Ga naar inhoud

Prothesewissel welke kliniek?


Aanbevolen berichten

Hoii, 

 

Ik zou graag jullie mening horen

Ik ben al een tijd op zoek naar een goede kliniek voor een prothesewissel 

Ik ben bij Janssen kliniek geweest waar ik echt met een heel naar gevoel weg ben gekomen. Er is ondertussen wat tussendoor gekomen waardoor ik nu hopelijk begin juni mijn operatie kan plannen. 

Maar wil naar een kliniek waar ik me goed kan voelen.. nu zat ik eerst aan Diana gabriels te denken maar na een aantal forums gelezen te hebben ben ik toch afgehaakt. Nu las ik iets over de arts schiettecatte dat moet een hele goeie zijn. Nu werkt hij bij kliniek veldhoven en cosmed kliniek.. hebben jullie tips waar ik dan het beste heen kan gaan ? Of misschien hebben jullie ervaring met deze arts ? 

 

Hoor het heel graag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Schiettecatte geopereerd bij Cosmed en ben zeer tevreden. Geduldige en vriendelijke chirurg. Dinsdag voor mijn (laatste) controle erheen. Dan ben ik 12 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Draakje84:

Ik ben door Schiettecatte geopereerd bij Cosmed en ben zeer tevreden. Geduldige en vriendelijke chirurg. Dinsdag voor mijn (laatste) controle erheen. Dan ben ik 12 weken po.

Weet je ook of ze daar met mentor protheses werken ? 

En mag ik vragen hoeveel cc je hebt laten plaatsen ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Hoiixx:

Weet je ook of ze daar met mentor protheses werken ? 

En mag ik vragen hoeveel cc je hebt laten plaatsen ? 

 

Volgens mij wel. Ik heb echter protheses van Nagor. 240cc heb ik gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Dr schiettecatte geopereerd ik ben bij kliniek Veldhoven geweest, maar geopereerd in bij cosmed kliniek. Ze zijn in Veldhoven bezig met het bouwen van operatiekamers (zouden in februari klaar zijn).

dus ik zou zeggen ga daar wat voor jou het dichtste bij is.

ik ben zeer tevreden  het is een hele rustige vriendelijke arts die mij alles goed heeft uitgelegd ik heb mentor proteses, ik ben bijna 10 weken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2018 om 17:44 zei Winneke:

Ik ben ook door Dr schiettecatte geopereerd ik ben bij kliniek Veldhoven geweest, maar geopereerd in bij cosmed kliniek. Ze zijn in Veldhoven bezig met het bouwen van operatiekamers (zouden in februari klaar zijn).

dus ik zou zeggen ga daar wat voor jou het dichtste bij is.

ik ben zeer tevreden  het is een hele rustige vriendelijke arts die mij alles goed heeft uitgelegd ik heb mentor proteses, ik ben bijna 10 weken 

Hoi Winneke,

leuk om te lezen dat je ook door dr Schiettecatte bent geopereerd. Ik heb ook voor hem gekozen, ook bij kliniek Veldhoven geweest en heel blij met het advies. 17 april is de grote dag. Ik laat ronde protheses plaatsen, rechts 250 en links 300cc. Mag ik vragen hoeveel cc's jij hebt laten plaatsen en heb je er foto's van. Ik heb er zoveel zin in maar echt super spannend. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chan92:

Hoi Winneke,

leuk om te lezen dat je ook door dr Schiettecatte bent geopereerd. Ik heb ook voor hem gekozen, ook bij kliniek Veldhoven geweest en heel blij met het advies. 17 april is de grote dag. Ik laat ronde protheses plaatsen, rechts 250 en links 300cc. Mag ik vragen hoeveel cc's jij hebt laten plaatsen en heb je er foto's van. Ik heb er zoveel zin in maar echt super spannend. 

