Ga naar inhoud

Prothesewissel ivm pijn klachten


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik heb hier ook mee geschreven voor en na de operatie. Nu zit ik al een tijd met een probleem.. de pijn in de linkerborst verdwijnt niet.

 

4,5 jaar geleden ben ik geopereerd en hebben ze van mijn platte borstkas (geen borstvorming) een  B/C cup kunnen maken dmv de dual plane methode. Helaas is de linker borst niet mooi uitgepakt en daarnaast nogsteeds pijnlijk. De spier lijkt wel geïrriteerd te worden door de prothese en is vooral bij bewegen pijnlijk, de pijn is niet ondragelijk maar wel vervelend! Daarnaast lijkt de prothese scheef te zitten, mijn tepel zit aan de zijkant in plaats van normaal in het midden (zit rechts wel in het midden) de prothese is ook veel ‘harder’ dan de rechter. Ook lijkt er aan de binnenkant een soort deukje in te zitten als ik er aan voel. Ook kan de prothese bewegen onder de huid en dit is vooral erg pijnlijk! Ik ben al eens terug geweest (2,5 jaar geleden) en toen zei de pc dat het scheef staan en de pijn nog weg zou trekken.. helaas niet.. misschien opnieuw laten opereren en dan voor de borstspier? Of gewoon maar laten verwijderen.. ik ben bang dat het misschien allemaal erg veel gaat kosten en ik nog lange tijd met deze pijn zit. Misschien zijn er meerdere dames die dit hebben meegemaakt of tips?

 

dank jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor jou! Heb je ronde prothese of druppel. Het kan misschien zijn dat ze gedraaid zijn ? Heb je foto's van het begin en nu? Gewoon weer de kliniek/arts benaderen . Om iig duidelijkheid te krijgen wat er gebeurd is. Heb je fotos? Sterkte ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo dames! Ik ben lesley en ik ben 23 jaar oud. Door geen borstontwikkeling heb ik op mijn 18e borstprothese gekregen van 265cc (meer was toen niet mogelijk) dual plane geplaatst, ik heb nu een 75B. In 2016 ben ik zwanger geweest en mijn borsten waren flink gegroeid, helaas na de bevalling ook weer kleiner geworden en zijn de prothese scheef gaan zitten. Ook zitten er deukjes in, kan ik de randen voelen aan de zei en onderkant en ze voelen hard aan. Ook heb ik vooral sinds na de zwangerschap erg veel pijn in mijn linkerborst. Ik ben terug geweest en na onderzoek blijkt kapsel baker III. Helaas geen vergoeding.. de pijn belemmert mij dagelijks. Het voelt als een drukkende stekende spierpijn aan de bovenkant van de borst. Kracht zetten of mijn arm boven mijn hoofd bewegen is erg pijnlijk. Toch wil ik ze laten wisselen, voor 375cc of 400cc. Maar ik ben erg bang dat de pijn niet over gaat, het lijkt de spier te zijn die pijn doet, dus het liefst wil ik ze voor de spier, maar ben dan weer bang dat ze erg nep gaan lijken? Misschien heeft iemand voorbeelden? Ik ben 1.74cm en 58kg. De maat ben ik nu ook niet tevreden over, vandaar graag 375/400cc. Ik wil mij laten opereren bij de wellness kliniek in genk!

 

groetjes les

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2017 om 13:41 zei Tes33:

Wat vervelend voor jou! Heb je ronde prothese of druppel. Het kan misschien zijn dat ze gedraaid zijn ? Heb je foto's van het begin en nu? Gewoon weer de kliniek/arts benaderen . Om iig duidelijkheid te krijgen wat er gebeurd is. Heb je fotos? Sterkte ! 

Hoi hoi, ik heb ronde! Ik heb fotos toegevoegd op mijn profiel (sorry voor de zwarte vlekken ivm herkenbare tattooages)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.