Ga naar inhoud

sanneke : 4 november 2010 : Dr. Oelbrand : privekliniek Beveren


Aanbevolen berichten

sanneke 04/11/2010 Dr Oelbrand privekliniek Beveren

Ik ben jarenlang ongelukkig geweest door het feit dat ik door mijn 3 zwangerschappen de stevige borsten van vroeger kwijt was en door striemen op mijn borsten , ik ging op consultatie bij de dokter , hij stelde me direct gerust dat hij ervoor zou zorgen dat ik me terug beter in mijn vel zou gaan voelen.

Er werd een lifting en borstvergroting uitgevoerd alsook werden mijn tepels verkleind en verzet ..

Ik heb enorm veel respekt voor de dokter die me ongelooflijk goed begeleide zowel voor als na mijn opperatie , de dag nadien kreeg ik zelfs telefoon van hem om te vragen of alles met me inorde was , hoeveel dokters zouden dit doen?

Ik heb een week na mijn ingreep last gehad van bloedklontertjes in mijn li borst , ik belde de dokter omdat mijn borst blauwe plek gekregen had en pijnlijk was en mocht direct langsgaan .

Hij heeft dan ook direct het probleem opgelost , en de klontertjes verwijderd .

Mijn leven is echt helemaal veranderd , ik durf nu eindelijk mooie lingerie dragen en spannende truitjes .....Bedankt dokter Oelbrand , bedankt voor alles !!!

van weverberg sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanneke,

Welkom! :D

Proficiat met je BV/borstlift! :64: 't Is fijn te lezen dat je zo'n goede ervaring achter de rug hebt en je je herstel al bijna volledig gehad hebt (toch de eerste 6 basisweken). Hoeveel cc heb je gekregen en hoe zijn je prothesen geplaatst? Heb je een zwaar herstel gehad of viel het je wel mee?

Het doet inderdaad wat met een mens hé zo'n operatie! Leuk dat je zo gelukkig bent met je nieuwe ik! Geniet er van!

Nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heftig allemaal maar het is gelukkig allemaal goed gegaan!!

Ik ben heel blij voor je, geniet ervan!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey ,

er werd in de ene borst 280 en in de ander 260 geplaatst omdat ze langs rechter kant wat littekenweefsel en klieren weggenomen hebben , langs rechter kant ietsje meer (hehehehe)

het herstel is goed verlopen , eerste 2 weken wel veel pijn , protesen werden onder de spier geplaatst , vandaar ...maar dat ben je snel vergeten , zeker als ik nu het resultaat zie ...ik zal hier binnenkort eens paar foto's opzetten van voor en na .

grtjs en prettig 2011!!!! sanneke :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.