Ga naar inhoud

XMichelle043 : 20 juni 2018 : Dr. Koeijers : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste Meiden!

ik ben sinds kort nieuw hier,

Snuffel wel al een tijdje hier rond op het forum maar vond het leuk me voor te stellen en mijn vragen te stellen aan meiden met ervaring bij praktijk Diana Gabriels en de borstvergroting eromheen! 

Ik ben zelf 21 jaar oud en al vanaf mijn 15 de al onzeker over mijn borsten, heb een 75 A.

ik heb 29 maart een consult bij joanna in Maastricht en ben beniewt hoeveel CC ze me aanraad!

zelf ben ik maart 1,53m dus redelijk klein iemand rond deze lengte die ervaring heeft met een borstvergroting ? 

Zou graag een grote volle C / kleine D willen.. 

En mag je bij Diana je eigen pc kiezen? Ik zou vraag geopereerd willen worden door Kevin Peters!!

 

 

alvast bedankt meiden!

groetjes Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Michelle, 

 

Ik heb geen ervaring met een bv met jouw lengte, maar heb wel zelf mijn bv via DG laten doen. Ik heb ook mijn eigen pc gekozen (Dr. Damen). Als je nog vragen hebt m.b.t. het traject mag je mij een pb' tje sturen en ik hoop dat de andere meiden je op weg kunnen helpen met jouw andere vraag! 

Groetjes, :166:lossom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Beste meiden allemaal!

ik kom me eventjes voorstellen

ik ben Michelle en ben 22 jaar.

ik heb een cup 75 A en ben gister op consult geweest bij Kliniek Veldhoven!

Ik heb gepast en uiteindelijk gekozen voor anatomische protheses 330CC en daar ga ik ongeveer uitkomen op een D / DD.

ik ben zelf best klein en redelijk mager ( 1,52m en ik weeg 50)

en word geopereerd door Dr Vito Koeijers.

heeft iemand ervaring met Dr Koeijers en de Kliniek?

en misschien ervaring met ongeveer de zelfde lengte en cup maat

is het niet te heftig van A na D?

ik vind het een hele mooie fijne kliniek en alle mensen waren er heel aardig.

nu heb ik een vraagje: is er ng iemand die foto’s heeft van A naar D anatomisch prothese waar ik mag spieken? 

Ik word 20 juni geopereerd ik kan niet wachten! 

 

Xxx Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei XMichelle043:

He GWND,

super tof dat je een berichtje stuurt!

dat zou ik heel leuk vinden.

hoe werkt het?

spannend ben ook al flink af aan tellen al zo zenuwachtig Haha! 

 

Groetjes 

Super leuk! Dan ga ik je even volgen dat als het clubje aangemaakt is ik weet dat jij toegevoegd kan worden.

Jaa spannend he!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden!

ik kijk al een tijdje mee en wil me via hier even voorstellen.

Ik ben Michelle , 22 jaar oud en kom uit Maastricht.

Ik word 20 Juni geopereerd door Dr Koeijers!!

Ik krijg 330 CC anatomische protheses.

ben altijd al onzeker geweest over mijn kleine borsten ( 75A)

hekel aan shoppen,zwemmen  Haha.

dit is binnenkort over en daar ben km heel blij om.

zal naar mijn operatie een operatieverslag neerzetten.

 

gr Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle! 

 

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd door Dr Koeijers, bij hem ben je echt in goede handen! Wat een fijne arts. Ik heb ook anatomische protheses (dual plane) 280 en 320 cc (vanwege klein verschil in beiden borsten). Ik kom zelf ook van 75a/aa, iig bijna niks haha. Ik kan nog niet veel erover zeggen natuurlijk maar er is al een mega verschil binnen 2 dagen. Na de operatie zag het er echt niet uit, hele rare puntige borsten. Ik heb gister nog even gekeken en nu zijn ze al een stuk ronder en voller, wel nog ver uit elkaar maar dat moet nog allemaal mooi worden en vormen natuurlijk. 

 

Wat je zegt inderdaad over bikini’s en bh’s shoppen, was voor mij ook altijd een drama. Nu al zin om over een paar weken goed te gaan shoppen! 

