Ga naar inhoud

Borstband langer doordragen ervaringen


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

HoiHoi,

 

Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen van dames die de borstband langer hebben gedragen dan het advies van pc.

 

Na vandaag ben ik 1 week po en zou ik de mijne af mogen. Ik heb hem een week dag en nacht aan gehad behalve in de douche natuurlijk. Ik irriteer me regelmatig aan de band maar ergens geeft het ook extra zekerheid. Nu twijfel ik dus of ik hem toch langer ga dragen of niet. Ik vraag me af of dit meerwaarde heeft of juist niet slim is.

 

Ben benieuwd of hier ervaringen mee zijn.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fna88 Hoii.

 

Altijd het advies opvolgen van je PC! :D

Of even naar de kliniek bellen wat het doet als je hem langer zou dragen. Zou echt niet  zelf beslissen om hem langer te dragen :).

 

Kan het me wel voorstellen dat het extra zekerheid geeft..

 

 

Groetjes.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een borstlift met prothese ondergaan en moet hem 3 weken dragen; dag en nacht. Ik ga het advies ook gewoon volgen en volgende week dinsdag zeg ik hem 'goodbye' :) 

Een stevige sportbeha aanschaffen is de volgende stap, alleen weet ik niet goed welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naar de kliniek gebeld, het kan geen kwaad om hem langer te dragen maar het is eigenlijk niet nodig tenzij de protheses echt nog hoog zitten. Ik kijk morgen vroeg even hoe ze erbij hangen uhh staan haha, misschien dat ik hem alleen snachts extra ga dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-4-2018 om 09:56 zei KatjeDR:

Ik heb een borstlift met prothese ondergaan en moet hem 3 weken dragen; dag en nacht. Ik ga het advies ook gewoon volgen en volgende week dinsdag zeg ik hem 'goodbye' :) 

Een stevige sportbeha aanschaffen is de volgende stap, alleen weet ik niet goed welke.

Ik heb ook een borstlift met prothese gehad. Heb jij je borstband al vanaf t begin gehad? Ik krijg hem na 1,5 week. Donderdag als t goed is. Nu vind ik persoonlijk dat mijn borsten niet hoog zitten en heel natuurlijk ogen. Als die band ze maar niet al te ver naar beneden drukt.

 

zijn jou borsten veel gezakt door t dragen van de band?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy, ik had hem al aan toen ik wakker werd van de operatie en heb hem ook pas uitgedaan na drie weken. Mijn borsten zaten niet extreem hoog of laag, het voelde echt als ondersteuning. Nu, heb ik hem al een dikke week ingeruild voor een stevige sportbeha en ik vind dat ze er nu natuurlijker uit beginnen zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.