Ga naar inhoud

Transvrouw zegt hallo!


Marvy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben een transvrouw van 53, en ben me aan het orienteren op een borstvergroting.

De hormonen hebben me wel wat borstvorming gegeven, maar dat is voor mij niet voldoende.

Tips en aanbevelingen zijn van harte welkom.

 

Liefs, Marvy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk. Bij tv programma "lelijke eendjes" was er ook een transvrouw. Helaas had zij geen borstvorming gekregen door de hormonen. Maar wie weet vind je het interresant om te kijken omdat het op jou situatie lijkt. Moest er gelijk aan terug denken toen ik je stukje las. Veel succes en plezier met uitzoeken van je borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marvy welkom. Ik raad je dr nio aan zit in de parkkliniek in Rotterdam 

het is goedkoper als je via het olvg ziekenhuis in Amsterdam gaat 

xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Marvy:

Hallo allemaal,

ik ben een transvrouw van 53, en ben me aan het orienteren op een borstvergroting.

De hormonen hebben me wel wat borstvorming gegeven, maar dat is voor mij niet voldoende.

Tips en aanbevelingen zijn van harte welkom.

 

Liefs, Marvy


Hoi hoi

Als je wat ervaringen wilt lezen over andere transvrouwen die hier in de loop der tijd op het forum zijn geweest, dan zou je eens via de zoekbalk rechtsboven kunnen zoeken op 'trans' of op 'transgender'. Ook het woord 'hormonen' geeft hits, maar je moet dan wel bij de zoektermen het balkje voor de zoekbalk op 'alle bijdragen'  zetten. 

Verder is er een transvrouw geweest, die ook een blog bijhoudt (weet niet of ze het nog doet, maar dat deed ze toen) Dat staat in dit topic:

Verder kan ik je helaas ook geen tips geven.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Marvy:

Hallo allemaal,

ik ben een transvrouw van 53, en ben me aan het orienteren op een borstvergroting.

De hormonen hebben me wel wat borstvorming gegeven, maar dat is voor mij niet voldoende.

Tips en aanbevelingen zijn van harte welkom.

 

Liefs, Marvy

Welkom @Marvy

 

Ik ben 3 april aan de beurt bij dokter Nio parkkliniek medisch centrum in Rotterdam. Hij is heel goed in borsten. Hoop dat je er iets aan hebt. Ik heb zelf een tante die sinds haar 49 jaar begonnen is aan haar transitie heel veel succes. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 28-3-2018 om 21:17 zei Jenette:

@Marvy welkom. Ik raad je dr nio aan zit in de parkkliniek in Rotterdam 

het is goedkoper als je via het olvg ziekenhuis in Amsterdam gaat 

xx jenette

Dank je jenette, ik heb inderdaad een afspraak met Nio in het OLVG. Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Marvy:

Dank je wel! Ik  heb inmiddels ook een afspraak bij Nio.

Heel veel succes hij zal je vast goed kunnen helpen. Ben heel benieuwd :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marvy  sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels al op consult geweest en hoe was het

 

jenette xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.