Ga naar inhoud

3D simulatie en sizers geven ander effect...


Aanbevolen berichten

Hi dames, 

 

Ik word 9 maart geopereerd (:43:) maar ik twijfel nog over de maat... Ik heb mijn hele leven al (dikke) push-up BHs gedragen, dus nu zou ik gewoon de maat willen hebben die ik behaal met de BHs, of een béétje groter, waarschijnlijk een grote C cup. Daar kwam ik bij met 420cc. Ik ben wel even verschoten toen de PC dat zei, want ik had wel een kleiner implantaat verwacht! Ik ben 175cm groot en weeg ongeveer 62kg, heb wel wat heupen en wat billen maar niks boven (A cup).

 

Nu, de PC heeft mij ook 3D simulaties verstuurd, maar op die simulaties zien de borsten er wél groot uit, vooral als je ze van de kant bekijkt... Heeft iemand dit al voorgehad? Waar moet ik dan naar kijken, naar de 3D simulatie of het effect met de sizers die ik gepast heb? 

 

Mijn PC zegt dat aangezien ik zo groot ben, 420cc een goede maat is. Maar ik ben echt bang dat ik mega borsten ga hebben, wat ik echt niet wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben heb 425 cc motiva full gekregen, ik bem 176 en weeg 71 kg, flink meer als jij maar t is bij mij zeker in verhouding nu. Ik heb wel hele brede schouders, ik weet natuurlijk niet hoe jou bouw is. Als je wil kan ik je toevoegen aan mn album. Dan heb je een beetje een idee. Wel moet je bedenken dat elk implantaat andere verhoudingen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BoobieOopsie, kan me voorstellen dat 420cc dan wel heel flink klinkt als je van een kleinere hoeveelheid cc's was uitgegaan. Ik ben zelf 15-01 geopereerd en heb aan beide kanten 400cc gekregen. Ik ben 1,78m lang en weeg 67 kilo. Ben er echt heel blij mee en vind ze super bij mijn lichaam passen. Ik zal je even toevoegen aan mijn album, dan kan je even kijken :). Gewoon op mijn naam klikken en dan doorklikken naar albums. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 1.73 en heb wel echt een brede borstkast. Daarom heb ik 450cc gekregen, zodat het ook in de breedte goed zou vullen. Als je wilt dan kan ik je wel toevoegen aan mijn album :) ik vind ze echt niet te groot, past precies bij mijn lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.