Ga naar inhoud

Ellntje:13 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Dit jaar wordt ik 20 jaar.

Ik heb een hele kleine A-cup. Ik kan enkel opgevulde BH's dragen, want andere passen gewoonweg niet.

Ik heb al complexen over mijn borsten van als ik 16 was.

Na enkele gesprekken met mijn huisdokter, mijn vriend en mijn ouders heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb wel bang dat er iets fout kan lopen.

Zijn er dokters en klinieken die jullie me kunnen aanbevelen? Of dokters of klinieken waar ik beter niet heen kan gaan?

Ik vind overal zoveel informatie over bostvergrotingen, maar weet nog steeds niet goed naar waar ik wil gaan.

Alle informatie is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid!

Wat dapper en goed van je dat je de stap dan nu toch gaat nemen! Ik weet zeker dat je je stukken fijner zult voelen!

Ik ben zelf naar de Bergman Kliniek geweest in Den Haag, dr. Koopmann, voor mij in de buurt en ik had er een goed gevoel bij. Hij heeft ook geopereerd in het programma "gewoon mooier", rtl 4 geloof ik. Hij opereert bijna altijd dual plane (half achter de spier).

Chirurgen hebben ook hun voorkeur. Ik kreeg zowel voor als achter de spier geadviseerd. Enkel persoonlijke smaak van de chirug!

Dat maakt het kiezen dan soms ook nog lastig! :-) Ik was zelf bang voor randen en een "balleneffect" en heb voor dual plane gekozen. Dat heb je dit niet.

Ik denk dat je je afspraak ook laat afhangen aan het feit; hoe is het eerste consult? Neemt de chirurg al mijn vragen serieus?

Bij de Bergman plaatsen ze prothesen passend bij je lichaam, hier willen ze niet bekend staan als "grote borsten" dokter. Dus hoef je niet "bang" te zijn dat het onnatuurlijk wordt.

Vaak lees ik hier op het forum dat de meiden naar dr. Plovier in Belgie zijn geweest.

De kosten liggen daar sowieso een stuk lager dan hier in Nederland.

Ik heb er 3950 voor betaald (incl. 50 euro bh). In Belgie zijn de kosten 2500 begreep ik.

Dat scheelt een stuk.!!

Het is een keuze die je zelf moet maken. Wil je een stuk rijden maar wel kosten besparen. Of wil je een kliniek in de buurt zodat als er complicaties optreden je er snel kunt zijn?

Sowieso moet je je eerst eens verdiepen in de maat. Wat wil jij? Je kunt het ook aan de Plast. chirug overlaten wat hij het mooiste bij je lichaam vind passen.

En wat zijn je eigen maten en verhoudingen? Ben je smal met smalle heupen dan kun je, vind ik zelf, in verhouding, met een mindere cup doen dan wanneer slank bent maar wel bredere heupen hebt.

Het aantal cc's ligt dus aan veel dingen; de ruime in je borst, heb je al kinderen gekregen (borstvoeding), strakheid van de huid, verhoudingen van je lichaam etc.

Je kunt ook plastisch chirurgen googelen en lezen wat er over hem of haar wordt geschreven!

Succes met je zoektocht en veel plezier!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles heeft voor- en nadelen dus je moet voor jezelf nagaan wat je (niet) wil : iedere kliniek/chirurg heeft een eigen beleid .

*privékliniek / ziekenhuis

*prothese : rond/anatomisch , welke vulling (meesten cohesieve siliconengel)

*werkwijze : plaatsing langs tepel/borstplooi

split-pocket (=dual plane)/voor de spier/achter de spier

narcose / slaaproes gecombineerd met plaatselijke verdoving

met/zonder overnachting

met/zonder drains

*ligging : kortbij ? = handig bij 'problemen' en nacontrole's

*prijs : wat is (niet) inbegrepen/waarom in een andere kliniek voor net hetzelfde het dubbele neertellen ?

Op deze dingen heb ik mij gebaseerd .

Daarna consult gepland en tevreden , met een goed gevoel buitengegaan > ook zeer belangrijk . Zegt je buikgevoel dat het niet oké is maak dan ergens anders een afspraak . Een consult kost rond de €35 en is vrijblijvend .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Welkom op het forum!

Ik sluit me volledig bij de rest aan ^_^

Kijk eerst naar wat je wilt!

Ja hebt artsen die bijna alleen ronde plaatsen (dr plovier) en artsen die alleen maar anatomische plaatsen (dr weij)

Wil je voor of achter? Plovier plaats bijna alleen achter de spier en weij en Bruno bijna alleen voor de spier.

