Ga naar inhoud

Na prothesewissel even veel pijn als bij eerste bv?


Aanbevolen berichten

Hoii,

 

Terug van weggeweest! :rolleyes:

 

In februari 2015 heb ik mijn borsten laten vergroten, dualplane.

Nu 3 jaar later en een zwangerschap verder ben ik toch niet meer helemaal tevreden over het voormaat van mn boobs.

Na de operatie in 2015 heb ik veel pijn gehad, ik vroeg me af of je bij een wissel net zoveel pijn ervaart na de operatie als bij de eerste keer protheses plaatsen?!

Zelf dacht ik misschien minder omdat het al is opgerekt...of is dat onzin :huh:

Graag jullie ervaring...!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

 

Ik zelf heb geen ervaringen met een wissel; en de pijn was voor mij ook niet heftig. Maar mijn zus haar herstel periode was ook heel pijnlijk. Zo pijnlijk dat ik daardoor mijn BV lang heb uitgesteld. Haar wissel daarintegen had ze totaal geen last meer van. Ze was heel snel weer opgeknapt, heeft maar 2 dagen medicatie gebruikt. Ze voelde er niets van. Meevaller dus. Wt niet of je er wat aan hebt (: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Dankjewel voor je reactie!

Ja is idd ook voor iedereen verschillend..Wel fijn dat jij weinig last heb gehad. Eigenlijk houdt mij dat ook een beeje tegen om een wissel te doen die pijn, maar hoop op een aantal positieve verhalen :) . Goed om te horen dat je zus met de wissel weer minder last had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m’n eerste BV in 1997 gehad en m’n wissel in 2011.

Dat was qua pijn een wereld van verschil, bij de wissel had ik veel minder pijn dan bij de eerste operatie en was ik al veel sneller in staat om zelf weer wat te doen.

Aanstaande woensdag heb ik een consult omdat ik nog een wissel wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben beide keren geopereerd door dr. van Rappard van de veldhuiskliniek. Beide keren waren m’n borsten prachtig maar ik wil nu graag een maatje kleiner.

Ik ga deze keer bij Faceland want een wissel bij de veldhuiskliniek koste me de laatste keer al bijna 6000,- en  dat geld besteed ik nu liever aan mooie bh’s en bikini’s! 

 

Ik snap wel dat je door dezelfde chirurg geholpen wilt worden als de eerste keer goed verlopen is, dat wilde ik vroeger ook maar nu zie ik ook zoveel mooie resultaten van dr. Fresow dat ik de overstap naar hem best aandurf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.