Ga naar inhoud

Boobs2015 : 3 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 29-1-2018 om 20:57 zei Boobs2015:

 

Dank je!! :rolleyes: ja heb ook veel goeds over hem gehoord. Vooral die Eurosilicone protheses spreken me aan. ZIjn 85% gevuld en vallen heel natuurlijk.

En dat klopt helemaal,  ik heb ze toen ook door NioMio laten zetten in oktober 2014. Nog steeds superblij mee :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Sylleke:

En dat klopt helemaal,  ik heb ze toen ook door NioMio laten zetten in oktober 2014. Nog steeds superblij mee :-) 

Bedankt voor je berichtje... benieuwd hoe van jou er nu uitzien... heb je album bijgehouden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,  ik heb niks meer bij gehouden. In het begin doe je dat wel he? En zoals ze er nu uitzien??  Awesome:D en natuurlijk :1big_boobs: ik wil wel een foto sturen met  hoe ze nu uiteindelijk zijn geworden hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sylleke:

Nee,  ik heb niks meer bij gehouden. In het begin doe je dat wel he? En zoals ze er nu uitzien??  Awesome:D en natuurlijk :1big_boobs: ik wil wel een foto sturen met  hoe ze nu uiteindelijk zijn geworden hoor

Graag... mag ook in een privé bericht natuurlijk he! Wat heb je destijds gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date 17 dagen po:

 

TGIF...!!!! :tatice_04: pffffffoeh... dat was me een weekje wel...:o Maar... we hebben het overleefd.... hihihi...

Deze week dus weer aan het werk. Ik was écht zo blij dat ik 2 weken vrij was en ik kan het een ieder aanbevelen. Lichamelijk voelde ik me gewoon nét even wat beter. 

 

Met dit lekkere weer is het wel een beetje creatief zijn met wat ik aantrek... iets dat lekker luchtig is en toch niet té luchtig voor de ochtenden en maar ook toch weer luchtig genoeg voor de middagen zonder dat die lelijke sportbh te zien is... Draag gelukkig bedrijfskleding. Maar ik reis met ov en 's morgens kan het nog net ff wat frisjes zijn en 's middags is het weer bloedheet. 

 

De reacties op mijn werk waren zo positief. Het grappige is dat de mannen die ervan hebben gehoord (want ik heb het geen een verteld, zo zie je maar...) niet durven te kijken, je ziet ze echt focussen op mijn hoofd (hihihi), vragen ook verder niets... Maar de vrouwen daarentegen... nou, die komen echt van andere afdelingen dat ze gehoord hebben dat en hoe het staat en oh... wat mooi... past goed bij je.... zo leuk! 

 

Gister na werk ging ik me in ons kantoortje ff snel omkleden. Er liepen nog wat vrouwelijke collega's rond. Hup.. blouse uit, zomerjurkje aan... ohhhhh... toen zagen ze de Babes in bh... jaaaaaaa, toen waren ze overtuigd, hoor... "echt een goede maat", "past precies bij je"...:wub::D

 

Wat ook wel leuk is.... maandag en dinsdag zaten mijn werkblouses ietsje strak, daardoor liet ik de bovenste 3/4 knopen open zodat mijn hempje te zien kwam. Dat zat net ff wat prettiger. Sinds gister had ik geen hempje aan en moest mijn blouse dus toch echt dicht... en dat ging prima. Hij past nog hartstikke goed ondanks de inhoud die er nu in zit... haha... Dus ook geen nieuwe blouses nodig. Fijn! 

 

Mijn tepels... daar wordt ik echt helemaal gek van...:20: Smeer ze 2x per dag in met vaseline. Maar het is zo gevoelig. Heb wel het idee dat het minder wordt maar doet nog steeds zeer gewoon.... Hebben meer daar last van? Nog een gouden tip over hoe ik daar wat aan kan doen...???!!! :unsure: Ik hoor het graaaaaag...

 

Nou dat was hem weer voor nu. Ik heb woensdag een tentamen dus moet zwaar blokken. Zal dus even van de radar verdwijnen. Maar ik lees zo nu en dan mee.... 

