Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. 

 

Ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie me helpen een idee te krijgen. Ik ben 20 jaar en ben afgelopen jaar 20 kilo afgevallen ( in halfjaar 20 aangekomen door de pil.. Helaas kan mijn lichaam niet tegen hormonen) maargoed. Hierdoor zijn mijn borsten niet gaan 'hangen' maar wel volume kwijt geraakt. Ik zit met bh maat nu op 75D. Nou heb ik een consult gehad bij dokter Grabietz. Hij adviseerde mij 550cc Mentor protheses voor de borstspier. 12 maart is dan ook mijn operatie. Helaas was er niemand aanwezig die mij dit kon laten passen. Bij het eerste consult werd er bij mij 300cc in gestopt en zei ze dat het ongeveer een E cup zou worden. Nu ben ik dus benieuwd waar ik op uit kom met 550cc.. Iemand tips hoe ik dit ongeveer kan uitrekenen of bekijken? Of iemand die ook dit aantal cc's erin heeft en ongeveer een d cup had? --> wat hebben jullie nu voor maat? 

 

p.s minder cc gaat niet werken omdat ik zegmaar te veel ruimte heb.. Ben zelf van een F naar een D gegaan door afvallen. Minder erin zou zonde zijn zei de arts. 

 

Bedankt alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei KimdeLassacquerex:

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. 

 

Ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie me helpen een idee te krijgen. Ik ben 20 jaar en ben afgelopen jaar 20 kilo afgevallen ( in halfjaar 20 aangekomen door de pil.. Helaas kan mijn lichaam niet tegen hormonen) maargoed. Hierdoor zijn mijn borsten niet gaan 'hangen' maar wel volume kwijt geraakt. Ik zit met bh maat nu op 75D. Nou heb ik een consult gehad bij dokter Grabietz. Hij adviseerde mij 550cc Mentor protheses voor de borstspier. 12 maart is dan ook mijn operatie. Helaas was er niemand aanwezig die mij dit kon laten passen. Bij het eerste consult werd er bij mij 300cc in gestopt en zei ze dat het ongeveer een E cup zou worden. Nu ben ik dus benieuwd waar ik op uit kom met 550cc.. Iemand tips hoe ik dit ongeveer kan uitrekenen of bekijken? Of iemand die ook dit aantal cc's erin heeft en ongeveer een d cup had? --> wat hebben jullie nu voor maat? 

 

p.s minder cc gaat niet werken omdat ik zegmaar te veel ruimte heb.. Ben zelf van een F naar een D gegaan door afvallen. Minder erin zou zonde zijn zei de arts. 

 

Bedankt alvast 

 

Hoi,

 

Welkom op het forum! Als je wilt weten op welke cupmaat je daarmee uitkomt, dan kan je het beste een privé bericht naar best_boobie sturen met daarin je huidige cupmaat (cup + omvang) en geef ook even aan of dit een volle of lege 75D is, welke protheses je krijgt, welke profile en het aantal cc. best_boobie kan dat heel goed inschatten :) 

 

Ik zou trouwens nog wel even een passessie inplannen, dat geeft toch wel een goed beeld van hoe het wordt en dat is toch wel belangrijk voor je keuze. Het is niet even een broodje dat je bij de bakker koopt. Plan bij twijfel eventueel nog wat consulten bij andere pc's in. Ik weet niet in hoeverre je al aan een operatiedatum vast zit. 

 

Succes!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of bij borsten ook een goed beeld geeft, Maar ik heb met zakjes rijst gepast. Sowieso ook bij de pc gepast. Maar ik twijfelde thuis nog. Ik kom van aa en heb drie dagen even een tijdje met zakjes gelopen. Is niet precies maar wel ongeveer. 

 

Misschien kan je dat ook doen? En zou sowieso ook bij de pc gaan passen. Het is een grote verandering wat je van te voren toch even wil bekijken en plannen zover dat kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.