Ga naar inhoud

XMichelle043 : 20 juni 2018 : Dr. Koeijers : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste Meiden!

ik ben sinds kort nieuw hier,

Snuffel wel al een tijdje hier rond op het forum maar vond het leuk me voor te stellen en mijn vragen te stellen aan meiden met ervaring bij praktijk Diana Gabriels en de borstvergroting eromheen! 

Ik ben zelf 21 jaar oud en al vanaf mijn 15 de al onzeker over mijn borsten, heb een 75 A.

ik heb 29 maart een consult bij joanna in Maastricht en ben beniewt hoeveel CC ze me aanraad!

zelf ben ik maart 1,53m dus redelijk klein iemand rond deze lengte die ervaring heeft met een borstvergroting ? 

Zou graag een grote volle C / kleine D willen.. 

En mag je bij Diana je eigen pc kiezen? Ik zou vraag geopereerd willen worden door Kevin Peters!!

 

 

alvast bedankt meiden!

groetjes Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Michelle, 

 

Ik heb geen ervaring met een bv met jouw lengte, maar heb wel zelf mijn bv via DG laten doen. Ik heb ook mijn eigen pc gekozen (Dr. Damen). Als je nog vragen hebt m.b.t. het traject mag je mij een pb' tje sturen en ik hoop dat de andere meiden je op weg kunnen helpen met jouw andere vraag! 

Groetjes, :166:lossom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Beste meiden allemaal!

ik kom me eventjes voorstellen

ik ben Michelle en ben 22 jaar.

ik heb een cup 75 A en ben gister op consult geweest bij Kliniek Veldhoven!

Ik heb gepast en uiteindelijk gekozen voor anatomische protheses 330CC en daar ga ik ongeveer uitkomen op een D / DD.

ik ben zelf best klein en redelijk mager ( 1,52m en ik weeg 50)

en word geopereerd door Dr Vito Koeijers.

heeft iemand ervaring met Dr Koeijers en de Kliniek?

en misschien ervaring met ongeveer de zelfde lengte en cup maat

is het niet te heftig van A na D?

ik vind het een hele mooie fijne kliniek en alle mensen waren er heel aardig.