Liefs

Hoi, 

Ik heb ook ronde protheses dual plane gezet rechts heb ik 300cc links 375cc het verschil was vrij groot op dit moment is links wat groter dan rechts maar zit ook nog wat hoger ik ga onder het motto geduld geduld komt goed en maak mij ook geen zorgen het is al zoveel mooier dan het ooit geweest is, maar dat is ook een heel verhaal, ik heb namelijk 24 jaar geleden een borstverkleining gehad op advies van artsen (ik had last van nek en rug pijn) daar moet ik bij zeggen dat ik op mijn 15 de geen borsten had en op mijn 16 de een royale D tja dan kun je je misschien wel voorstellen hoe dat er uit ziet striae en hangborsten pffff op je 16 de niet echt goed voor je zelf vertrouwen, dus op advies de borstverkleining (die een lift had moeten zijn) daar ben ik nooit blij mee geweest allerlei complicaties gehad enz enz, jaren niet gedurfd er iets aan te laten doen. Ik ben inmiddels 46 toen ik dacht ik ga naar een intake en ik zie wel wat ik doe, dr. Schiettecatte begreep mij en ben heel blij dat ik het gedaan heb ik hoop dat jij dat straks ook bent maar daar twijfel ik niet aan komt vast helemaal goed! Ik heb trouwens geen album dus kan je geen foto laten zien zal eens kijken of ik een album aan gemaakt krijg, hahaha tja ben oud hè! Waar word je geopereerd? Heel veel liefs en succes en laat je weten hoe het gegaan is? Groetjes winneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Winneke:

Hoi, 

Ik heb ook ronde protheses dual plane gezet rechts heb ik 300cc links 375cc het verschil was vrij groot op dit moment is links wat groter dan rechts maar zit ook nog wat hoger ik ga onder het motto geduld geduld komt goed en maak mij ook geen zorgen het is al zoveel mooier dan het ooit geweest is, maar dat is ook een heel verhaal, ik heb namelijk 24 jaar geleden een borstverkleining gehad op advies van artsen (ik had last van nek en rug pijn) daar moet ik bij zeggen dat ik op mijn 15 de geen borsten had en op mijn 16 de een royale D tja dan kun je je misschien wel voorstellen hoe dat er uit ziet striae en hangborsten pffff op je 16 de niet echt goed voor je zelf vertrouwen, dus op advies de borstverkleining (die een lift had moeten zijn) daar ben ik nooit blij mee geweest allerlei complicaties gehad enz enz, jaren niet gedurfd er iets aan te laten doen. Ik ben inmiddels 46 toen ik dacht ik ga naar een intake en ik zie wel wat ik doe, dr. Schiettecatte begreep mij en ben heel blij dat ik het gedaan heb ik hoop dat jij dat straks ook bent maar daar twijfel ik niet aan komt vast helemaal goed! Ik heb trouwens geen album dus kan je geen foto laten zien zal eens kijken of ik een album aan gemaakt krijg, hahaha tja ben oud hè! Waar word je geopereerd? Heel veel liefs en succes en laat je weten hoe het gegaan is? Groetjes winneke

Oh jeetje wat een verhaal. Ik snap je angst maar erg fijn dat het je is gelukt om het toch te doen. Bij mij zit er ook 50 tot 75cc verschil, krijg dus ook 2 verschillende protheses. Hoelang ben je nu PO? Ik word geopereerd bij Cosmed Kliniek, maar heb mijn consult bij Kliniek Veldhoven gehad. Ik weet ook niet zo goed hoe ik mensen op de hoogte kan houden? Moet ik je dan toevoegen aan een topic ofzo? Dankjewel, jij nog heel veel succes met je herstel! Het word vast heel mooi! 

LIEFS 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Chan92:

Oh jeetje wat een verhaal. Ik snap je angst maar erg fijn dat het je is gelukt om het toch te doen. Bij mij zit er ook 50 tot 75cc verschil, krijg dus ook 2 verschillende protheses. Hoelang ben je nu PO? Ik word geopereerd bij Cosmed Kliniek, maar heb mijn consult bij Kliniek Veldhoven gehad. Ik weet ook niet zo goed hoe ik mensen op de hoogte kan houden? Moet ik je dan toevoegen aan een topic ofzo? Dankjewel, jij nog heel veel succes met je herstel! Het word vast heel mooi! 

LIEFS 

Dat had ik ook 50 tot 75cc verschil dat heeft hij op de operatie tafel bekeken en het is 75cc geworden. Bij cosmed kliniek zijn ze erg aardig vond het wel een beetje een “fabriek” dat bedoel ik niet slecht maar alles is daar strak geregeld, mij belde ze toen we nog onderweg waren dat ze voor liepen op schema of ik er soms eerder was dat was zo en ik heb geloof ik 5 min in de wachtkamer gezeten dat was wel fijn. Ik heb volgende week mijn 3 maanden controle ik ben 19 dec geopereerd. Als je vragen hebt hoor ik het wel, tja hoe het hier precies werkt daar ben ik nog steeds niet achter, maar moet eerlijk zeggen dat ik mij er ook niet erg in verdiept heb. Volgens mij kan ik jou volgen zal eens kijken of dat lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.