Jd1234

Jd1234 : 27 december 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi! Ik ben J, 20 jaar (bijna 21) en heb 27 december een BV gehad.

Ik was al jaren heel erg onzeker over mijn lichaam en heb afgelopen zomer de stap gezet om toch eens te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb eerst een consult gehad bij Dr. Korteweg van Bergman Clinics en was toen eigenlijk meteen wel overtuigd dat ik een borstvergroting wilde doen. Maar omdat het nogal een grote en beslissing is en er heel veel verschillende opties zijn tegenwoordig, heb ik ook nog een consult gehad bij het Spaarne Gasthuis. Ik raakte daardoor een beetje in de war, want de chirurgen zeiden allebei andere dingen.

Ik heb toen goed op internet gezocht en kwam bij Dr. Koopman uit (ook van Bergman Clinics). Nu, 3 weken po, ben ik al best blij met mijn nieuwe borsten. Ze zijn nog niet helemaal hetzelfde, maar ik heb hier gelezen dat dat in deze fase nog heel normaal is. Voorheen had ik nog minder dan 75AA en nu is er dual plane 275cc geplaatst. Ik weet nog niet precies op welke cup dat uitkomt maar daar kom ik binnenkort vast achter :)

De communicatie met Bergman was helaas echt heel slecht, dat heeft bij mij wel voor heel veel stress gezorgd. Maar zo ben ik eigenlijk wel op dit forum beland. Ik kon hier (gelukkig!) antwoorden op mijn vragen vinden en nog steeds, dus daar ben ik heel erg blij mee :) 

Hoi allemaal! Ik heb 3 weken geleden een bv gehad bij Dr. Koopman van Bergman Clinics in Rijswijk. 

Mijn ervaring met Bergman is eigenlijk niet heel erg positief. Er zijn veel dingen mis gegaan en vooral de communicatie was echt heel slecht. Dat heeft bij mij voor veel stress en onzekerheid gezorgd. 

Maar ik ben nu gelukkig wel al blij met het resultaat (ze zijn nog gelijk maar hopelijk komt dat nog). Dr. Koopman heeft de operatie uitgevoerd en is naar mijn idee erg deskundig. Hij is alleen wel direct en een beetje onpersoonlijk. Hij is zeker niet onvriendelijk maar ook niet heel erg warm. 

Als jullie vragen hebben kan dat altijd! Hoop dat jullie hier iets aan hebben :) 

• Like 1

Gefeliciteerd met je borsten.

Ik word ook bij bergman geopereerd en deel jou ervaring qua communicatie totaal niet, in tegendeel zelfs. 

Hoe gaat het met de pijn na 3 weken? En heb je ook foto's welke ik zou mogen zien ?

@Jd1234

Hoi hoi, 

Ik heb even je topics samengevoegd, en de titel aangepast, alle verdere updates en je verslag kun je nu in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

x

@Jd1234 gefeliciteerd nog met je boobies! Ik heb zelf de 22ste 2 mooie nio boobies gekregen. Ben sinds vandaag weer aan het werk. Hoe gaat je herstel?

ja hij heeft echt mooie borsten bij mij gemaakt. tenminste dat vind ik! Heel natuurlijk met 370 cc monoblock hydrogel. Ik hou niet van hele grote ronde borsten. Ik hou van natuurlijk en bij je lichaam passend. mijn album staat openbaar dus je kunt altijd kijken als je wilt...

Hoi Claudiat! Wat fijn dat de communicatie bij jou wel gewoon goed gaat, had mij een hoop ellende gescheeld.

De pijn valt me eigenlijk heel erg mee. De eerste dagen had ik er wel een beetje last van, maar na 5 dagen ging het al best goed en nu kan ik eigenlijk alles wel weer :). Ik lees hier dat sommige mensen echt pijn hebben en dat het hen belemmert, maar zelf heb ik dat gelukkig niet ervaren. Ik wil wel foto's maken maar ik weet alleen niet zo goed hoe dat werkt met uploaden.. Maar ik zal het morgen wel even proberen

Oke bedankt! Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hier allemaal werkt maar zal mijn best doen :)

Hoi! Bedankt en jij ook natuurlijk! Ben je er een beetje tevreden mee?

Ik studeer nog dus hoefde gelukkig geen rekening te houden met werk, maar anders was het ook geen probleem geweest. Ik voel me nu eigenlijk al heel goed en kan ook alweer bijna alles doen (op sporten enzo na dan). Mijn borsten zijn alleen nog niet helemaal gelijk, de ene oogt wat groter dan de ander. Komt waarschijnlijk doordat de één al meer in ingedaald dan de ander, dus ik zal het moeten afwachten. Hoe gaat het met jouw herstel?

@Jd1234 Gefeliciteerd! Zou je mij aan je album willen toevoegen als je foto's hebt geupload? Ik ben nog in twijfelfase, maar ben ook 275cc dual plane geadviseerd

Ja is goed, ik zal morgen even kijken of het lukt. Ik weet natuurijk niet hoe jouw verhoudingen precies zijn, maar achteraf denk ik dat een beetje groter ook heel erg mooi was geweest. Ik wilde zelf zo natuurlijk mogelijke borsten en niet al te groot.  Maar nu denk ik dat iets groter net wat mooier zou zijn geweest.. 

Ik ben 1.70 en weeg 54kg. Situatie nu is een kleine 75A. De arts adviseert mij 250 - 275cc rond van mentor, dual plane. Ik gaf aan dat ik anatomische wilde omdat ik het echt natuurlijk wil en absoluut niet te groot. Ben zo gauw bang voor ronde neppers. Maar hij garandeert dat rond, onder de spier ook het natuurlijke effect geeft. Een hoop twijfels hier. 

Ben je wel tevreden ondanks dat groter ook mooi had geweest? Heb jij anatomisch of rond gekregen? Je bent nog geen 3 weken verder dus het duurt nog wel even voor je op je definitieve situatie zit. Ik duim voor je

Ah super lief :) 

Ik heb 275cc, rond, dual plane. Ik wilde zelf eerst ook anatomisch maar Dr. Koopman zei dat het door de zwaartekracht sowieso een beetje zou gaan 'hangen' ipv dat ze er nep en rechtopstaand zouden uitzien.

Zelf vind ik het nu qua vorm wel echt heel mooi. Ik, en alle mensen om mijn heen,  vinden het er heel natuurlijk uit zien. Dus aan de hand van mijn ervaring kan ik je ronde protheses dual plane wel aanraden :).