 

Heel fijn weekend! Genieten jullie van het weer... :wub:

 

-xxx-

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer druk druk dus. Ik heb geen gevoelige tepels ivm lift naar heel gevoelige borsten maar echt jeuk om gek van te worden. Als je eraan zit moet ik gewoon lichtelijk krabben hihi. Hoef jij je sportbh nu niet meer aan? Hier zal ik blij zijn als ik die band kan aflaten haha. Succes met je Examen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi..... up-date 22 dagen po:

 

ik voel me goed. Borsten voelen steeds meer eigen. Tepels lijken steeds minder gevoelig te worden. In de avond einde vd dag toch wel soms harde borsten. Heel af en toe eens een steekje maar echt sporadisch.... 

 

ik had Nio van de week geapt omdat ik dacht dat ik een kleinere bh aan moest. Ik draag op zijn advies nu 75E maar de zwelling is nu gezakt dus begint de bh wat losser te zitten.  Meer als n soort hempje bijna... Hahha Maar Nio gaf aan dat dat juist de bedoeling is. Zwaartekracht kan nu zijn gang gaan en de borsten komen zo op hun plekje. Gewoon 75E blijven dragen dus.... verder vond die ze er ook prima uitzien. Dus das ook fijn....

 

Officieel mag ik vanaf nu licht cardio doen. Denk dat ik dat vanavond of morgenavond ff lekker ga oppakken.... zo fijn! 

 

Gister zei mn lover nog dat ze er natuurlijk uitzien en passen bij mn lichaamsbouw. Mensen die me niet      kennen zouden niet beter weten.... ha!!! Das nou precies wat ik wilde.... tot zo ver gelukt.

 

Helaas mag die er zelf nog niet optimaal van ze genieten....  :huh: aangezien ik gek werd van extreem gevoelige tepels... voorlopig moet ie het doen met kijken... :ph34r:

 

Nou tot zover weer even...

 

Up-date: 1 pleister viel er net eindelijk af. Nog 5 te gaan....

 

valt me meteen op dat het litteken van links niet in de borstplooi valt... of komt dat nog na het drop&fluff ...? Iemand een idee??

Foto in album van littekens. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date 24 dagen po:

 

ook deze week weer overleefd! Moet zeggen dat ik weer helemaal in het ritme zit qua werk enzo. Afgelopen woe ook na ruim 20 jaar :19: weer voor het eerst een tentamen moeten maken.... pfffff... was bloednerveus.... scheet werkelijk waar in mn broek van de zenuwen.... maar Tis achter de rug. Cijfer nog niet binnen helaas dus weet niet of ik het gehaald heb.... das nog ff spannend... cijfer van een werkstuk dat ik vlak na de ingreep nog op de valreep moest afmaken en inleveren ook nog niet binnen... nog 6 modules te gaan... 

 

Lichamelijk voel ik me goed! Gister lekker beetje cardio opgepakt in de sportschool. Ik fietste al vanaf 2 week rustig korte stukjes in de wijk 5-10 min en weinig inspanning. Gister 30 min gefietst met wat meer inspanning.... is even wennen. Borsten, althans rechts, leek beetje hard te worden en had t gevoel dat ie op ging zwellen. Dat was tegen t einde. Heb het rustig afgemaakt ben naar huis gegaan wat gegeten en onder de douche gesprongen. Toen was het weer rustig. Denk dat die ff dacht “ hoooooo, wtf is zij aan t doen...?” :45:

 

Moet zeggen dat ik jet wel moeilijk vond om na 30 min weer weg te gaan... als je gewend bent om gemiddeld 1,5 u in de sportschool te zijn.... gelukkig waren er niet al teveel bekenden. Alleen 1 vd gasten  waar ik tevens bindweefselmassage van krijg was er... kwam gelijk naar me toe.... waar was je al die tijd joh. Er is iets aan je je bent verliefd,:141: he?? Ik zie iets aan je je straalt... Dus ik lul maar mee... zal m binnenkort wel vertellen wanneer ik weer voor behandeling bij hem ben. Over een week of 3-4... als ik dan al op mn buik kan liggen...:76:

 

In het begin voelden mn borsten stijf en krampachtig aan als ik sochtends wakker wordt, maar dat heb ik ook niet meer. 

 

De overige 5 hecht pleisters zitten er nog stevig op. Durf ze eigenlijk ook niet weg te halen...:22: zo n sufferd ben ik dan weer... hihi... wat ik zo ver kan zien ziet het litteken er keurig uit. 