 

Je kan in ieder geval met een zeker gevoel je operatie ingaan, dr Koeijers weet zeker wat hij doet!! 

 

Xoxo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei PsychR:

Hoi Michelle! 

 

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd door Dr Koeijers, bij hem ben je echt in goede handen! Wat een fijne arts. Ik heb ook anatomische protheses (dual plane) 280 en 320 cc (vanwege klein verschil in beiden borsten). Ik kom zelf ook van 75a/aa, iig bijna niks haha. Ik kan nog niet veel erover zeggen natuurlijk maar er is al een mega verschil binnen 2 dagen. Na de operatie zag het er echt niet uit, hele rare puntige borsten. Ik heb gister nog even gekeken en nu zijn ze al een stuk ronder en voller, wel nog ver uit elkaar maar dat moet nog allemaal mooi worden en vormen natuurlijk. 

 

Wat je zegt inderdaad over bikini’s en bh’s shoppen, was voor mij ook altijd een drama. Nu al zin om over een paar weken goed te gaan shoppen! 

 

Je kan in ieder geval met een zeker gevoel je operatie ingaan, dr Koeijers weet zeker wat hij doet!! 

 

Xoxo!

Heey!

Goed te horen dat alles goed is gegaan!

hoe was de zenuwen van jou van tevoren?

het duurt nog even maar ben zo zenuwachtig vooral voor de pijn erna weet niet wat ik me ermee moet voorstellen.

en hoe voelt het om opeens borsten te hebben? Lijkent me zo raar.

ik verheug me nu ook al op het shoppen!!!!

hoelang heb jij vrij van het werk?

ik 4 weekjes hoop dat dat genoeg is

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei XMichelle043:

Heey!

Goed te horen dat alles goed is gegaan!

hoe was de zenuwen van jou van tevoren?

het duurt nog even maar ben zo zenuwachtig vooral voor de pijn erna weet niet wat ik me ermee moet voorstellen.

en hoe voelt het om opeens borsten te hebben? Lijkent me zo raar.

ik verheug me nu ook al op het shoppen!!!!

hoelang heb jij vrij van het werk?

ik 4 weekjes hoop dat dat genoeg is

 

xxxx

Haha de zenuwen waren echt vreselijk, vooral de dagen ervoor. Ik sliep slecht etc. Ik was vooral bang dat het niet mooi zou worden maar daarentegen had ik juist mega veel vertrouwen in Koeijers. Op de dag van de operatie vielen de zenuwen wel mee!  Ja het voelt nog niet zo heel gek, heb natuurlijk constant die strakke bh aan en het moet nog allemaal mooi worden. Ik ben maar 1,5 week vrij. Ik ben psycholoog dus ik zit vooral haha, moet wel goedkomen! Nu nog even rusten. Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei PsychR:

Haha de zenuwen waren echt vreselijk, vooral de dagen ervoor. Ik sliep slecht etc. Ik was vooral bang dat het niet mooi zou worden maar daarentegen had ik juist mega veel vertrouwen in Koeijers. Op de dag van de operatie vielen de zenuwen wel mee!  Ja het voelt nog niet zo heel gek, heb natuurlijk constant die strakke bh aan en het moet nog allemaal mooi worden. Ik ben maar 1,5 week vrij. Ik ben psycholoog dus ik zit vooral haha, moet wel goedkomen! Nu nog even rusten. Xoxo

Dan moet dat idd wel goedkomen maar wat een leuk werk heb jij dan!

heel veel plezier met je nieuwe boobies en als ik de operatie achter de rug is zal ik een verslagje plaatsen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-5-2018 om 08:24 zei XMichelle043:

Hey Meiden!

ik kijk al een tijdje mee en wil me via hier even voorstellen.

Ik ben Michelle , 22 jaar oud en kom uit Maastricht.

Ik word 20 Juni geopereerd door Dr Koeijers!!

Ik krijg 330 CC anatomische protheses.

ben altijd al onzeker geweest over mijn kleine borsten ( 75A)

hekel aan shoppen,zwemmen  Haha.

dit is binnenkort over en daar ben km heel blij om.

zal naar mijn operatie een operatieverslag neerzetten.

