Ga naar inhoud

Prothese beweegt?


Aanbevolen berichten

14 september heb ik 380cc anatomisch Mentor gekregen. 

Vanaf Day 1 heeft mijn linkerkant zeer gedaan.  Eerste week meteen terug geweest ivm angst ontsteking, niks tezien en afwachten, controle 5 weken, niks te zien en afwachten.

Januari hetzelfde en vandaag heb ik opgebeld dat echt niet meer trek. Pijn neemt toe, echo gehad maar de is niks te zien.  Nu voor seconden opinie na andere arts binnen het ziekenhuis. 

Alleen wat nu?  De uit?  Ik heb aplasie en dus totaal geen eigen borstweefsel. 

Iemand ervaring?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 september ben ik geopereerd en heb ik 380cc anatomische prothese gekregen. 

Rechts geen last van gehad,  links vanaf het begin.

 

Ik heb het gevoel dat de prothese beweegt /verschuift wat voor irritatie /pijn zorgt in mijn linker borst. 

 

 

Nu is er een echo gemaakt en daar kwam niks uit. 

De pc wil nu als experiment botox spuiten in de spier om te kijken wat er dan gebeurt. 

Andere optie is kleinere prothese en zachter. 

Beide opties voelen niet goed en voel mij aardig wanhopig. 

Ik ben geholpen in het ikazia ziekenhuis in Rotterdam ivm vergoeding. 

 

Herkent iemand het gevoel van bewegende protheses en pijn /irritatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Je had ook bij mij gereageerd! Ik heb dit inderdaad ook gehad bij de vorige prothese, maar na de wissel tot nu toe nog niet, maar zoals je kon lezen helaas een ander probleem :( ik hoop dat ze voor jou snel een oplossing kunnen vinden! Succes

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei mooietieten:

Hoi hoi! Je had ook bij mij gereageerd! Ik heb dit inderdaad ook gehad bij de vorige prothese, maar na de wissel tot nu toe nog niet, maar zoals je kon lezen helaas een ander probleem :( ik hoop dat ze voor jou snel een oplossing kunnen vinden! Succes

 

xxx

 

Echt balen voor je!  Ben je al terug geweest? Hopelijk hoort het gewoon bij herstelperiode.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.