Ga naar inhoud

Manu21 : 14 februari 2018 : Dr. Bauland : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames, mijn naam is emanuelle, ik ben 21 jaar en zit met een probleempje. Ik ben  al 2 keer op consult geweest bij Faceland en heb diverse maten gepast. Mij werd aangeraden om 295 cc en 315 cc te nemen. Het verschil in cc's komt omdat mijn borsten wat verschillen. De arts zei dat ik momenteel op een cup maatje B zit en dat het ongeveer een D zou worden. Wel vond hij dit moeilijk te bepalen van te voren. Ook vermeldde hij dat dit aantal cc's het maximum aantal is wat erin past omdat mijn borst omvang niet erg groot is. Maar aangezien mijn lichaamsbouw, werd er wel aangeraden om het maximum erin te doen wat erin past. Nu twijfel ik een beetje of dit niet te weinig is? Als ik online naar borstvergroting foto's kijk waar 300 cc is geplaatst vind ik het volume nog wel meevallen. Ik zou zelf graag op een mooie D-cup uit willen komen.

Ik vroeg me af of er dames zijn die eerst een B-cup hadden en nu uit zijn gekomen op een D-cup foto's hebben hoe het er ongeveer uit ziet. Graag ook hoeveel CC er geplaatst is. Het zou mij echt heel erg helpen bij het maken van mijn keuze. 

Alvast bedankt lieve dames!

 

XoXo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎17‎-‎1‎-‎2018 om 16:45 zei Manu21:

Hoi lieve dames, mijn naam is emanuelle, ik ben 21 jaar en zit met een probleempje. Ik ben  al 2 keer op consult geweest bij Faceland en heb diverse maten gepast. Mij werd aangeraden om 295 cc en 315 cc te nemen. Het verschil in cc's komt omdat mijn borsten wat verschillen. De arts zei dat ik momenteel op een cup maatje B zit en dat het ongeveer een D zou worden. Wel vond hij dit moeilijk te bepalen van te voren. Ook vermeldde hij dat dit aantal cc's het maximum aantal is wat erin past omdat mijn borst omvang niet erg groot is. Maar aangezien mijn lichaamsbouw, werd er wel aangeraden om het maximum erin te doen wat erin past. Nu twijfel ik een beetje of dit niet te weinig is? Als ik online naar borstvergroting foto's kijk waar 300 cc is geplaatst vind ik het volume nog wel meevallen. Ik zou zelf graag op een mooie D-cup uit willen komen.

Ik vroeg me af of er dames zijn die eerst een B-cup hadden en nu uit zijn gekomen op een D-cup foto's hebben hoe het er ongeveer uit ziet. Graag ook hoeveel CC er geplaatst is. Het zou mij echt heel erg helpen bij het maken van mijn keuze. 

Alvast bedankt lieve dames!

 

XoXo

als je wil, kun je me een pb sturen, met alle info. Wel ook even erbij schrijven wat voor b je nu hebt (omvangsmaat van de bh's erbij, en ook of het een volle of legere cup is)
Merk, profile en cc van de prohtesen erbij ook graag en liefst ook de maten van je postuur.

Ik zag je aanvraag voor de februariboobs, maar ik zie geen operatiedatum staan. Misschien dat je die dan ook even kunt vermelden? Is namelijk een minimale eis om toegelaten te worden tot de club :)
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @best_boobie, Dhr. Bauland is mijn pc :lol:.  Ik ben gister (6 februari) nog even langs Faceland gegaan voor een 3e consult omdat ik zooo erg aan het twijfelen was! Ik vond de 275 en 315 een beetje standaard/klein waardoor ik de optie kreeg om 300 en 350 corsé te nemen i.v.m. de bolling en meer projectie die ik wou.

Nu zijn beide opties voor mij besteld en zal ik op de dag van de operatie een besluit moeten nemen.

 

Verder ben ik nog op zoek naar nog een aantal voorbeelden van corsé, dus mochten er meiden zijn die deze implantaten hebben zou het een eer zijn als ik jullie foto's zou mogen bekijken :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Woaw, @Manu21! Valentijnboobs.

Ik heb verkleinde Sint-boobies.

Veel succes met je traject.

Hi @Doe ik het of niet?! Ja iedereen vind het een beetje vreemd maar het zullen toch mijn 2 liefdes worden hehe :P. Of het nou verkleinde Sint-boobies zijn of vergrote Valentijn boobies, het blijft een mooi cadeautje! Dankje :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH ja, altijd zo verwarrend.. Dr. Bauland in de Baulandkliniek. Zal er daarom overheen gelezen hebben :45: 

 

 

8 minuten geleden zei Manu21:

Hi @best_boobie, Dhr. Bauland is mijn pc :lol:.  Ik ben gister (6 februari) nog even langs Faceland gegaan voor een 3e consult omdat ik zooo erg aan het twijfelen was! Ik vond de 275 en 315 een beetje standaard/klein waardoor ik de optie kreeg om 300 en 350 corsé te nemen i.v.m. de bolling en meer projectie die ik wou.

Nu zijn beide opties voor mij besteld en zal ik op de dag van de operatie een besluit moeten nemen.

 

Verder ben ik nog op zoek naar nog een aantal voorbeelden van corsé, dus mochten er meiden zijn die deze implantaten hebben zou het een eer zijn als ik jullie foto's zou mogen bekijken :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.