Ga naar inhoud

Rasjna : 24 april 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :)

 

Ik zal beginnen met me even voor te stellen, ik ben Joyce, 32 jaar en in het bezit van momenteel een

A-cup. Na jarenlange complexen en het altijd maar aan de kant schuiven van een borstvergroting (want het is toch

wel een heel budget) heb ik me mede door mijn vriend laten overtuigen om er nu toch iets aan te laten doen.

 

Hij vond het tijd dat ik eindelijk eens aan mijn eigen ga denken in plaats van altijd maar klaar te staan en me weg

te cijferen voor anderen. Dus om te beginnen een gesprek gehad met dokter Veroniek Decoene van de Welness Kliniek

in Genk, wat prothesen gepast en eigenlijk vrij snel de beslissing vast gelegd en gereserveerd.

 

Om het een beetje een extra leuk te maken heb ik mijn operatie laten vastleggen om 24 april want op 25 april ben ik

jarig en wordt ik 33. Een mooie verandering in mijn leven (hoop ik) :blush:

 

Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar mensen die de ervaring al achter de rug hebben en als er nog zijn die

geopereerd werden door Veroniek Decoene, hun ervaringen. En ik vind het natuurlijk heeeeeeeeeeel erg spannend.

Van mij mag deze week voorbij vliegen :P

 

Liefs,

Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce, welkom!:116:

 

Spannend hoor, ik en vele met mij weten precies hoe je je voelt. Ik mag over 3 dagen! :63:

 

Er is een besloten April club waar je je aan kunt melden. Hier zitten allemaal dames die in April geopereerd zijn en gaan worden. Misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen?

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rasjna

 

hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 na de operatie.. gisteren was 1 borst opgezwollen, nu voelen ze allebei alsof ze dubbel zo dik zijn en heb wat tintelingen :unsure: hoort dit er nog bij of heb ik gisteren miss wat teveel gedaan? :22: ik zit nog steeds in het verband (moest 2 weken om blijven) en soms heb ik het gevoel dat het te strak zit. Ik zie er hier die na enkele dagen al uit het verband zijn. :blink:

 

Groetjes opgeblazen tiet :P:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Rasjna,

 

Hoe gaat het nu met je?

Ik krijg 19 juni mijn borstvergroting bij Dr. Veroniek Decoene.

Ik vind het heel spannend en ben benieuwd hoe het is verlopen bij je.

Hopelijk heb je een goed herstel!

 

Groetjes Gwenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben ook op 24 april geopereerd door Dr. Decoene in de wellness kliniek :)

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb 330cc, ronde protheses, achter de spier gekregen.

Wel heel toevallig dat jij ook bij Dr Decoene geweest bent want ik dacht nl dat ik de enigste hier op het forum was.

 

Dat verband was bij mij ook zo strak, te strak want kon moeilijk ademen en het deed me echt pijn, heb het er paar dagen vroeger afgedaan... direct sportbeha aan en de pijn was vrijwel meteen weg.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.