Ga naar inhoud

Marjan12 : 7 september 2009 : Dr. Knepper : Nij Smellinghe


Aanbevolen berichten

Inderdaad, als je na twee weken nog niks gehoord hebt, moet je bellen!

Het duurde ook precies 2 weken tot ik bericht kreeg. Wou net bellen, kwam m'n moeder met de brief van Univé aanzetten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

yessssssssss

heb de brief van dr.biezen vandaag gekregen en nu morgen snel op de bus richting de friesland.

er zit beweging in haha.in de brief stond dat ze me al op de wachtlijst hebben staan. :101:

nu afwachten wat de friesland doet.

hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

haha

nee niks houd me meer tegen ik wil ook

heb steeds weer last van mijn nek

en werk in een kledingwinkel en alles wat ik aantrek :30: grrrrrrrr alles is te borsterig hihi.

mijn collega's worden er niet goed van.die roepen het nu ook al voor dat ik iets pas..omdat ik dat altijd zeg :45:

maar ja nog een kleine elf weken :88: laat maar komen.volg jullie wel elke dag.en de foto's zijn allemaal mooi hoor.valt me steeds weer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

goed zeg dat het er door is, al doet de friesland daar niet moeilijk over hoor, maar toch.......

en heb je al een datum dan???of moet je nu eerst weer naar de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou ben vanmmorgen naar het ziekenhuis geweest.naar de afdeling waar ik kom te liggen en allerlei informatie.bh's en gaasjes

welke bh hebben jullie?ga twee kopen een 80 c en een 80d moet m zes weken dag en nacht om.krijg drains en mag de dag na de operatie al weer douchen.ze zei dat ik wel veel moet bewegen vanwege de afvoer van vocht.en als er geen vocht uitkomt mag ik naar huis als ik me goed voel.ze was echt super aardig dus geeft een goed gevoel.

toen naar de anesthesist.heb dus altijd een probleem met infuus inbrengen maar ze proberen twee keer en anders met het kapje en dan een infuus.krijg ook gelijk wat in mijn infuus tegen de misselijkheid(ben een keer erg misselijk geweest)

moest ook nog naar de internist ivm diabetes.ff besproken hoe ik moet spuiten.

word waarschijnlijk een dag voor de operatie opgenomen en dan de dag er na als eerste geopereerd. om dat ik diabetes heb(eindelijk ook eens een voordeel :154: )dus nu nog die kilo's eraf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Nou fijn idee dat je een beetje weet waar je terecht komt.. Denk dat die 2 bh's wel goed zijn, je kunt altijd nog iemand vragen er nog eentje te kopen, mocht het niet goed zijn...

Je hebt al genoeg ervaring met ziekenhuizen dus, lees ik, dat is handig dat je dan van te voren weet dat het niet altijd goed ging met narcose. En dat ze dat dan weten, fijn idee!

En nu aftellen ... Enne afvallen hè! Komt wel goed hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

jeetje marjan wat goed zeg!!!!

ik vind je keus van bh's goed ik had zelf ook een B (de optimist hahaha) maar die kon retour dus :blush:

de c was goed bij mij maar d had ook gekund, ze vallen toch klein.(de bh's)

heb je ze in het mcl gekocht?????kun je ze mooi ruilen als ze niet passen, heel handig.

nou ik ben geneigd om je te gaan opzoeken als je daar ligt, is voor mij best dichtbij en het zou me heel leuk lijken, maar dat moet je dan maar zeggen.

nou begint het toch serieus spannend te worden he????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb vanaf een week voor de operatie, tot 2 weken erna elke dag vitamine C geslikt. Dat helpt de wondgenezing. Je moet wel echt minimaal een week van te voren beginnen, omdat het anders niet op tijd helpt. Verder heb ik ook vanaf een week van te voren arnicadruppels ingenomen. Dat helpt tegen de zwelling en de blauwe plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ga ik proberen.gewoon vitamine c tabletten?

afvallen is nog niet veel van gekomen.kom net van de sportschool ik ga nu drie weken lang drie keer per week en goed mijn best doen.het gaat er af dan maar na de tijd ..moet lukken.ben nu 78 wou graag 75 voor de operatie maar dat wordt wel moeilijk.laat me ook niet verhongeren want dan zit het er zo weer aan.maar gelukkig niets gegroeit in de vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marjan12,

Ik heb ook vitamine C bruistabletten en arnica druppels voorgeschreven gekregen. De vitamine c waren 1000 (duizend) mg één keer per dag. Van de arnicadruppels weet ik zo niet meer hoeveel en hoe vaak. Allebei moest vanaf 1 week voor de operatie tot 2 weken erna (tot ze op waren).

Ik heb bijna geen last van blauwe plekken en zwellingen gehad en de genezing ging naar mijn idee aardig snel. Of dat nou echt van de vitamine c en arnica druppels is gekomen, weet ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het allemaal niet gebruikt, en blawwe plekke heb ik niet gehad. Wel een ontsteking, maar dat was doordat ik te vroeg met smeren was begonnen. Wondjes vinden dat namelijk helemaal niet leuk als je er iets in smeert.

Maar baat het niet het zal vast ook niet schaden lijkt me. Het idee dat je zelf iets kan doen om de kans op blauwe plekken en zwellingen en zo te verkleinen is toch een heel prettig idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ze inderdaad een datum voor je hebben.....en als het zover is kom ik je opzoeken hoor!!!!!!

hebben we een meet en greet in het mcl hahaha.

ik had trouwens voor de bvk ook helemaal niks gebruikt aan vitamines en dergelijke hoor en het is allemaal goed gekomen.

hoop voor je dat het afvallen nog wat lukt. zou me niet al te druk maken daarover hoor het moet wel leuk blijven..lukt het niet dan lukt het maar niet.

groetjes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou weet nog niks

heb vanmiddag gebeld en ik stond nog niet ingepland.

volgende week is de pc weg die week er op heeft ie alleen ok voor mensen met spoed(kanker enz)

die week daar op moet ie ook naar het buitenland dus heb geen idee nu.

mocht over twee weken wel weer bellen.mocht ook wel een andere pc maar heb mij hier nu helemaal op ingesteld.en wat zijn nu ook een paar weekjes?baal natuurlijk wel want had de eerste week van sept.verwacht.

dus nu nog een paar weekjes extra voor het lijnen en schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marjan,

Balen hoor dat je nog geen datum hebt. Je was wel bij ze bekend?

Ik zou me af gaan vragen of je uberhaupt nog wel in September word geholpen. :unsure:

Ze moeten toch lijkt me wel een aantal weken van te voren inplannen.

Als je weer eens mag bellen dan is het al september.

Ik zou denk ik zelf dan toch voor een andere Pc kiezen, je weet natuurlijk ook niet precies wanneer die PC weer uit het buitenland is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het mcl in leeuwarden is het normaal dat je een week van te voren bericht krijgt,maar ik dacht probeer gewoon twee weken eerder want dan kan ik van alles regelen ivm de kids.

en een andere pc dat lijkt me niks.dus ja dan maar drie of vier weekjes later hoor.het is niet anders.

ga nu nog wel ff goed mijn best doen om nog wat kilootjes kwijt te raken dus ga zo weer richting sportschool :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En lekker gesport? goed dat je het zo positief oppakt nog even afwachten dan maar.

En die kilootjes, weg ermee. Hoeveel wil je eigenlijk afvallen?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.