Ga naar inhoud

80C = 85B ? (merk Sapph)


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Na 2 jaar bestel ik mijn eerste 2 Sapph BH's online , krijg ik een mailtje terug dat mijn maat 80C niet meer te vinden is in het magazijn (staat nog wel 'in vooraad' op hun site) ...

Maar erg is dat niet , ze zullen dan wel een 85B opsturen wat dezelfde maat is volgens hen .

EUH ?! Waarom zijn die maten er dan ?

Nu ben ik toch eens benieuwd .

Ik heb nml al 6 bh's van het merk Sapph , allen een 80C behalve eentje , daarin heb ik een 80D . Ik heb dan ook een volle C en geen 'gewone' waardoor ik het ten zeerste betwijfel dat ik in die B-cup ga geraken .

DAN , mijn omtrek is 77 dus neem ik liever een 80 dan een 75 waarbij ik dan denk : die omtrek 85 die ze gaan opsturen gaat te groot zijn .

OF het moest zijn dat het model zich daartoe leent maar veel vertrouwen heb ik daar toch niet in .

Ik heb immers siliconen en die moeten in die beugel geraken , heb ook geen zin om de hele tijd de pijn lopen te verbijten want hebben jullie bv'rs dat nu ook ? Persoonlijk denk ik dat het aan mijn laag profiel ligt omdat die protheses breder zijn .

Normaal zullen de bh's vrijdag of ten laatste komende week woensdag wel thuis zijn .

Wordt vervolgt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de cup(inhoud) is hetzelfde van een 80C en een 85B ,maar de ondermaat zal je te groot zijn,zeker als je 77hebt.

dus vrees het of het wel past,al Sapph klein(er) valt,dus het kan ook goed wel passen,als hun dat beweren? <_<

maar ja,net wat je zegt,een protheseborst kan zeker anders vallen ja,dus ga zeker benieuwd zijn of je erin past

Link naar reactie
Delen op andere sites

de cup(inhoud) is hetzelfde van een 80C en een 85B : ik hoop dat je daarin gelijk hebt Moontje en ik weet dat jij veel ervaring hebt in die dingen . Dan is er nog hoop want volgens hun zou die vooral onderwijdte 'klein' uitvallen omdat het achterstuk niet echt 'meerekt' .

Nuja , nog één keer slapen en ik zal't wel weten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag werden de BH's afgeleverd en quess what !?! :unsure:

Ze passen beide ! :106:

Nu weet ik dat het echt geen flauwekul is wat ze zeggen van die bh-maten .

Een cup kleiner gecombineerd met een grotere onderwijdte past dus ook :) Waarschijnlijk geld het voor enkele modellen wel en andere weer niet maar ik bof hier toch wel lekker . Zeker als je weet dat de bh's aan vermindering gescoord heb :-) De rode koste amper €17,5 en de andere €23 . De 'nacht'blauwe heeft wel eerder iets weg van donkerpaars maar daar ben ik niet rouwig om want vind dat mooier . Dat heb je meestal wel met kleuren , die komen niet altijd overeen zoals ze op een website of in een boekje staan natuurlijk .

Oja , dit is de andere , 'k heb 'm eigelijk gekocht omwille van de bandjes en niet zozeer voor de kleur :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik koop me sapph,s voor 5 euro hihi

maar nog geen 18euro is ook niks zeg!

en wat goed dat ze passen,had het zelf al wel ondervonden dat je een 80F en een 75G beide past.

dus dacht dat dit je geen probleem moest geven,die maten

maar thanks voor de site ook,meteen eens spieken. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.