Ga naar inhoud

Dr Fresow


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb afgelopen dagen rond gekeken naar verschillende plastische chirurgen en ik kwam uit bij Dr Fresow.

Ik kan alleen niet veel foto's en recensies lezen van vrouwen die door fresow zijn geopereerd, ook vroeg ik me af of de vrouwen die door hem zijn geopereerd tevreden zijn met het resultaat en hem kunnen aanbevelen. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

Ik ben 5 maanden geleden geopereerd door dr. Fresow en ik kan hem zeker aanbevelen!

Hele lieve en oprechte man en luistert goed naar wat jij wilt. Mijn lichaam werkte niet mee, waardoor er een complicatie was ontstaan. Maar ook toen ben ik zeer te spreken over de zorg die ik van hem en Bauland kreeg. Als het goed is kan je hier toch wel wat verhalen over hem lezen, zijn er een hoop die door hem zijn geopereerd. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2018 om 19:26 zei Lingj:

Hoihoi,

 

Ik ben 5 maanden geleden geopereerd door dr. Fresow en ik kan hem zeker aanbevelen!

Hele lieve en oprechte man en luistert goed naar wat jij wilt. Mijn lichaam werkte niet mee, waardoor er een complicatie was ontstaan. Maar ook toen ben ik zeer te spreken over de zorg die ik van hem en Bauland kreeg. Als het goed is kan je hier toch wel wat verhalen over hem lezen, zijn er een hoop die door hem zijn geopereerd. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.

Wat fijn dat ze je zo goed hebben geholpen! en bedankt voor je berichtje, mag ik vragen voor hoeveel cc je bent gegaan? Ik ga nog even goed doorkijken, maar tot nu toe heb ik inderdaad alleen maar positieve verhalen gelezen.

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L-vdR ik ga as maandag naar dr fresow. Zeer over hem en bauland te spreken. Er is best veel over te vinden. Ga ma naar topic bv en dan fresow in zoekbalk intikken.....véél gelukkige meiden hier! Ik kan ook niet wachten.

Mijn kennismaking met hem erg fijn, een lieve professionele en kundige man. Ik ben blij dat hij mijn pc is.

 

@Lingj kun je daar mss iets meer o er vertellen? Ik ben nl on mijn enthousiasme vergeten door te vragen op wat as er iets mis gaat?? Wat doen jullie dan voor me en wat gaat dat kosten??? Zou me helpen te horen van je welke service ze jou hbbn geboden. Ervan uitgaande dat ze je sws niet in de steek laten maja u never know dus let us know want is ook erg belangrijk. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L-vdR yes heel veel.fotos.

 

Consult en kennismaking heb ik allnl al gehad. Ik ga aanstaande maandag onder t mes meid. Maandagmiddag om 14 uur gaat Dr. Fresow mijn wens uit laten komen :59:

 

als je wilt kun je mijn topic en updates lezen staan allml bij elkaar. Dan blijf je ook op de hoogte van alle ontwikkelingen en je kunt me volgen.

 

Ik krijg 400 cc motiva rond Full dualplane. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Elisa85:

 

@Lingj kun je daar mss iets meer o er vertellen? Ik ben nl on mijn enthousiasme vergeten door te vragen op wat as er iets mis gaat?? Wat doen jullie dan voor me en wat gaat dat kosten??? Zou me helpen te horen van je welke service ze jou hbbn geboden. Ervan uitgaande dat ze je sws niet in de steek laten maja u never know dus let us know want is ook erg belangrijk. X

Ik had op twee plekken bij mijn rechterborst dat de wond niet helemaal dicht was. Wondvocht kwam eruit, waardoor de kans op infectie groot was. Gelukkig heb ik meteen contact opgenomen met de kliniek en kon meteen langskomen. Ben daar 4 keer langs geweest na mijn operatie zodat zij mijn wond konden verschonen en extra controles. Die kleine gaatjes moesten namelijk vanzelf dichtgaan ivm ontsteking en anders moest de rechterborst eruit. Máár, ik ga je nu niet bang maken want zo ver is het gelukkig niet gekomen. Het is vanzelf dichtgegaan en heb 10/14 dagen antibiotica genomen. Ik weet niet precies hoe dat gaat met de kosten.. de kosten voor de wondverzorging en extra afspraken heb ik niets voor hoeven te betalen! Kon langskomen wanneer ik wilde.

 

4 uur geleden zei L-vdR:

Wat fijn dat ze je zo goed hebben geholpen! en bedankt voor je berichtje, mag ik vragen voor hoeveel cc je bent gegaan? Ik ga nog even goed doorkijken, maar tot nu toe heb ik inderdaad alleen maar positieve verhalen gelezen.

 

Liefs 

335 cc motiva full dual plane. Vriendinnen van mij zijn daar ook geholpen en ook allemaal positief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag door hem geopereerd in de Baulandkliniek. Ik kreeg mijn borstvergroting vergoed en vanaf het begin waren ze super behulpzaam met dingen regelen ik hoefde zelf nergens achteraan.

 

Zelfs de bh voor na de operatie kreeg ik vergoed. Het is me allemaal zo erg meegevallen! Nu 4 dagen na de operatie vrijwel geen pijn meer. De dag na de operatie werd ik gebeld hoe het ging en 6 februari moet ik terug komen. Ben dan 2 weken po en halen ze de hechtpleisters er af.

 

ik heb foto’s in mijn album en op mijn profiel heb ik een operatieverslag staan. Oh ja ik heb 355 cc Motiva full gekregen silksurface plus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Lingj:

Ik had op twee plekken bij mijn rechterborst dat de wond niet helemaal dicht was. Wondvocht kwam eruit, waardoor de kans op infectie groot was. Gelukkig heb ik meteen contact opgenomen met de kliniek en kon meteen langskomen. Ben daar 4 keer langs geweest na mijn operatie zodat zij mijn wond konden verschonen en extra controles. Die kleine gaatjes moesten namelijk vanzelf dichtgaan ivm ontsteking en anders moest de rechterborst eruit. Máár, ik ga je nu niet bang maken want zo ver is het gelukkig niet gekomen. Het is vanzelf dichtgegaan en heb 10/14 dagen antibiotica genomen. Ik weet niet precies hoe dat gaat met de kosten.. de kosten voor de wondverzorging en extra afspraken heb ik niets voor hoeven te betalen! Kon langskomen wanneer ik wilde.

 

335 cc motiva full dual plane. Vriendinnen van mij zijn daar ook geholpen en ook allemaal positief :)

 

Mag ik ook in jouw album kijken? We hebben bijna hetzelfde aantal cc’s. 

 

Trouwens heb jij zelf je pleisters verwijderd na 2 weken of deden zij dat voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Utopia:

Trouwens mijn album is beveiligd dus laat me even weten als je wilt kijken ^_^

oh super fijn dat het je allemaal is meegevallen! Lees soms dat vrouwen wel erg last hebben na de operatie, en zou ik misschien je foto's mogen zien? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei L-vdR:

oh super fijn dat het je allemaal is meegevallen! Lees soms dat vrouwen wel erg last hebben na de operatie, en zou ik misschien je foto's mogen zien? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :)

 

Ik voeg je toe! Net nieuwe foto’s geüpload :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.