Ga naar inhoud

Even voorstellen - borstvergroting 75B -> ??


Kbw

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !
Ik wil al 5 jaar een borstvergroting en heb mijn eerste consult bij Diana Gabriels volgende week woensdag.

Ik ben 1.70 en weeg 63kg. Ik ben ook 15 kg afgevallen wat niet zo goed was voor mijn borsten... ze gingen hangen en werden slaap. Heb nu cup B75 en zit te denken aan een cup D.

Ik zit te denken aan max 500cc ? Zou dit niet te veel zijn? Ik hou ook van natuurlijke borsten. ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!

 

Spannend he na zo’n lange tijd dan eindelijk de knoop doorhakken om te gaan! Hoe was je eerste consult?

 

Ik heb gister mijn eerste consult gehad. Ik heb nu 80B, ook wat hangend en mij werd Mentor hp rond 375 cc geadviseerd. Dan zou het nog natuurlijk ogen, maar wel richting grote D gaan. Past wel goed bij mijn bouw. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2018 om 20:31 zei Kbw:

Hallo allemaal !
Ik wil al 5 jaar een borstvergroting en heb mijn eerste consult bij Diana Gabriels volgende week woensdag.

Ik ben 1.70 en weeg 63kg. Ik ben ook 15 kg afgevallen wat niet zo goed was voor mijn borsten... ze gingen hangen en werden slaap. Heb nu cup B75 en zit te denken aan een cup D.

Ik zit te denken aan max 500cc ? Zou dit niet te veel zijn? Ik hou ook van natuurlijke borsten. ;-)

 

Hey ik heb een week geleden 350cc laten plaatsen en had voorheen 80B. Momenteel heb ik sportbh maat 80F! Het zal nog wel ietsjes slinken en hoop daarmee ook uit te komen op een mooie D cup. Nu is elke persoon anders maar ik denk dat je met 500cc op meer dan een D cup uit komt. (Ik ben 175 en 68kg) als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn fotoalbum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chikawahwah mag ik misschien ook even bij je spieken? Ben wel benieuwd. Ik laat waarschijnlijk 375 cc plaatsen en hoop ook een D cup te bereiken, F klinkt wel groot! :D

Wat voor implantaten heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me-39 Sebbin implantaten. Deze zijn iets smaller dan de mentor en hebben iets meer projectie. Wat mij is verteld is dat 350 Sebbin ongeveer gelijk is aan 375 mentor qua projectie.

ik ga je even toevoegen. Zet ik meteen de foto's van vanochtend nog erbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chikawahwah Dank je! Goed om te weten dat dat ongeveer hetzelfde is. Ik heb nu ook 80D, dus misschien is onze situatie een beetje vergelijkbaar. Wel goed om wat foto’s van andere meiden te zien die ongeveer hetzelfde zijn. Op internet zoeken is zo lastig vergelijken. 

 

Hoe gaat je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.