Ga naar inhoud

tally : 6 januari 2011 : Dr. plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik heb vrij tot 31 januari, ruim 3½ week dus. Das wel fijn want ik gebruik mijn armen veel op 't werk en dat zie ik echt nog niet zitten voorlopig! Ik heb het gewoon tegen mijn baas verteld, en we zijn 50/50 overeengekomen. Kunnen ze er naderhand ook rekening mee houden als er iets zwaars getild moet worden. Werk in een klein bedrijf dus dat verteld wat makkelijker misschien. Ook werk ik er al 13 jaar, heb goede band met m'n baas.

Straks voor het eerst effe douchen! Zal mijn man foto's laten maken en kijken of ik ze in de galerij krijg.

Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee was even aan het meelezen dat jullie allemaal zo schrokken van de grootte, nou mijn eerste reactie was echt van wtf is dit het zo weingi hahah. Ik hoop dat ik straks ook wakker word en denk dammnnn wat een meloenen :blink: Echt liever te groot nu dan te klein hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tally,

Eerst en vooral nog gefeliciteerd met je boobies.

Heb net je foto's bekeken en je mag er zeker van zijn dat je aan een D komt hoor.

Ikzelf heb een E en de jouwe lijken me nog groter dus...

Maar eigenlijk vind ik dat je niet echt op de maten mag verder gaan, ik heb E maar lijkt meer op grote C kleine D hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin er steeds meer aan te wennen hihi. Is natuurlijk ook wennen na jaren van slappe :1boobs:

Gaat steeds een beetje beter gelukkig. Alleen nog erg last bij het omhoog komen. Ben blij als die bh uitmag, pfff wat zit dat ding toch strak zeg! Gisteren effe met man & kids naar vrienden geweest (1½uur) en was helemaal kapot toen ik thuiskwam, had ik beter nog niet kunnen doen! Helemaal trillen en mijn :1boobs: stonden me toch gespannen en voelde keihard! Ben maar met 2 paracetamolletjes in bed gaan liggen en toen ging het wel weer.

liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begin er stteeds trotser op te worden jammer dat die bh aan moet blijven anders had ik er denk een hele dag naar gekeken:D!! Ik snap dat je je eige daarna niet goed voelde is natuurlijk al heel snel he je lichaam heeft nog heel wat te herstellen, dat is vaak het linke als je je eige goed voeld dan begin je gelijk uit je vere te komen en dan krijg je een klap in je gezicht! hoevaaak slik jij je pijnstillers nog? ik slik ze nu bijna niet meer omdat ik duizelig ben maar merk wel dat ik meer pijn heb hoor!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bambie,

Ik slik nog echt 3x per dag 2 paracetamolletjes hoor. Kan nog niet zonder. Dan heb ik teveel last.

Maar ben er niet duizelig of suf van dus dat scheelt.

Vanmorgen kids naar school gebracht (met mijn vriendin meegereden) en dat ging goed.Elke dag een stapje vooruit haha.

Alleen slapen is nog vervelend, mijn rug doet zo'n pijn s'morgens! Maar aangezien ik verder niks kan doen, doe ik s'middags wel een dutje op de bank ;-).

Nou effe een bak koffie drinken.

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga vandaag denk ook ff buiten wandelen denk dat dat best goed doet mischien ben k daarom ook wel zo duizelig omdat ik een hele dag niks doe en binnenzit haha ik ben echt lui:D zo ook ff proberen alleen te douchen dan voel ik me denk gelijk een stuk beter !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag echt een goeie dag gehad!! Veel minder last bij 't omhoog komen en ook minder last van die martelbh haha, net of ze al wat aan het indalen (zeg je dat zo bij :1boobs: of alleen bij kindjes die op 't punt staan geboren te worden? :45: ) zijn en er niet meer zoveel spanning opstaat.

Ben er heel blij mee want ik vond dat het best lang duurde voor het wat beter ging!

Ben nu 6 dagen PO.

Dus een blije Tally hier haha.

Heb nieuwe foto geplaats in de galerij!!

Hoe is het met de andere dames???

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn tally dat het herstel bij jou zo voorspoiedig verloopt..ik heb nog steeds veel last van zwellingen en het is toch meer dan 14 dagen geleden bj mij ..was daatr ook best ongerust over ( de size van mijn boobs) maar bennu gerust gesteld hebgewoon nog veel zwelling ..mar erg fijn dat het bij jou zo voorspoedig verloopt..heb je geen last van je rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emmy; heb wel last van mijn rug ja, komt omdat ik beetje krampachtig beweeg nog, moet er echt op letten dat ik mijn schouders naar achteren hou en boobs vooruit (hoef ik nu geen moeite meer voor te doen hahaha).

