Denise

Dokter gabriel jansen/faceland

Recommended Posts

Hallo meiden,

Is er iemand bekend met pc gabriel jansen? Ik kan totaal geen informatie over hem vinden... help a girl out!! 

Thanks 

Hi Denise, Daar ben ik dus ook zeer benieuwd naar .... in heb ook een intake gesprek met hem

Ik heb een intake met hem gehad, hij is een beetje exotisch maar had wel een goed gevoel. Heb donderdag mijn bv bij hem.

Haha exotisch? Ik zie nu een arts met een hawiaanse bloemenkrans om zn nek en een korte broek voor me haha 

• Like 1

Hahaha nee flamboyant is beter misschien. Hij was heel amicaal en luchtig. Vergeleek de borstvergroting met een mona pudding. Maar wel oprecht heel aardig hoor. Veel ervaring met reconstructies. Gek genoeg vond ik dat een prettig idee.

Ik ben bij Dr Gabriel Jansen geweest. Alles is goed verlopen. Ik heb minimale pijn gehad. Ben nu 13 dagen po, ben na dag 3 al gestopt met de pijnstillers. Bij mij zitten de protheses nog wel erg hoog, dus heb sinds gister een borstband. Maar heb ook nog contact gehad met Faceland en zij zeiden dat dat helemaal goed komt.

Oooh top zeg! Gelukkig is alles goed gegaan! Was het je eerste borstoperatie en hoeveel cc heb je? 

Ik heb 6 april een afspraak met dr Gabriel Janssen. Erg benieuwd! Ik heb wel al aangegeven wat ik graag wil al bij het eerste gesprek met een dame, Borstlift dual plane met motiva 2 high profile 400cc maar misschien ook wel kleiner. Ik zou willen uitkomen op een C. Ben jij tevreden over de maat? Wat heb jij nu en wat had je?

Volgens de sportbeha is het nu 75C en die zit echt goed vol zeg maar. Dus ben benieuwd wat het word als de protheses zakken. Ik kwam van een hele kleine b.

Klinkt heel goed! Ik ben echt zo benieuwd naar dr Janssen ... dus hij is goed in reconstructies? Dan hoop ik dat hij ook goed is in liften. 

Goed herstel nog en heel veel plezier van je borsten!

Ik heb de reactie van Blooming weggehaald, aangezien zij het over een andere arts had. Dat werkt alleen verwarring in de hand.

xx BB

Ik ga 5 mei onder het mes bij hem... 

Leuke vent, lekker kort en duidelijk verhaal... Heb 475cc afgesproken, wil toch voor 550cc gaan, hopelijk kan ik dit nog aanpassen zo snel...

Ben 1,73, weeg 80 kilo, en heb een slappe B met omvang 85 

voor en na foto’s volgen snel!

• Like 1