Ga naar inhoud

BV wissel kapot implantaat


Rafaella Santana

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Rafaella Santana:

Nou, ik had vandaag een afspraak bij de radiologie. (er is nu nog steeds niks bekend qua oorzaak) Ze zouden via een punctie het vocht uit mijn borst halen en dan afwachten wat er gebeurt. 

Zover is het niet gekomen, want de radiologe die de punctie zou uitvoeren zag waarschijnlijk iets waardoor ze me doorstuurde voor een mri. Ze mag mij geen diagnose geven, maar ze stond erop dat er een mri gemaakt wordt. Nu zijn mri en ik op z'n zachts gezegd geen vriendjes, maar het moet maar. 

Wel vind ik het lastig dat ik nog steeds niks weet en wéér moet wachten. Op 11 april wordt de mri gemaakt, maar ik ben nu zover dat ze me meteen mogen opereren om zo de oorzaak van de zwelling te achterhalen. Dat zelfs liever dan een mri. 

De soap gaat dus nog even door...

Hey

Huh? Hoe zag die radiologe dat? Adhv een echo die ze maakte om te bepalen waar ze zou prikken? Of hoe ging dat in z'n werk?

Hm.. wel echt balen voor je dat je nu weer voor een MRI moet en dus nog steeds niets weet.. Wat een ontzettend onzekere periode zeg :(
Heel erg veel sterkte meid!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt een beetje als mijn verhaal..

 

januari werd ik wakker met een rechterborst die 2x zo groot was als links.

 

Dit 4 jaar PO en nooit ergens last van gehad.

 

afspraak in mijn kliniek gemaakt en AB kuur gekregen en na een week terug. Nog steeds opgezwollen en doorgestuurd voor een echo/punctie. 

 

Tijdens de echo zag de radiologe wat ‘vreemds’ ze wilde ook geen punctie doen, want was bang om de prothese lek te prikken. Ze wilde per ‘direct’ een MRI.

 

In mijn zkh zou ik dan nog 4 weken moeten wachten en dan nog 2 weken op de uitslag van de MRI. 

 

Omdat ze spraken over de zeldzame vorm van lymfklierkanker wilde ik geen 6 weken wachten. 

 

Ik heb toen zelf een afspraak gemaakt in DE voor een MRI en kon 5 dagen later al terecht en kreeg direct de uitslag. Kapselvorming baker IV. 

 

Inmiddels ben ik 2 dgn PO en heb ik een prothesewissel gehad en kapselverwijdering. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei DidyS:

Het klinkt een beetje als mijn verhaal..

 

januari werd ik wakker met een rechterborst die 2x zo groot was als links.

 

Dit 4 jaar PO en nooit ergens last van gehad.

 

afspraak in mijn kliniek gemaakt en AB kuur gekregen en na een week terug. Nog steeds opgezwollen en doorgestuurd voor een echo/punctie. 

 

Tijdens de echo zag de radiologe wat ‘vreemds’ ze wilde ook geen punctie doen, want was bang om de prothese lek te prikken. Ze wilde per ‘direct’ een MRI.

 

In mijn zkh zou ik dan nog 4 weken moeten wachten en dan nog 2 weken op de uitslag van de MRI. 

 

Omdat ze spraken over de zeldzame vorm van lymfklierkanker wilde ik geen 6 weken wachten. 

 

Ik heb toen zelf een afspraak gemaakt in DE voor een MRI en kon 5 dagen later al terecht en kreeg direct de uitslag. Kapselvorming baker IV. 

 

Inmiddels ben ik 2 dgn PO en heb ik een prothesewissel gehad en kapselverwijdering. 

 

 

Sterkte met je herstel @DidyS.

En @Rafaella Santana ook voor jou nog veel sterkte en hopelijk kan je het nodige geduld opbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 20:34 zei dian85:

Wat een traject moet jij doorlopen zeg. Veel sterkte.

Dank je wel. Het is inderdaad een heel gedoe en dat zag ik even niet aankomen. Ik hoop dat de MRI duidelijkheid geeft. Mijn borst begint inmiddels wel te slinken, maar is nog steeds een stuk groter dan normaal. Het blijft ook pijnlijk, maar dat is met pijnstillers goed te onderdrukken. 

....wordt dus nog steeds vervolgd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.