Ga naar inhoud

Marjan12 : 7 september 2009 : Dr. Knepper : Nij Smellinghe


Aanbevolen berichten

hallo

Ik ben Marjan en ben 32 jaar woon samen en heb twee kinderen van 5 en 3 jaar.

ben vorige week naar het ziekenhuis geweest en wordt begin september geopereerd.

Ik hoop van een 80f naar een 80c te gaan.vind het allemaal erg spannend maar ben straks blij dat ik van mijn nek en schouderklachten af ben.

volg al jullie ervaringen,dan weet ik een beetje wat me te wachten staat.

groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niietje

hey marjan

daar was je dan al .... :rolleyes:

weet je al wanneer je een datum gaat prikken??

zou dat geloof ik wel voor de vakantie doen dan staat die maar en anders ben je weer een paar weken verder...... :unsure:

nou vd biezen is ook een toffe vent hoor, heeft bij mij de nacontrole gedaan (6 april) en 20 mei doet mijn eigen de laatste controle.

vd biezen heeft 4 jaar geleden mijn oogleden ook al gecorrigeerd....ja als je om en nabij de 40 bent gaat er dus meer hangen hahaha....maar daar had ik toen ook last van :blush: ,maar toen vond ik hem ook heel aardig hoor.

nou ik hoor van je...

annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

he nietje

zijn assistente is op vakantie dus kan over een week bellen,maar de vrouw waar ik de afspraak mee heb gemaakt die vertelde dat dr.biezen zelf ook nog geopereerd moest worden en ze wist niet waneer.dus ff afwachten.Vond hem ook erg aardig dus dan voelt het goed he .jij zit de laatste jaren dus in de lift haha.

nou ja wie weet als het nodig is!

moet nu nog ff aan de kilootjes werken

pffff valt niet mee hoor

dus je bent al bij de livera geweest,lijkt me super volgens mij voel ik me dan net een konijn in een groentewinkel wahha!!!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

heb nog niks gekocht hoor.........alles moet eerst goed dicht zijn en korstloos..... :blush:

meld je ook maar aan bij de topic "verslagen borstverkleining "!!! :rolleyes:

daar sta ik ook(al) tussen...hahaha ....... :blush:

ja ben al behoorlijk gelift ja. maar ik hoop dat het nu voor het laatst was hoor, ben er nu wel klaar mee eerst..hihi

ja het mcl is echt goed hoor, ook niet zo'n lange wachtlijst, want als je dat soms hoort :wacko:

nou de groetjes :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ben marjan en ben 32 woon samen en heb twee jongens van 5 en 3 jaar

en als alles goed gaat dan krijg ik begin sept. een bvk en ga ik van een 80f naar een 80c

volg op deze site al jullie verhalen en tips.is ontzettend fijn om te weten hoe het allemaal verloopt,dan weet ik een beetje wat me te wachten staat.

groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja hoor daar was ze al...... :131:

zo word het clubje weer wat groter, want we zitten wel meestal met dezelfde meiden te kletsen.

waarschijnlijk als jij je bvk bijna of net hebt gehad zullen er ook weer heel veel andere zijn die net zover zijn als jij.......... :21:

maar zo kun je je alvast wat verdiepen in wat er komen gaat...........

en de meiden hier zijn zo leuk.net zo'n vriendinnen groepje terwijl niemand elkaar kent..... :141: heel apart.

heb je al met vd biezen gebeld??vind het wel leuk dat er nu ook iemand is die in het mcl word geholpen.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

nou vanmiddag gebeld met de assistente van dr biezen

en ze kon me geen datum zeggen maar begin sept.dus half augustus maar weer ff bellen

belt ze me net weer en heeft dus met de friesland gebeld blijkt dus dat ik het wel weer opnieuw moet aanvragen.lekker hoor zo'n call-centre

er waren wat regeltjes veranderd.ze moest nu mijn bmi weten want als dat niet onder de 30 zit dan krijg je het niet vergoed.belachelijk natuurlijk.2 jaar geleden was ik 2 kilo zwaarder en nu sport ik 2 tot 3 keer in de week en heb een heel ander(beter)model..dus ik zat m te knijpen

gelukkig is mijn bmi 28.65 dus als het goed is moet het vergoed worden.is wel ff een tegenvaller.

dus nu nog maar ff flink er tegen aan.nieuwe weegschaal aangeschaft en maar fanatiek bezig.

zijn er meer mensen die dit hebben gehad met hun verzekering?

groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

bij mij vroeg de pc direct al naar mijn gewicht, toen hij alles opschreef.

dat zat wel goed, was toen bijna 66 kilo en aangezien ik ongeveer 1.70 ben is dat goed.... :blush:

ben nu zelfs precies 63 kilo ....ja ben druk bezig geweest....hahaha :106:

maar wat vreemd dat er nu geen datum geprikt kan worden...nog te ver weg zeker.

