Ga naar inhoud

Marjan12 : 7 september 2009 : Dr. Knepper : Nij Smellinghe


Aanbevolen berichten

Klinkt lekker hoor, zelfs zo vroeg in de ochtend haha :P fijn dat het zo goed gaat en dat je alweer zoveel kan! Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen: weet wat je grenzen zijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nou marjan ik heb ze dus ook bewonderd en je mag ook trots zijn hoor.

missie geslaagd zou ik zeggen.

en dat het zo goed gaat is een supermooie bijkomstigheid natuurlijk!

maar doe inderdaad rustig aan want als het door je enthousiasme weer open zou gaan, dat zou toch zonde zijn zeg.

dit heb je en dat moet je zo houden dus hou jezelf wel zo goed als het gaat wat rustig.

want dat het nu dicht is is geen garantie dat het dichtblijft hoor!!!!!

maar het ziet er super uit hoor!!!!! ze kunnen er hier in friesland wel wat van hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja Fryslân Boppe

valt niet mee om het rustig aan te doen,je hebt snel de neiging om iets te tillen enz.

vandaag de kids naar de kinderopvang dus lekker rustig.een vriendin is geweest om te stofzuigen.

dus nu lekker niks.oke de was draait nog maar doe toch maar rustig aan.

heb weer nieuwe foto's erbij gezet.

alles nog steeds dicht de korstjes verdwijnen en de geelheid neemt af.

wanneer zijn jullie begonnen met smeren?

als alle korstjes eraf zijn?

ben nog steeds super blij en ze voelen ook steeds meer van mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marjan,

Echt fijn dat alles nog dicht is. Ook nog even je boobs bewonderd en het ziet er nog steeds super uit.

Douche je nu eigenlijk elke dag of is het juist beter van niet?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik douche nu om de dag

maar volgens mij mag je elke dag wel hoor.

had zelf wel zo iets van de eerste paar dagen maar niet kan het een goed korstje worden

en anders word het steeds zo zacht.

weet niet of dat erg is hoor

was misschien meer mijn gevoel.

nou in ieder geval zit het dicht dus voor mijn gevoel heb ik het wel goed gedaan.een gezond lichaam roep ik steeds

maar ben nu erg verkouden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marjan,

Ik ging pas smeren toen alles helemaal dicht was.

@ Marianne: ik douchte vanaf 1 dag na de operatie gewoon elke dag hoor, nergens problemen mee gehad, alles ging goed dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he idd zijn meer bv-tjes

ik voel me goed,wel moe maar verder niet te klagen.

heb vannacht goed geslapen op mijn linker en rechterzij dus heerlijk.

gaat tot nu toe echt nog steeds super,had dit natuurlijk niet verwacht.

gelukkig maar.

verder weinig nieuws,ga volgende week wel weer ff nieuwe foto's maken.

liefs Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga zondag naar groningen te shoppen voor nieuwe bh's :43:

livera en hunkemoller hebben beide leuke acties dus kom maar op.

hadden jullie gelijk weer bh's met beugel?

iemand nog een tip voor een goede mooie betaalbare bh?

zit me er zo op te verheugen,zal het straks wel weer flink tegen vallen.

alles is hier goed,heb weer een paar nieuwe foto's.

vanmorgen de kids naar school en het kinderdagverblijf gebracht en toen weer in mijn bed gekropen werd om 15:00 wakker :67:

is toch rot weer dus ja heb het nodig gehad.

ga nu ff lekker douchen en dan maar weer de kids halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Je nieuwste foto's zien er goed uit hoor, het geel is al bijna weg zo te zien! :)

Voor BH's ga ik echt pas shoppen als alles weer helemaal oke is. Mijn borsten zijn nog steeds vrij hard en pas als ik ze zonder moeite tegen elkaar kan duwen (duwen ja, grof geweld :P) dan ga ik ze weer in leuke BH-tjes stoppen.

Mare, na 6 weken mag je officieel je sportBH in een doos onder je bed stoppen en zul je vast gewoon een beugel mogen trekken, ga ik in ieder geval weg doen als het gewoon goed voelt. Waar je mooie betaalbare BH's koopt? Gewoon bij hunkemoller heb ik altijd gedaan.. En voortaan zullen ze dan nog gaan passen ook :P.

Have fun met het shoppen ^^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij V&D hebben ze Sapph's in de aanbieding. En misschien hebben ze bij de Bijenkorf ook nog wel wat leuks voor niet te veel geld.

Ik trek voorlopig geen beugelbeha's aan. Met een ankermethode-litteken lijkt me dat nog even niks.

Ik heb bij de HEMA een paar leuke beha's voor weinig geld gevonden. O.a een hardroze met oranje randjes! En zonder beugel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij V&D hebben ze Sapph's in de aanbieding. En misschien hebben ze bij de Bijenkorf ook nog wel wat leuks voor niet te veel geld.

Ik trek voorlopig geen beugelbeha's aan. Met een ankermethode-litteken lijkt me dat nog even niks.

Ik heb bij de HEMA een paar leuke beha's voor weinig geld gevonden. O.a een hardroze met oranje randjes! En zonder beugel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Marjan,

Was je nog wezen shoppen voor BH's Nog wat moois gevonden?

En wat voor maat heb je gekocht?

Wat ik me eigenlijk afvroeg toen ik je foto's zat te bekijken dat ik dat er bij je rechterborst (voor jou links) onder ook een heel klein deukje gekomen is.

