Ga naar inhoud

Ontevreden over lelijke littekens


Aanbevolen berichten

30 mei 2017 heb ik een borstverkleining/lift gehad. Meer een lift, omdat ik erg hangborsten had.

Helaas heb ik er echt lelijke littekens aan overgehouden, vooral rondom mijn tepels. een lijkt wat vergroeid en heb dikke ribbelige randen. 

 

3 weken geleden heb ik zeer pijnlijke hormooninjecties gehad in de littekens om ze te laten vervagen. Ze zijn er wat lichter van geeworden, maar niet minder erg.

Mijn plastisch chirurg wil gerust onder plaatselijke verdoving het littekens weefsel verwijderen en opnieuw hechten, echter komt de tepels dan wss net te hoog. De rechterkant zit nu al net op het randje onder een bh..en dan is de kans groot dat hij erbovenuit komt.

 

Ik heb al menig foto voorbij zien komen, maar nergens zie ik opzichtige littekens rondom de tepel. Ik had juist ook verwacht dat het op deze plek minder zou opvallen maar niets is minder waar.

 

Mijn plastisch chirurg staat voor alles open maar toch krijg ik het idee afgescheept te worden. Zoals hij zegt 'over een paar jaar is het al veel minder'

 

Is het verstandig een second opinion aan te vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.