Ga naar inhoud

tally : 6 januari 2011 : Dr. plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik ben Tally en krijg op 6 januari mijn bv bij Be-clinic door Dr Plovier.

Nog een paar daagjes dus......spannend.

Begin al best een beetje zenuwachtig te worden nu het zo dichtbij komt.

Had al eerder een topic hierover geopend maar die is op een of andere manier verdwenen!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tally,

Had ook al gezocht naar jou topic maar kon inderdaad niets vinden. 6 januari, dat is al snel :D. Hoelaat wordt je geopereerd en welke cupmaat heb je en naar welke maat wil je?

Ik ben 31 Jan bij dr plovier op consult geweest en wordt 24 Jan geopereerd. Ik krijg tussen de 400 en 500cc en ga van een cup aa naar een volle c.

Ben je vrij of moet je nog werken? Zodat de dagen wat sneller gaan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Tally en krijg op 6 januari mijn bv bij Be-clinic door Dr Plovier.

Nog een paar daagjes dus......spannend.

Begin al best een beetje zenuwachtig te worden nu het zo dichtbij komt.

Had al eerder een topic hierover geopend maar die is op een of andere manier verdwenen!

Liefs Tally

Hey Tally,

Das vreemd ja, vind nergens ook nog een vorige topic van je, ga deze wel verhuizen naar de operatieverslagen bv iplv algemene informatie over bv. Succes met nog even aftellen, spannend zeg!!! :104:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom hier..

Spannend je bent al zo aan de beurt!!

Ik ben zelf ook geholpen door dr.plovier, en zeer tevreden :D!!

foto's kun je kijken in de gallerij!

weet je al welke cup maat je wilt en hoeveel cc?

succes met aftellen meis !!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word donderdag om 15.30 geopereerd. Tijdens het intake gesprek zei dr plovier dat er 350cc bij wilde doen. Hoop op mooie volle D. Heb nu een (slappe) 75C, al zou je dat niet zeggen, ze lijken kleiner. Komt omdat er aan de bovenkant niks meer zit. Dus dat wordt mooi opgevuld straks haha.

Moet morgen en dinsdag nog werken dus dat is mooi afleiding.

Woensdag nog iets leuks met de kindjes doen (2 jongens van 6½jr en 9jr!)en dan is het bijna zover.

Ben daarna ruim 3 weken vrij dus kan lekker rustig aan gaan doen.

Leuk dat jullie zo meeleven...jullie weten tenslotte (bijna) wat het is.

Ga nu lekker slapen, morgen om 5.30 al op om te gaan werken.

Welterusten!!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan gaat de tijd veel sneller als je lekker aan het werk ben he ! ik ben vrij maar word een beetje gek van mezelf haha heb ook een zoontje van 2 dus die ga ik nog maar eens lekker extra knuffelen:D.

Eevie je mag 6 uur voor de operatie eten en drinken voor t laatst, dat is bij dkr plovier en in alle ziekenhuize bij alle operaties zo alleen bij de bergmanklinniek is dat 24 uur geloof ik tog? waarom dat is weet ik eigelijk niet, denk dat je best wel een beschuitje en koppie thee mag drinken hoor anders ff mailen/bellen want als je zolang zonder eten en drinken moet en dan nog eens die zenuwen dan ga je straks van je houtje joh ! alvast veel succes voor donderdag jullie 2 :D

Dikke kus bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ EEVIE: Ik mag tot 6 uur voor de operatie eten en drinken. Ik sta dus maar bijtijds op om te ontbijten( eet normaal s'morgens nooit :67: ), zal wel tegenvallen om de hele dag niks te eten enzo, maar is voor goed doel ;-).

Wel grappig dat je op dezelfde dag en zelfs dezelfde tijd geopereerd wordt!! Begint nu echt dichtbij te komen.

Nog 1 dagje werken vandaag en dan lekker vrij tot 31 januari!