Of wil je een tussenweg? Dual-plane?

Vooral heel belangrijk heb je er een goed gevoel bij! Ben je het eens met de arts en luisterd hij naar je. ;)

Zelf ben ik in het ziekenhuis geopereerd zon 10 min van ons vandaan. Mijn voorkeur ging naar dr plovier die scheelde bijna 1500 euro in de prijs!! Maar dat was wel bijna 45 min rijden. Ook had ik ze dan volledig achter de spier gehad en nu ben ik heel blij dat ik dual-plane heb.

Heel veel succes meid! Je kan altijd een aantal consults aanvragen. Ik had een gratis consult maar dit verschilt per kliniek/ziekenhuis

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niks meer te melden,want sluit me volledig aan bij B cupje en marisjuh :6: dat is al een enorm uitgebreid antwoord.

kijk idd eens wat je wilt,en plan meerdere consulten bij meerdere artsen/klinieken,om te kunnen vergelijken achteraf,dat kan zeker schelen een knoopje door te kunnen hakken erna :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden!

Zelf had ik al wat opzoekwerk gedaan.

Iemand die ik ken heeft haar borsten laten vergroten in de Atlaskliniek.

Ik had ook al eens gedacht aan de kliniek Beaucare, omdat ik op hun site mooie resultaten gezien heb.

Van dokter plovier heb ik inderdaad ook al vele goede dingen gelezen...

Welke soort ik ga nemen gaat vooral afhangen van wat de dokters me aanraden...

Maar toch weet ik het nog niet goed. Ik ga denk ik in beide klinieken eens op consultatie om te kijken waar ik me het beste bij voel.

De prijs maakt me niet echt uit. Ik wil vooral dat het goed gedaan is en dat er weinig kans is dat er iets fout loopt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 januari geopereerd bij Be-Clinic door Dr Plovier en ben echt super tevreden met mijn :1boobs: en hoe er daar met je wordt omgegaan. Ze zijn allemaal heel aardig en je kunt ze altijd bellen of mailen voor vragen oid. Heel veel succes 5 februari!!!

Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 januari geopereerd bij Be-Clinic door Dr Plovier en ben echt super tevreden met mijn :1boobs: en hoe er daar met je wordt omgegaan. Ze zijn allemaal heel aardig en je kunt ze altijd bellen of mailen voor vragen oid. Heel veel succes 5 februari!!!

Tally

Ben blij om dat te horen! Ben best wel zenuwachtig, maar ik kijk er echt wel naar uit! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

spannend je eerste consult! ik ben 5 januarie geopereerd door dkr plovier foto's staan in de gallerij !

Welke cup wil je graag?

xxx

Hej!

Ik dank dat ik graag grote C-cup zou willen, maar ik kan me het niet echt voorstellen.

Zelf heb ik bijna niets en dan is het moeilijk om in te schatten hoe groot een c-cup is...

Ik heb je foto's gezien en ik vind de resultaten zeer mooi!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nee joh dat is niet veel ,teminste niet als je een grote C wil, ik zei dat ik een grote C kleine D wilde en heb 375 gekregen heb nu een 75 D en vind ze heel mooi:D ben trouwens niet zo groot 164 en weeg 54 kilo dat speeld natuurlijk ook een rol:D heb je nog iets over de plaatsing gevraagd?

XXX bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh dat is niet veel ,teminste niet als je een grote C wil, ik zei dat ik een grote C kleine D wilde en heb 375 gekregen heb nu een 75 D en vind ze heel mooi:D ben trouwens niet zo groot 164 en weeg 54 kilo dat speeld natuurlijk ook een rol:D heb je nog iets over de plaatsing gevraagd?

XXX bambie

Ik krijg een ronde prothese (geruwde cohesieve gel) onder de spier met een snee in de borstplooi. Net zoals ik wou.

Ik heb zelf eigenlijk niet veel vragen gesteld. Hij legde alles goed uit en veel wist ik al van op het forum :P

Maar als ik nog vragen had mocht ik altijd bellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellntje,

Ik ga dinsdag op consultatie bij hem en wil graag half april geopereerd worden.. wel grappig hoe iedereen elkaar hier zo leert kennen.. allemaal klanten van dr plovier en rond dezelfde datum :) Veel te spannend als je het mij vraagt..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt iedereen in april,ik wou dat het vroeger kon,ben veel te zenuwachtig,alé ellntje 2 dagen na mij, :wacko::134: dat ben ik aan het doen op dit moment roepen ,doordraaien aahh ok afkoelen,je ziet maar zo zenuwachtig ben ik later,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.