 

gr Michelle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Pol:

Succes vandaag!!! Ben heel benieuwd naar je ervaring. Over n week mag ik bij Koeijers. Dan heb jij t ergste al achter de rug!

Dankje wel Meis lief dat je aan me denkt.

nu onderweg half 10 moet ik me melden! 

Overnacht eerste nacht in een hotel in de buurt met me vriend omdat het 2 uur van me huis is.

als ik straks me redelijk voel typ in een verslagje .

heb vertrouwen in koeijers dus gaat echt wel goedkomen met ons!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei leek:

blijf rustig komt goed, heel veel succes :116:

Dankje wel mup.. ja zenuwen zijn niet te harde nu gister avond al niet..was me in bed door de zenuwen al helemaal aan het verkrampen waardoor ik nu pijn aan me nek&schouders heb.

maar dat zal wss alleen maar erger gaan worden!

spreek jullie strakjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik heb mijn tweeling !

 

Verslagje cosmed kliniek : Dr Koeijers 

 

7uur vertrokken kom zelf van Maastricht af en moesten helemaal in Bosch en Duin zijn.

Zou ongeveer 2uur rijden zijn en moest me 9:30 bellen.

Zenuwen waren heel erg hartslag tot in mijn keel, dacht ook even zoals vele meiden die geopereerd zijn van waar ben ik mee bezig Haha.

Stonden we in de file richting Eindhoven en de tijd tikte maar door flinke stress bang dat ik te laat zou komen en ik ze niet zou krijgen maar gelukkig was ik nog 20 min van te voren daar, wachtkamer gezeten .. liep iets uit 20 min onegeveer .

Afscheid genomen van mijn vriend ( snik)

Omkleden, navel en lippiercing uit.

Lange jurk aan ben zelf 1,52 dus kwam tot aan mijn enkels haha.

Sokjes en badmuts aan en go

Bed gelegen met lekkere warme deken.

Plakkertjes op, bloeddruk en hartslag gemeten ( waren allebei aan de hoge kant maar kwam door de zenuwen wss)

Prikje , infuus gekregen met antibiotica deed niet pijn alleen koud gevoel.

Half uurtje nog in dat bed gelegen ..

Wel nog kunnen appen met mijn vriend en met Rena die nu word geopereerd of net wakker is .

Toen werd ik afgetekend door koeijers er zou 330 CC ingaan.

Na de operatie kamer geduwd, hadde ze daar een  muziekje opgezet was wel fijn hij si echt grappig en aardig. 

Overgestapt naar het operatie bedje

En werd licht in me hoofd en weg was ik.

Helemaal niks gemerkt van de narcose 

Werd wakker en dacht echt huh?

Waar ben ik? Dacht dat ik maar 5minuutjes geslapen had.

Ook had ik praatkiks dacht dat ik stekel haartjes had! Gelukkig meteen gevoelt en had gelukkig alles nog.

Moest nog even daar blijven op de operatie kamer door me te hoge hartslag.

Toen na de uitslaapkamer ..

Water gedronken geplast moest heel erg en met tegen zin broodje pindakaas gegeten , was heel droog maar was me enige optie want ben veganistisch.

Uiteindelijk was me vriend er vrij snel en de bh aan doen en mocht ik gaan.

Koeijers heeft er 345 CC ingestopt omdat die dat net iets mooier vond.

Zelf ben ik heel klein en vind ze gelukkig heel mooi niet te groot waar ik bang voor was en niet te klein.

Heb een drukkend gevoel , beetje binnenkant van me borst zeikant wat beetje zeer doet.

Hebben een hotel in de buurt want was 2uur rijden naar huis, ff ah geweest ben ik in de auto blijven zitten want wou fruit Haha.

Even op balkon gezeten en nu in bed .

Kan me nog niet echt een houding vinden niks ligt fijn denk dat als ik thuis ben dat dat fijner ligt met me voedingskussen 

Heeel lang verhaal hou jullie op de hoogte 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.