jij mischien of dr Plovier ook een soort van garantie geeft moest er iets mislopen alé ik bedoel moest er nadien inkapseling zijn of weet ik allemaal omdat sommigen klinieken dat doen heb ik gelezen toch,ik word helemaal zot of mischien ben ik gewoon nu bang aant krijgen nu het aant naderen is en voor echt is,heb ik schrik dat ik nadien ja gewoon zorgen maak :unsure:

kusjes nadia

Dat weet ik niet. Ik heb het me ook nog niet afgevraagd, maar nu dat jij erover begint zou ik dat ook wel graag willen weten...

Maar ik denk niet dat je moet panikeren hoor! Ik heb nog niets slecht gelezen over dokter Plovier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb hem vorige week die vraag ook gesteld. Hij zei dat indien er inkapseling (overdreven inkapseling dus) optreedt binnen het jaar, ze je gratis opnieuw opereren. Hij zei wel dat het soms ook pas voorkomt na 5/6jaar, en dat ze daar dan moeilijk nog garanties op kunnen geven, wat ik ook wel normaal vind..

Op de protheses zelf, zit een garantie van 30jaar geloof ik..

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen het plaatsen van prothesen tussen en achter de spier?

Want dokter Plovier zei tegen mij dat hij de prothesen achter de spier ging plaatsen,

maar ik lees hier overal dat hij tussen de spier plaatst.

Wat zijn juist de voor- en de nadelen van tussen en achter de spier?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je nou wel ?

Hij zegt gewoon tegen iedereen dat hij achter de spier plaatst, maar hij heeft zo zijn eigen manier !

Niet achter maar ook niet tussen, gewoon zijn eigen manier... Daarom zijn de borsten die hij maakt ook zo mooi !!

Hihi ik zou je niet al te druk maken hoor.. Komt helemaal goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum maar wou toch even dit meegeven.

Gisteren ben ik op consulatie geweest Dr. Danau die samen met Dr Plover in Be Clinic opereert.

Dit is de allereerste keer dat ik op consultatie ging omtrent borstvergroting en ben wel tevreden.

Zei preferen om sillicone te plaatsen daar er minst kans is op infectie en ook geen kans op lekken.

Hij vertelde mij ook dat er bij een wateroplossing meer kans is dat deze gaan lekken (in 2 jaar ongeveer 10% wat ik persoonlijk redelijk veel vind).

Zij opteren ook om deze onder de borst te plaatsen maar iedereen is natuurlijk vrij van keuze.

groetjes jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je nou wel ?

Hij zegt gewoon tegen iedereen dat hij achter de spier plaatst, maar hij heeft zo zijn eigen manier !

Niet achter maar ook niet tussen, gewoon zijn eigen manier... Daarom zijn de borsten die hij maakt ook zo mooi !!

Hihi ik zou je niet al te druk maken hoor.. Komt helemaal goed !

Het stelt me niet echt gerust om te horen dat hij zijn eigen manier heeft :P

Zolang je de siliconen maar niet voelt, want ik heb echt niet veel vel...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hoe leg ik het uit ?

Niet volledig achter de spier mar ook niet volledig dual plane..

een combi van beide ofzo...

weet ook niet, tege mij zei ie gewoon dat ze achter de spier kwamen..

ik had ook niet veel vel.. en af en toe voel je wel eens wat helaas :(

maar denk dat je dat altijd wel hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ellntje!

Zag dat wij op dezelfde dag geopereerd gaan worden! Spannend!! Komt al snel dichtbij he!

Probeer je niet te veel zorgen te maken over hoe of wat... Dan word je helemaal gek! Iedereen is positief over dr. Plovier dus dat gaat zeker goedkomen!! Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat hij zijn 'eigen manier' van opereren heeft hoor!

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ellntje!

Zag dat wij op dezelfde dag geopereerd gaan worden! Spannend!! Komt al snel dichtbij he!

Probeer je niet te veel zorgen te maken over hoe of wat... Dan word je helemaal gek! Iedereen is positief over dr. Plovier dus dat gaat zeker goedkomen!! Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat hij zijn 'eigen manier' van opereren heeft hoor!

Groetjessss

Spannend! Het mag van mij nog veel sneller hoor :P

Om welk uur wordt je geopereerd?

Ik moet om 7uur daar zijn en om 8uur word ik geopereerd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik denk dat hij wel 'zijn eigen manier' van opereren heeft. Ik was bij dr. Danau geweest, en hij zei dat hij het ook anders doet dan dr. Plovier.

Allebei dual plane, maar dan anders. Als het resultaat maar mooi wordt!!

Nu is de vraag natuurlijk welke manier de beste is :P

Maar inderdaad als het resultaat maar mooi wordt! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hoe leg ik het uit ?

Niet volledig achter de spier mar ook niet volledig dual plane..

een combi van beide ofzo...

weet ook niet, tege mij zei ie gewoon dat ze achter de spier kwamen..

ik had ook niet veel vel.. en af en toe voel je wel eens wat helaas :(

maar denk dat je dat altijd wel hebt

Ik voel het liever dan nog langer met kleine borsten rond te lopen :D

Ik ga het in alle geval nog eens vragen aan dokter Plovier voor de operatie..

Als ik hem dan nog te zien krijg tenminste :P want dat weet ik eigenlijk niet..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Het mag van mij nog veel sneller hoor :P

Om welk uur wordt je geopereerd?

Ik moet om 7uur daar zijn en om 8uur word ik geopereerd.

xxx

Ik weet mijn tijd nog niet! Die hoor ik een week van tevoren! De consulente verwachtte echter wel dat het vroeg in de ochtend zou zijn. Misschien ook wel 8 uur 's ochtends hihi.. Liggen we tegelijk voor pampus!

Ik laat het je wel weten zodra ik mijn tijd weet! Succes nog met wachten ;) Voor mij mag het ook sneller gaan hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik vraag me iets af waar jullie me misschien een antwoord op kunnen geven.

Hoe lang na de operatie kan je terug uitgaan?

Ik word 13 april geopereerd en zou graag 23 april uitgaan, maar ik weet niet of ik hiertoe in staat ga zijn.

En ik wil niet zomaar een ticket van 50 euro kopen zonder dat ik zeker ben dat ik wel ga kunnen gaan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.