Ga naar inhoud

Evdh : 10 februari 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hello ladies!

 

Ik ben vorige week zaterdag 10-2 geopereerd, achter mn borstspier. 375 cc. Bij Diana Gabriels, dr. Jurgens, hele fijne man :-) 

Ik ken 2 meiden die een operatie op de borstspier hebben gehad, en zei vertelden mij dat de pijn erg mee viel. Helaas wist ik niet van te voren dat het achter mn borstspier geplaatst zou worden. Nu, 19-2, heb ik nog veel pijn. Maar dat komt omdat ik gisteren moest niezen, en daar is het waarschijnlijk “mis” gegaan. Even gebeld met de kliniek want kan mn arm niet gebruiken, en als ik dat doe ga ik kapot van de pijn onder mn oksel, bij mn borst. Waarschijnlijk is de zwelling door het niezen verplaatst en drukt het nu op de spier. Gelukkig gaat het nu wel wat beter, maar die zwaartekracht wordt wel erg vervelend nu. Ik slik nu nog Naproxen, paracetamol en ibuprofen. Van de Tramadol moest ik overgeven en zelf had ik nog morfine, maar daar werd ik hondsberoerd van.  

Nu paar vragen.. Hoe kan je nou weten welke cup je hebt?

Zijn er hier mensen die het ook achter de spier geplaatst hebben, zoja, hoe snel ging de pijn bij jullie weg (of werd het minder)?

Hoe snel werd bij jullie de zwelling minder, dus wanneer krijgt je borsten de vorm die ze horen te hebben?

 

Ik ben trouwens 24, wilde het al jaren en hoop snel dat ik me beter ga voelen want wil zo graag ervan genieten :-)

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas geen tips Maar vind het nu al mooie bolletjes zo in de sportbh. 

Hoop dat je je snel beter voelt. En vooral de pijn afneemt. Zo lang is niks zeg

 

Slecht eigenlijk dat je niet vooraf wist dat ze achter je spier zouden komen. 

 

Misschien tag ik onnodig maar wie weet heeft @best_boobie een tip om je van de pijn af te helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Monstrea:

Helaas geen tips Maar vind het nu al mooie bolletjes zo in de sportbh. 

Hoop dat je je snel beter voelt. En vooral de pijn afneemt. Zo lang is niks zeg

 

Slecht eigenlijk dat je niet vooraf wist dat ze achter je spier zouden komen. 

 

Misschien tag ik onnodig maar wie weet heeft @best_boobie een tip om je van de pijn af te helpen? 

 

Fijn, lief antwoord. Dank je wel!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evdh
Wat vervelend dat je door het niesen weer meer pijn hebt gekregen! 
De aanhechting van de borstspier, zit onder je oksel, en waarschijnlijk heeft deze een optater gehad met je genies.

Je zou die spier wat kunnen masseren, maar je moet oppassen dat je dus niet je borsten masseert. Massseren van de borsten, kan het inkapslingsproces verstoren.

Verder kun je niet meer doen, dan weer even wat pijnstilling nemen idd.. Liefst 3 a 4 keer per dag paracetamol 1000 mg (op vaste tijden en dan bij 3 x per dag elke 8 uren en bij 4 keer per dag elke 6 uren) en de naproxen op andere tijdstippen.. 
Als ik je moet helpen met medicatie, dan stuur je me maar een pb. Laat me dan wel even weten hoe laat je de laatste naproxen en hoe laat je de laatste paracetamol gehad hebt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Evdh heb er eigenlijk helemaal overheen gelezen, dat je een datum gemeld had en zo haha.. 
Ik ga je titel ook ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Al je updates kun je dus in dit topic kwijt, en evt ook nog een operatieverslag van vorige week? Wel zo leuk voor anderen misschien :)

In welke kliniek ben je geopereerd? Dan vermelden we dat ook nog ff in de titel erbij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Oh @Evdh heb er eigenlijk helemaal overheen gelezen, dat je een datum gemeld had en zo haha.. 
Ik ga je titel ook ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Al je updates kun je dus in dit topic kwijt, en evt ook nog een operatieverslag van vorige week? Wel zo leuk voor anderen misschien :)

In welke kliniek ben je geopereerd? Dan vermelden we dat ook nog ff in de titel erbij :)

xx BB

 

Hahhaa maakt niet uit joh! Ik zal 1 deze dagen als ik achter de laptop zit wel ff een verslagje maken. Dat kan dan gewoon onder dit bericht?

Ik ben geopereerd in de Worldeyekliniek in Amsterdam:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Evdh:

 

Hahhaa maakt niet uit joh! Ik zal 1 deze dagen als ik achter de laptop zit wel ff een verslagje maken. Dat kan dan gewoon onder dit bericht?

Ik ben geopereerd in de Worldeyekliniek in Amsterdam:)

Yep, kan gewoon onder dit bericht :)
Leuk als je een verslag tikt :35: 

Oke, worldeye, dan zet ik dat erbij!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.