Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Justme! Spannend, dat gaat al opschieten! Waar ga je je bv laten doen? 

Het is lastig om te zeggen of 300cc te veel of te weinig is. Bij de een valt 300cc heel groot uit, terwijl dit bij een ander niet zo is. Als ik jou was, dan zou ik wat foto's opzoeken van wat je mooi vindt en dit aan je pc laten zien. Hij kan het beste inschatten met hoeveel cc je dit kan bereiken. 

 

Ik ben zelf 1.76 lang en weeg 65 kilo, en heb 445 cc gekregen. Voorsituatie was 75b, de sportbh die ik nu draag is 75d... Gezien jouw lengte denk ik dat 300cc echt niet te groot zal zijn, maar een mooi natuurlijk effect zou geven. 

 

Succes in elk geval! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Justme.89:

Ik heb 14 febr een BV.

ik ben 1m70 en 56kg . B75

Ik zou 300 cc Motiva ergonomix dual plane krijgen.

Maar twijfel heel fel, gaat dit niet te groot zijn ? 

Zijn er nog mensen die ong het zelfde hebben ?:mellow:

Hoi!

 

Ik zou echt voor de 300cc gaan, het valt altijd kleiner uit.. Maar zoals hier al gezegd werd neem foto's mee voor je PC wat jij mooi vind.. of probeer misschien nog eens een keer te gaan passen?

 

Ik heb 300 cc Mentor achter de spier, het zou eerst 375cc worden maar dat bleek niet te passen eenmaal op de operatietafel..

En dat vind ik heel erg jammer.. vind ze nu zelfs te klein en wil over een paar jaar opnieuw een operatie laten doen.

Maar ja het is beter dan de voor situatie  dus als nog tevreden :43:

 

Ik hoop dat je een keuze kan maken met waar jij je goed bij voelt!

 

Ik wens je alvast heel veel succes!

 

 

xxxx.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik ga bij Dr.Verdonck in Diest

Belgian Breast Clinic 

Ja ik twijfelde tussen 2 maten.

En de vriendinnen die al een BV hebben  zeggen allemaal als je twijfelt neem dan de grootste want je bent ze snel gewoon en dan zijn ze weer te klein.Dr.Verdonck zei ook da dit nog kon en het max was. Maarja je blijft er toch over nadenken en ik wil zeker niet wakker worden met te kleine borsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2018 om 17:22 zei Justme.89:

Hey,

 

Ik ga bij Dr.Verdonck in Diest

Belgian Breast Clinic 

Ja ik twijfelde tussen 2 maten.

En de vriendinnen die al een BV hebben  zeggen allemaal als je twijfelt neem dan de grootste want je bent ze snel gewoon en dan zijn ze weer te klein.Dr.Verdonck zei ook da dit nog kon en het max was. Maarja je blijft er toch over nadenken en ik wil zeker niet wakker worden met te kleine borsten :D

Hey @Justme.89!

 

Ik krijg 23/2 m'n bv door Dr. Verdonck! 

Ik twijfelde net als jij tussen twee maten en vandaar kozen we voor de tussenmaat, nl 300 cc. Eerst was ik er van overtuigd dat het perfect zou zijn! Nu ik er over nadenken heb ik schrik dat ze te klein zullen zijn. Maar heb ook schrik dat die 'grote' maat dan te groot zal vallen... We zitten dus met hetzelfde dilemma! ;-) 

Ik wens je alvast veel succes met je bv! En wens je een vlot herstel! 

Hopelijk geraak je er snel uit wat het nu zal worden... 

 

Groetjes! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.