Ga naar inhoud

AAH Verkouden!!en nu?


linnelot

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Allereerst:GELUKKIG NIEUW JAAR!!!

Ongetwijfeld is de vraag al een keer gesteld maar ik kan het op het forum nergens vinden..

(in de war van de nieuwe lay-out haha)

Ik sta ingepland voor morgenmiddag..eindelijk na zo lang wachten m`n boobs..maar toen werd ik wakker vanochtend en ben ik dus verkouden.. :wacko:

Heeft iemand een idee of je dan wel of niet geopereerd mag worden?

Ik vind namelijk wat tegenstrijdige berichten als ik google e.d :145:

Ben bang dat ik nu niet geopereerd kan worden.

liefs lin

p.s tips om van de verkoudheid af te komen zijn ook zeer welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linnelot,

Oei das minder, misschien moet je snel pijnstillers nemen om je verkoudheid te onderdrukken en veel vit C nemen, al zal het nu ietsje te laat zijn daarvoor, :unsure: hoop dat het geen probleem zal geven morgen, is nog maar het begin dus misschien valt het nog mee.

Je kunt zelf de lay-out van het borstenforum kiezen hoor, onderaan links. :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef dat is inderdaad wat minder!

Nou ik denk net als eef even snel wat pijnstillers halen zal je wel goed doen!

Ik denk als het een klein ''verkoudheidje'' is dat er niks aan de hand is hoor!

Mischien even contact opnemen?

Of kan dat niet vandaag :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al aan de noscapine spul,zit eraan te denken om inderdaad met wat paracetamol onder de dekens te kruipen..

Het is nog een beginnende verkoudheid,wat snotteren en af en toe een kriebelhoestje.

Ik heb wel een nummer maar das voor spoedeisende hulp,en ik geloof niet dat dit er onder valt.. :blush:

Hoop dat ik met wat slaap ook wat minder verkouden zal zijn,maar vrees dat er gwoon nog wat tijd aan de 15 jaar word gevoegd :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik begrepen had toen van mijn pc kan met een verkoudheid de bv gewoon doorgaan alleen niet als je koorts heb ..was nl zelf ook enorm verkouden twee weken voor de bv en heb toen contact gehad met dezelde vraag hierover...

gr emmy

Ik heb ondertussen ook contact met de operende pc gehad(voelde me wel lullig hoor,zo op zondag met mn verkoudheidje het spoednummer bellen..)hij vertelde dat eem begnnende verkoudheid niet erg was,rusten voor die tijd en hopelijk word het dan niet erger!

Als het zo blijft is het ws geen punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Linnelot,

Tegen mij is ook gezegd, zolang er geen koorts bij komt kijken, alles door kan gaan. Maar zou toch nog op één of andere manier even contact opnemen voor alle zekerheid. Ik zou ook even oppassen met medicijnen nu. Ik mocht namelijk een week voor de operatie géén paracetamol of andere pijnstillers e.d. innemen! Maar misschien is dat bij elke kliniek weer anders...

Iig succes en hoop dat alles gewoon door kan gaan! :71:

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog wel ademen door mn neus,al zit mn linkerneusgat iets dicht.

Ik heb net 1 paracetamol gehad,de eerste weer sinds maanden maar er is me ook niets verteld over geen pm.

wel dat ik 2 dagen van tevoren en daarna geen alcohol mag.

De pc zei dat ik gewoon kon komen morgen als het blijft zoals het is..

Ga zo met 3 liter zoutoplossing mn bed in hahaha.

Ik hoop dat het doorgaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neus spoelen met een zoutoplossing 2 tot 3x per dag. Je kunt zelf zo'n oplossing maken, gewoon 1 glas met gekookt water en half theellepeltje zeezout. En dan met zon pipet (zon grote, die je bij baby's gebruikt om hun neus te laten snuiten zeg maar) in je neusgat spuiten. Het komt dan je andere neusgat weer uit! Echt smerig, maar het helpt heel goed, je kunt gelijk weer vrij ademen. Je kunt ook neusspray gebruiken, maar ik vind dit persoonlijk beter.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Toen ik geopereerd moest worden (ondertussen al dik 1,5 jaar geleden), was ik ook verkouden. Ik lag al in de operatiekamer en ze wilde net de slang gaan aansluiten voor de narcose toen ik een beetje moest hoesten. De assistent schrok toen en vroeg of ik verkouden was. Ik zei dat ik een beetje verstopt zat en toen rende ze weg. Uiteindelijk wilde de arts niet opereren. Door de narcose maak je veel sneller kans op longontsteking, zeker als je verkouden bent. Ik natuurlijk super kwaad: vrij genomen van werk, ik leefde er helemaal naar toe, gaat het niet door vanwege zo'n k*t hoestje! En ik lag al op de operatietafel! Heb het hele ziekenhuis op zijn kop gezet maar die arts wilde niet opereren...Kon er pas 1,5 maand later weer tussengeschoven worden. Hoop dat je beter bent en dat het bij jou anders verloopt! En anders...probeer niet te hoesten of je neus op te halen :141:

Succes in ieder geval!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.