 

Tot zover weer even! 

 

Fijne Koningsdag allemaal... :105: 

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Boobs2015:

Up-date 24 dagen po:

 

ook deze week weer overleefd! Moet zeggen dat ik weer helemaal in het ritme zit qua werk enzo. Afgelopen woe ook na ruim 20 jaar :19: weer voor het eerst een tentamen moeten maken.... pfffff... was bloednerveus.... scheet werkelijk waar in mn broek van de zenuwen.... maar Tis achter de rug. Cijfer nog niet binnen helaas dus weet niet of ik het gehaald heb.... das nog ff spannend... cijfer van een werkstuk dat ik vlak na de ingreep nog op de valreep moest afmaken en inleveren ook nog niet binnen... nog 6 modules te gaan... 

 

Lichamelijk voel ik me goed! Gister lekker beetje cardio opgepakt in de sportschool. Ik fietste al vanaf 2 week rustig korte stukjes in de wijk 5-10 min en weinig inspanning. Gister 30 min gefietst met wat meer inspanning.... is even wennen. Borsten, althans rechts, leek beetje hard te worden en had t gevoel dat ie op ging zwellen. Dat was tegen t einde. Heb het rustig afgemaakt ben naar huis gegaan wat gegeten en onder de douche gesprongen. Toen was het weer rustig. Denk dat die ff dacht “ hoooooo, wtf is zij aan t doen...?” :45:

 

Moet zeggen dat ik jet wel moeilijk vond om na 30 min weer weg te gaan... als je gewend bent om gemiddeld 1,5 u in de sportschool te zijn.... gelukkig waren er niet al teveel bekenden. Alleen 1 vd gasten  waar ik tevens bindweefselmassage van krijg was er... kwam gelijk naar me toe.... waar was je al die tijd joh. Er is iets aan je je bent verliefd,:141: he?? Ik zie iets aan je je straalt... Dus ik lul maar mee... zal m binnenkort wel vertellen wanneer ik weer voor behandeling bij hem ben. Over een week of 3-4... als ik dan al op mn buik kan liggen...:76:

 

In het begin voelden mn borsten stijf en krampachtig aan als ik sochtends wakker wordt, maar dat heb ik ook niet meer. 

 

De overige 5 hecht pleisters zitten er nog stevig op. Durf ze eigenlijk ook niet weg te halen...:22: zo n sufferd ben ik dan weer... hihi... wat ik zo ver kan zien ziet het litteken er keurig uit. 

 

Tot zover weer even! 

 

Fijne Koningsdag allemaal... :105: 

 

Super dat het alweer zo goed gaat allemaal ;) hier gaat het ook steeds beter al moet ik zeggen dat niks doen word ik nu onderhand wel moe hoor pfff dag schiet niet op zo. Vandaag de poetsvrouw geweest dus heb je een beetje aanspraak haha mannetje werken en de kids op school. Ben blij als straks weer allemaal bij het oude is ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vieren we een klein feestje.... :126: 4 weken po!!

 

foto up-date.... 

 

ze zitten nog giga hoog... haha... bij sommige fotos denk ik Wauwie... en dan andere weer hmmmm... kweenie hoor..... :blink:

 

nog even veel meer geduld hebben helaas... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date 4 weken (+ 1 dag) po:

de tijd is voorbij gevlogen zeg! Gister dus 4 weken geleden dat ik onder het mes ging....

 

Tot nu toe geen spijt. Het is me allemaal reuze meegevallen. Tuurlijk waren er moment dat je je toch wat onthand voelt of even een pijnscheut voelt bij een rare of soms hele normale beweging .... maar Ik zou het zo nog eens doen. 

 

Nio zei al dat mijn rechterborst wat lager hing. Het was normaal want niemand is 100% symmetrisch.  Maar... tijdens het aftekenen zei die dat ie zou proberen om er wat aan te doen. Ik zie wel dat rechts nog steeds hoger staat en duidelijk nog moet zakken. Ook voelt rechts bij bepaalde inspanning gelijk hard aan. 