Fijn dat je nu wat gerustgesteld bent, zou anders wel jammer zijn als je er geen goed gevoel aan over zou houden!

Vindt mijn borsten al best veranderd na een week, minder gespannen en valt al wat natuurlijker.

Worden steeds mooier :123: !

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

Ik loop ook helemaal krom haha ziet er echt niet uit maar rechtop lopen voelt zo raar, wel fijn dat je borsten zo snel veranderen die van mij zijn nog niet verandert hoor na een week ze szitten nogsteeds hoog en ze zijn gezwollen.

Ik ga zo ff je nieuwe foto's bekijken:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een paar mooie sapph setjes gekocht :123: , staan echt héél mooi nu. Heb maat 75 D, dus precies wat ik wilde. Heb ook een sportbeha gekocht bij de Hema, kan ik dat martelwerktuig eens in de was doen.

Ik heb vanavond een feest, denken jullie dat ik dan die sportbh aan zou kunnen doen? Anders ben ik zo beperkt in mijn kledingkeuze want in bijna alles zie je die grote zwarte band te zitten!!

Zou best mogen toch? Sportbeha is voor zware sporten.

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tally...

ik heb toevallig ook gister bij de hema zodat ik deze kan dragen als mijn kliniekbh gewassen word..qua maat ben ik ook voor nu uitgekomen op 70 E of een 75D.....als ik de sportbh aanhebt voelt het toch een stuk prettiger voor mijn rechterborst..van deze kant heb ik best nog wel last ..vooral als ik die zwarte kliniek bh draag dan voel ik de protese nog gewoon drukken..links gaat eigenlijk heel goed en heb daar weining last van .ik denk wel dat je je sportbh aan kunt doen voor een paar uurtjes hoor maar zou wel gelijk als je thuis komt je martelding weer aan doen...maar ik weet natuurlijk niet zeker of het wel of niet goed is ..mischien kunnen andere dames jou hier wat meer over zeggen Zelf vind ik pesoonlijk dat de sportbh van de hema toch behoorlijk stevig zit ..heb zelf ook de zware stevigheid genomen ....in ieder geval heel veel plezier op het feest

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Effe een update hoe het hier gaat.

Hechtingen zijn afgelopen donderdag verwijderd en das echt een genot!!!Die irriteerde me toch! ZAg er allemaal goed uit zei de assistente, ze heeft er nog wel pleisters opgeplakt voor de zekerheid. Verder gaat het prima, slaap goed, weinig tot geen pijn meer en kan steeds meer doen thuis, gelukkig. Alleen het stofzuigen en strijken laat ik nog over aan m'n man.

Weten jullie of ik al in een lekker vol warm bad mag? Ik lig nu al wel in bad maar dan zo dat mijn pleisters het water niet raken, maar verlang echt naar een uitgebreid bad :69:.

Komende week ben ik nog lekker vrij en daarna mag ik weer.....

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tally,

Ik denk dat je toch best zo'n 4 tot 6 weken wacht om lang in een bad te liggen. Dit is voor het verweken van je littekens.

Hoever postop ben je al? Ik ben nu net een maand geleden geopereerd geweest en voel mij op en top. Ben zeer tevreden met het resultaat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel,

Ik ben 6 januari geopereerd dus nu 17dg PO.

Gaat allemaal prima, ben ook erg blij met het resultaat, vind ze echt al supermooi :123: .

Heb jou topic meegelezen voor en na je BV, was fijn om te lezen zo net voor ikzelf aan de beurt was!

Super dat je je zo goed voelt en tevreden bent met het resultaat, daar is het allemaal om te doen geweest toch!!

X tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bambie, alles gaat hier prima! Heel tevreden met de :1big_boobs: haha. Draag sinds maandag overdag de sportbeha, s'nachts het martelwerktuig!!Ben sinds maandag weer aan het werk, gaat allemaal goed.

Was zaterdag effe voor een bikini weesten kijken, had zo'n triangeltopje gepast maat 42 enne........gewoon te klein :69: ...dus de zoektocht naar een leuke bikini gaat door hihi.

Jij ook helemaal tevreden? Al gewend aan de grootte? Geen last of pijn meer?

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.