@ Bambie: Wil je alvast héél veel succes wensen voor morgen!! Moet tot vanavond werken dus komt er anders niet meer van. En we lezen vast wel hoe het gegaan is!

Fijne dag allemaal!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zeiden ze nog dat ik dus om 7 uur een beschuitje met jam en een kopje thee mag nemen en 2 uur voor de operatie het pakje PreOp van Nutricia.

Ik moet morgen nog een dagje werken en dan vanaf donderdag in de ziektewet. Kan ik donderdag in ieder geval wel effe de was nog draaien :P en uitgebreid douchen voor je het weet dan mogen we er al naar toe.

Ben benieuwd hoelaat we thuis zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Het is allemaal goed verlopen! Was niet echt zenuwachtig moet ik zeggen, viel echt reuze mee.

Ben rond 16.00 geopereerd en is allemaal goed verlopen. Ze hebben er 400cc ingedaan(!!), schrok ik eerst best wel van want hij zei eerst dat er 350cc bij zou komen. Maar hij zei dat 400 mooier was (en hij is de expert).

Ben wel erg beroerd geweest van de narcose, overgeven en ontzettend rillen van de kou.

Heb daar ook nog een enorme jeukaanval gekregen, echt over heel mijn lijf jeuk jeuk en nog eens jeuk, werd er gek van. Mijn ogen waren ook helemaal opgezet en kreeg ik bijna niet open. Miscchien toch één of andere allergische reactie ergens op. Gelukkig kwamen ze om de 5 min kijken en kreeg ik in mijn infuus iets tegen de jeuk. Daarna ging het snel beter.

Heb nu best wel veel pijn moet ik zeggen, vooral als ik omhoog moet komen vanuit bed of bank.

Staat natuurlijk veel spanning op. Zolang ik lig gaat het goed.

Vannacht bijna niet geslapen, erg last van mijn rug als ik op mijn rug lig en op mijn zij draaien lukte al helemaal niet. Vannacht moest ik plassen en moest ik mijn man vragen om me omhoog te duwen haha.

Ach, zal de komende dagen vst beter gaan, doe gewoon lekker rustig aan. Man en kids zijn erg lief voor me dus dat komt helemaal goed.

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey tally,

Wat vervelend van die jeuk mischien een allergische reactie ja! Vervelend he dat je zo vast zit aan iemand ik lig benede op de bank en bel mijn vriend rond 3 uur wakker dan pakt hij medicijnen en duwt me overeind voor naar de wc haha kan t niet zelf ik word ook heel duizelig als ik opsta door de druk en de pijn, die band moet ik echt vaak omhoog trekken!!! wanneer mag hij eigelijk volledig af? ik heb ze nog niet bekeken ga ik straks denk doen, mijn buik doet ook erg zer hij is helemaal beurs! 400 cc is trouwens super zal mooi worden!! is lastig he op de pc bij mij gaat t ook best lastig ik ga nu ook weer stoppen we houde elkaar op de hoogte en hoop dat je nniet teveel pijn heb!

xxx Bambie

P.S. ik neem trouwens 1000 mg paracetamol en dan na 3 uur ibrupophen dan na 3 uur weer paracetamol dan na 3 uur weer ibrubophen enzo enzo, dan onderdruk je de pijn best goed !!! miscien doe je hhet al zo hoor maar denk isch heb je er wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé bambie,

Heb ze net effe bekeken, pfff ze zijn wel groot hoor hihi. Dat ga ik niet redden met een D'tje hoor!