Links is al soepeler en zachter. Daar heb ik eigenlijk geen last van hard worden ofzo bij inspanning. Rechts is overduidelijk lekker eigenwijs.... hier wordt mijn geduld (wat ik dus niet heb) weer behoorlijk op de proef  gesteld.... <_<

 

De extreem gevoelige tepels worden steeds minder gevoelig. De douchestraal doet nu geen pijn als die op de meisjes gericht is. Ook kunnen  mn kindjes wat minder voorzichtig op schoot kruipen zonder dat ik tegen t plafond zit wanneer ze per ongeluk tegen mn borst stoten. :133:

 

Oh ja ik lig al n beetje half op mn zij.... :D ook weer fijn.... 

 

Dat was hem weer. 

 

-xxx-

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sylleke:

Super dat het goed gaat met alles, maar alles nu nog met mate he? :lol:

Ja nog steeds met mate.... maak me stiekem toch n beetje zorgen om rechts. Lijkt of die bij minste geringste inspanning hard wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobs2015:

Ja nog steeds met mate.... maak me stiekem toch n beetje zorgen om rechts. Lijkt of die bij minste geringste inspanning hard wordt. 

Niet doen hoor!! dat heb ik ook gehad. Vooral in het begin ook. Dat trekt echt weg, maar het betekend ook dat je rustig moet doen, want je wilt geen kapselvorming he? 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sylleke:

Niet doen hoor!! dat heb ik ook gehad. Vooral in het begin ook. Dat trekt echt weg, maar het betekend ook dat je rustig moet doen, want je wilt geen kapselvorming he? 

Xxx

 

Neeeeee liever niet nee.... maar je hebt gelijk. Pas op de plaats.  :140:

 

Voorlopig weer even rustig aan en rechts ontzien ofzo...  :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dit is zooooo belangrijk!!! Ook al zie je iets niet aan de buitenkant, het zit van binnen he? En het is een operatie geweest, en alles moet goed kunnen helen. Ik ben zelf heel lang uit de running geweest, echt bewust. Tot het overdreven toe aan, echt waar! Als ik er nog aan terug denk...oei oei..Maar! Hier ik jaren over gedaan om dit te willen doen, dus ik wilde dit absoluut niet verpesten, op geen enkele manier. Ik dans zelf heel erg veel, en dat was een straf voor mij! Ik niet kunnen dansen?? Vreselijk was dat, maar, alles voor de boobies. En autorijden? Heb ik zeker 2 maanden niet gedaan hoor. Echt niet. 

Ik moest echt zeker weten dat het redelijk tot goed was geheeld van binnen, en nog..Ik ben zelf geopereerd in oktober 2014, en nog veranderd er heel veel. En nog let ik automatische op dingen, is er toch ingeslopen bij mij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Up-date:

 

Oke... TIETEN-dilemma....

 

Nio gesproken over de re.borst die nog niet is gezakt. Moet de bh nog losser dragen ad onderkant zodat het zakken vanzelf iets wordt bevorderd. En anders moet k n borstband om de rechterborst.  :blink: Mijn decolleté is nu gelijk kon Nio zien. Als rechts te veel gaat zakken dan kan de decolleté ongelijk worden. Zoals ik eerder aangaf vind ik de tepels niet storend. Geen enkele borst is symmetrisch. Dus t mag best een beetje ongelijk zijn. Maar die decolleté als die maar wel gelijk blijft. Afgesproken dat ik om die reden toch het verder zakken van de borst op eigen kracht en tempo afwacht zonder borstband. Aan de andere kant als ik te lang wacht heeft de borstband ook geen nut meer.    :huh: wat te doen...???!!! Twijfelsssss.... help... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date:

Van de week maakte ik me zorgen om het harde gevoel in mn rechterborst vandaag 2 dagen later lijkt het alsof ze ineens minder hard aanvoelen en niet zo snel meer hard worden bij de minste inspanning. :huh:

 

:D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boobs2015:

Up-date:

Van de week maakte ik me zorgen om het harde gevoel in mn rechterborst vandaag 2 dagen later lijkt het alsof ze ineens minder hard aanvoelen en niet zo snel meer hard worden bij de minste inspanning. :huh:

 

:D

Dit gaat echt vaker gebeuren,  dus probeer je geen zorgen te maken,  want het is een normaal proces

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Sylleke:

Dit gaat echt vaker gebeuren,  dus probeer je geen zorgen te maken,  want het is een normaal proces

Xxx

Ja stom he... je kan je ineens zo zorgen maken. En ik denk dan meteen in dramatische scenario’s.... :133::122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.