Of lijkt dat alleen maar zo door de foto? Ik vind ze echt prachtig moet ik zeggen daar teken ik voor!!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn rechterborst is iets minder rond dan links.

rechts is ook meer verwijderd.maar of het nu echt een deukje wordt kan ik nog niet zeggen.

lijkt er wel wat op maar of het echt zo is?

maak gewoon elke week foto's en dan zie ik het verschil wel.heb een bh zonder beugel bij de hema gekocht een 80 c maar vind de omtrek te strak en cupmaat twijfelachtig.heb ze altijd het liefst helemaal bedekt.maar denkt dat een 85 c misschien wel goed is.neem m zondag mee naar groningen en dan ff bij livera en hunkemoller passen.

wel vreemd hoor als je er voor staat..lijkt allemaal zo klein.

maar ben er nog steeds super gelukkig mee.maandag alweer 4 wk verder en gaat zo goed.heb nog geen moment spijt gehad.lees hier allemaal mensen die twijfelen zo herkenbaar.maar als je het straks hebt gehad.geen nekklachten meer...

en zo mooi stevig.en niet te klein gewoon mooi bij de bouw van mijn lichaam.

mariannev wat gaat het goed met je afvallen zeg super meid.

probeer er ook wat om te denken wil graag naar de 70 ben nu 74.5

maar lekker rustig aan.volgende week maar weer naar de sportschool ff fietsen en buikspieren.die doe ik thuis ook alweer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meiden ik heb gister lekker geshopt.

niet veel gekocht maar wel gepast haha.

wat een keuze zeg..geweldig.

weet nu ook een beetje mijn maat.heb een mooie t-shirt bh 85 c gekocht zonder beugels bij de c&a voor maar 7,95.

heb beugelbh's gepast maar wacht toch nog maar ff een paar weekjes.en natuurlijk een Sapph geprobeerd.

85 c net iets te klein en 85 d iets te groot.dus moet zorgen om dat ik er nog een paar kilootjes af krijg dan zal een 80d wel lukken.

alles gaat goed ga morgenochtend ff aan het werk.heb nieuwe foto's er op.

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marjan

nou dat ziet er super mooi uit hoor, en wat herstel het mooi en snel......

ja de maat van de bh's blijft je verrassen, ik denk dat het slinken ook nog niet afgelopen is hoor.

ik zit nu zelf ook in een 70 c, jaja en ik begon met een 70 d.

maar die vallen me nu ook ruimer dan toen ik ze kocht.

maar jeetje fijn dat het zo goed gaat met je.

de wonden zien er echt heel mooi uit hoor!!!!!je kunt trots zijn op je nieuwe aanwinsten, heel verschil met de voor de bvk foto's!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben erg blij met het resultaat.en idd lekker hoor een goedkoop bh-tje

moet gewoon nog ff een paar weken wachten en dan beugel proberen,vond het gewoon al mooi om ff te passen.

vanmorgen ben ik aan het werk geweest en dat ging prima(wel aangepast werk hoor)

gistervond ben ik naar de sportschool geweest een kwartiertje gefietst buikspieren en bilspieren daarna lekker onder de zonnbank gelegen.bh aan en nog maar een handdoek er over heen.

morgenavond weer.heerlijk hoor.beetje weer in je ritme komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Marjan,

Je foto's bekeken, maar wat geneest dat bij jou goed zeg!!! Echt mooi!!!!!

En wat goed dat je alweer wat sport, maar mocht dat wel. Of heb je het gewoon gedaan?

Hoe heb je dan je buikspieren getraind. Je zou toch zeggen dat dat druk geeft op je littekens?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het geneest erg mooi.

ik mocht zes weken niet sporten maar voel me goed en zit niet met open wonden.zorg er wel voor dat er geen druk op komt hoor.heb 15 min.gefietst en buikspieren op een matje met zo'n apparaat.heb ik thuis ook en dan heb je er geen druk op.

heerlijk hoor..dat heb ik wel gemist.denk wel dat het heeft geholpen dat ik goed getraint was voor de operatie.ben nog wel moe maar dat heb ik ook als ik de hele dag maar wat omhang.

schiet voor jou nu ook lekker op mariannev..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vijf weken na de operatie..gaat best snel eigenlijk.

voel me goed..

ben nu lekker aan het smeren met bio oil(of het helpt weet ik niet)

ben zaterdag met de stofzuiger door de kamer geweest en ging prima geen klachten.

ga deze week drie ochtenden werken in de winkel..ff zien hoe dat gaat.vorige week licht werk gedaan maar s'middags wel moe.

heb er weer een paar nieuwe foto's op gezet.zal straks wel wat minder worden want je ziet niet meer zo veel verschil per week.

maar hou jullie op de hoogte natuurlijk en blijf de anderen die nog moeten ook volgens en steunen hoor.

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou marja ik heb natuuuuuuuuuurlijk weer even je foto's bekeken en ik vind het heel mooi hoor!!!!!

super mmooi resultaat.

ja wat staat kleding dan direct een stuk mooier he.................

wat voor maat bh had je nu ook alweer?????

ja met foto's kun je nu niet meer veel veranderingen zien en helemaal als het zo goed geneest.

maar das alleen maar goed.

ik heb bij mezelf nog wel het idee dat ze wat natuurlijker worden en aanvoelen.

heb nu een 70 c dus en een d is gewoon echt wel wat te ruim.

beter!!!!!!!!.........................

en kleding passen is nu es geen frustratie meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb nu weer een Sje aan na heel veel jaren!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.