Was wel effe lekker om die strakke bh uit te hebben. Heb vannacht weer weing geslapen, kan echt niet zelf omhoog komen! Dr Plovier zei al dat ik hem een paar dagen zou vervloeken......nou dat klopt wel haha. Hoe is het verder met jou?

liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Tally,

ik heb ze gister asvond bekeken in de spiegel en ik moet zeggen dat ik er ook ff van schrok van de grootte, ik d8 dat ze vrij klein waren toen ik van boven keek maar toen ik in de spiegel keek d8 ik WOW. ik heb ook minimaal een D cup denk hoor heb een foto in de gallerij geplaatst. Ik werd dus vannochtend met ontzettend veel pijn wakker niet normaal had me pijnstillers dus niet ingenomen vannacht en had echt heel veel pijn, nu gaat t weer wat beter heb net wat ingenomen. het is nu dag 4 in principe maar heb nog echt wel pijn hoor hoop dat t snel beter gaat want ben het echt beu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tally hopelijk gaat het gauw beter met je! Volgens mij moet het iedere dag wel wat beter gaan. Ik ga zo proberen te douchen. Vind toch wel eng om die band uit te doen eigenlijk.

Gister had ik meer pijn dan vandaag en kan aardig zelf overeind komen en deze nacht ook wat meer op mijn rug geslapen. Moet ook alleen nog erg wennen hoor aan de grootte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig moeten jullie ook wennen aan de grootte! Ik ben er best wel van geschrokken eigenlijk.

ik weet dat ze nog wat gaan uitzakken en dat de zwelling nog wat moet afnemen maar toch....pfff, ik had er al schrik voor dat ze te groot zouden worden, hoop maar dat het over een paar weken mee valt. Dat ik er aan ga wennen. Had eerst nog de ijdele hoop dat de meeste er niks van zouden zien omdat ik in een voorgevormde bh zelf al een c cup had, maar dit gaat echt iedereen zien haha.

We houden elkaar op de hoogte dames.

Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha...pfff wat een opluchting dat jullie exact hetzelfde hebben als ik ..hihihi ik ben nu 10 dagen po maar ik schrok me toch ook wel een hoedje hoor toen ik voor het eerst mijn dames zag....vond het net meloenen hihihi maar elke dag gaat steeds beter met de pijn slik zelfs nu al een dag of twee helemaal niets meer..alleen het wakker worden zon vershrikkleijke rugpijn van het doodstil op je rug liggen nou je lichaam voelt dat wel hoor ..heb nog wel steeds het strakke gevoel maar dat word ook met de dag minder ..bij mij beginnen ze nu langzaam in te dalen en mijn linkerborst een heel klein beetje wat zachter aan het worden ...gaat de goede kant op ikzelf vond de eerste 7 dagen toch wel het ergst hoor ..begin ook langzaam aan aan mijn grote te wennen en ik geloof ook niet dat ik een Dtje gaat redden denk eerder een E cup...gaat inderdaad wel opvallen als ik straks weer aan het werk mag...heb helemaal niets verteld op het werk allen dat ik geopereerd werd en that is it..alleen mijn bedrijfsarts weet ervan ..je hoeft het ook helemaal niet te vertellen ..kunnen schijnbaar toch moeilik gaag doen met ziektewet enzo ..mar inpinciepe mag je gewoon de ziektewet in..vanavond weer een fototje maken en dan kanjeecht zien of het zo erg veel sheelt met de eerste dagen

nou dames heel veel sterkte met jullie herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat iedereen schrikt van de grootte maar denk en hoop dat het ook weer heel snel went zoals ik veel hoor:D ik heb tog niet echt veel minder last hoor ik kom wel makkelijker overeind maar dat is meer omdat ik er wat aan gewend ben denk ! Mijn rug vind ik onderhand nog het vervelendste worden idd !!! klopt ja je ben niet verplicht te vertellen waarvoor je in de ziektewet ga alleen moet je dan naar de bedrijfsart en die heeft geheimhoudingsplicht zo wou ik het dus eerst ook doen maar ik krijg in april mijn vast contract en als ik nu de ziektewet in ga gaan ze mij dat echt niet geven werk niet bij zo een makkelijk bedrijf en had tog nog 400 over uren :D hoelang nemen jullie allemaal vrij ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.