Ga naar inhoud

Litteken na BV niet in de borstplooi


Maxime

Aanbevolen berichten

Hallo Mensen! :48:

Ik heb op 8 februari dit jaar mijn BV laten doen in de BergmanKliniek door dr. Laban.

Ik ben van een 75AA/A naar een 75C/D gegaan (is per merk en/of model verschillen).

Als ik naar mijn borsten kijk zie ik dat mijn litteken niet in mijn borstplooi valt.

Normaal hoort dit toch we te zijn?

Wie heeft dit ook?

groetjes maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Maxime,

Dit heb ik ook hoor! Mijn arts heeft me verteld dat hij ze nooit helemaal in de plooi kan krijgen ^_^

Ze zitten nu ongv 1,5 cm uit de plooit, maar hij heeft me verteld wanneer je borsten ''hangen'' ze er wel beter in zullen vallen.

Gelukkig stoor ik me er helemaal niet aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi maris,

Dank je voor je reactie!!

Ja bij mij zitten ze ook zeker 1,5 cm boven mijn borstplooi, ik stoor me er wel aan.

Ze zijn goed zichtbaar en niet mooi recht vind ik!

Mag ik jou ww voor je foto's van je bv?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je het dan vervelend vind!

Zie je ze nog erg goed? het is nu bijna een jaar geleden?

Mischien kun je een afspraak maken bij je arts om te laten kijken mischien hebben ze nog wat meer tijd nodig ^_^

Heb je pb'tje gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Ergens op dit forum, ik weet niet meer waar, las ik iets over de mogelijkheid om je lidteken weg te laten laseren voor 65 euro. Mijn lidteken zit ook niet in de plooi maar ongeveer 1 cm hoger. Ik kan nog niets zeggen over het wegtrekken van het lidteken ben 17 december pas geholpen. Maar kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Ik ga nog even voor je zoeken.

Liefs Petra :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.