moet je ook nog naar je pc toe voor de zomer?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

hij vroeg ook naar mijn gewicht maar maakte daar geen probleem van

ben 1.65 en 78

dus wil heeeeeel graag 70 maar dat zal moeilijk worden

is idd te ver weg maar eerst week september is ie er en de derde week dus daar ga ik maar vanuit maar ze belt een week van te voren toen wist ik de datum wel eerder maar ze zei dus ook van bel half augustus maar misschien kan ik je dan meer vertellen.

hoef niet meer naar de pc maar naar de afdeling en naar de narcotiseur..

zal ook nog wel ff naar de internist moeten want heb diabetes.

nu maar geduldig afwachten op de brief en dan hopen dat ik het vergoed krijg.

groetjes marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou dat komt vast goed.

heb je al datums voor de afdeling enzo dan?? ja wat ben ik een zeur he, te vragen............ :blush:

ja en met diabetes is het ,lijkt mij, nog moeilijker om af te vallen je kunt niet even zomaar aan de lijn gaan.. :unsure:

ach je hebt de hele zomer nog ..........misschien als je de bvk voor ogen hebt is het misschien iets leuker ook.

want ja met dikke grote borsten oog je sowieso al steviger vind ik en als die eenmaal kleiner zijn lijkt je hele lichaam anders ,op de een of andere manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

he nietje

vraag maar raak hoor..we zijn hier 1 grootte familie..net de tros haha

ik moet 8 juli heen

en idd is het wel wat moeilijker met diabetes maar sport ontzettend veel en fiets nu altijd naar mijn werk.

heb gelukkig nog wel even de tijd en hoe dichter het bij komt dan ben je nog mee gemotiveerd lijkt me.wil strak niet dat mijn maag heel erg opvalt.

nou ja we zien wel hou jullie natuurlijk op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja ik ga na de zomer ook weer naar de sportschool, kan nu tenminste weer normaal meedoen zonder dat ik last van de borsten heb :106:

je bent toch wel een beetje beperkt in je kunnen.

loopband deed ik bijna nooit, nou ja wat lopen dan...........

maar lekker intensief bezig zijn lukte niet :102:

goh best een leuk vooruitzicht................ :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

hey...ik was genoodzaakt om een nieuwe topic te maken ...was wachtwoord kwijt.....

heb wel zelfde naam enzo maar met 3 i-tjes in niiietje

dus het is even opletten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

en ik zet het ook maar even bij jou neer...mijn naam staat nu als ANNITA(voorheen niietje) in de lijst...

om vewarring te voorkomen hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is idd erg rustig maar heb ook niet zo veel nieuws.

zit te wachten op de brief van mcl en dan doorsturen en afwachten...

maar houd jullie wel goed in de gaten hoor van jeuk tot korstjes van bh's tot bikini's

dus hou jullie op de hoogte er leef erg met iedereen mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

das echt balen ja...bij verschuur was dat eerst ook zo hoor. die ging ook pas typen toen ik 2 x gebeld had....waardeloos eigenlijk.

nou dan maar hopen dat het nu wat op gaat schieten. het is sowieso toch een rare tijd met vakanties enzo.

komt het wel goed met de verzekering?? of weet je dat nog niet?? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is dus de vraag ik moet eerst een brief hebben en die naar de verzekering sturen en dan afwachten maar ga er wel vanuit..zou niet weten waarom niet twee jaar geleden mocht het en ben nu lichter dus lijkt me van wel maar ja je weet het nooit moet eerst het papiertje maar ff hebben en hoe is het verder met jou?niiietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou eigenlijk supergoed :35:

de wond word kleiner en dus nog even en de korst gaat eraf en is het hopelijk eindelijk allemaal dicht.ben ik ook wel aantoe na 9 weken :20:

morgen nog even voor controle en dan is dat ook weer gepiept..misschien daarna nog even de stad in maar dat hangt van onze hond af :124:

die is na afgelopen nacht helemaal van slag vanwege het onweer de hele nacht...ze doet nu nog anders niks dan piepen..vreemd

als dat dus morgen nog zo is maar even naar de dierenarts.....ja zo blijf je bezig

bij jullie ook zulk rotweer geweest???

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier ff een update

nog steeds geen brief dus volgende week maar weer ff bellen

lig nu met griep op de bank dus lijnen wil ook niet.

volg iedereen wel hoor,en wat betreft de foto's.het ziet er allemaal super uit hoor.

ook al zit er hier en daar een wondje of korstje..

wil ook zo graag..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

jeetje beterschap hoor.

hier zijn we allemaal snip verkouden en keelpijn............. :19:

maar je moet binnenkort maar gauw weer es bellen, gewoon doorzeuren dat je met je verzekering zit enzo

ik hoor het wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.