Ga naar inhoud

eindelijk verlost van verband


Ine1

Aanbevolen berichten

eindelijk verlost van mij verband; ni was ik bij verdonck tijdens de consultatie wel tevreden van het resultaat, ma nu zag ik dat hij mij een sportbeha heeft gegeven van cup maat B, had echt gehoopt op ne grote C, en nu ik hier thuis ben en zo kijk naar men borsten vond ik het vandaag wel teleurstellend( met sportbeha aan), want heb zelf ook is gemeten en ik kwam op ne b cup uit dacht ik.( als ik juist was) hoe zijn jullie ervaringen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je omtrek?

Hoe groter je omtrek hoe groter de cup een 85C bv kan je echt niet gaan vergelijken met een 75C.

Als je die twee naast elkaar legt zie je wel een groot verschil.

Ik dacht dat jij ook 295 had he?

Ik draag nu een 75C kvind het ook wel kleiner uitvallen dan verwacht leek tijdens de passesie veel groter dus toch een beetje spijt dat ik niet voor 335 ben gegaan maar dit leek zo groot tijdens het passen maar dit is nu wel kleiner dan ik het mij voorstelde :/.

Vrijdag ben ik 6w po ik hoop maar dat ze niet nog meer krimpen :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 18:44 zei Rocker:

Hoe lang PO ben je? Als het antwoord onder de 12 a 20 weken is moet ik je helaas mededelen dat je nog even geduld moet hebben tot je uiteindelijke resultaat ;) 

ja pas 10 januari geopereerd, dus weet dat ik geduld moet hebben ,maar denk dat het gewoon de emoties zijn van ik heb eindelijk boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ine1 Ooh nee dan moet je echt nog (helaas) even wachten.
Toen ik net geopereerd was waren ze weliswaar groter dan de A die ik had, maar bij lange na niet de E/F die ik wilde.
Voor het zicht zag het er toen ook uit als een B, omdat alles nog platgedrukt zat van de zwelling/strakke huid/strakke spier. 
Begon met een sportbh E, die eigenlijk iets te groot was en eindigde op een F, maar kan nu ook G aan. 

 

En die emoties herken ik, wees maar lief voor jezelf tijdens het herstellen en het komt helemaal goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.