Spring naar bijdragen
Borsten Forum

Recommended Posts

Op 16-2-2018 om 15:22 zei nesjebesje:

Hi Rosanna.

Bedankt voor je reactie.

Inderdaag seg, wat een verschil!! Ik deel je mening, resultaat 1 veel mooier dan resultaat 2.

De eerste foto's kan je wat vergelijken met mijn situatie , nu bijna 15 jaar geleden.

Ik heb momenteel 2 keer 270 cc.

Ik wei eigenlijk bij dezelfde grootte van borsten blijven. Alles zal ervan afhangen hoeveel kapselweefsel zal moeten verwijderd worden.

Het kan dus gebeuren dat ik in de ene borst terug 270 krijg, maar in de andere bvb 300, omdat er daar meer kapsel verwijderd is (ze wegen dit)

Mijn keuze is gevallen op de Motiva Demi. Deze wordt me ook aangeraden door de pc.

Hij weet dat ik zo natuurlijk mogelijke borsten wil en bij dezelfde grootte wil blijven.

Spannend allemaal!!

Hopelijk verloopt alles goed, zonder complicaties!

Nu zit ik met een ander "probleempje"...

Ik werk zelf als verpleegkundige en mijn beroep vergt dus wel wat lichamelijke arbeid.

Daarom wil de pc mij een volledige maand ziekteverlof geven!

Mijn huidige collega's weten niets van mijn borstvergroting in het verleden, en zouden het ook niet begrijpen...dus heb ik iets moeten uit mijn duim zuigen. Mijn verantwoordelijke weet dat ik 2 tot 3 weken ga afwezig zijn, voor een zogezegd verwijderen cystje net boven mijn borst.

Ik zal er dus een kleine complicatie moeten bij uitvinden om die 4 weken te kunnen "verantwoorden" :P

Op de dienst waar ik vroeger werkte wisten alle collega's het. Ik heb het ook in het ZH waar ik werk laten uitvoeren.

Iedereen had er toen ook begrip voor, omdat ze mijn voorgeschiedenis kenden...Ik ben onvruchtbaar en dat was een enorme klap in het gezicht voor me. Ik voelde me een dikke 0, en allesbehalve een vrouw...

Toen beslist om BV te laten doen en voelde me daarna een stuk beter in mijn vel :-)

Wel lastig seg, als elke pc je iets anders voorstelt...

Hoop dat je er snel uit geraakt!

Succes en ik volg het hier graag verder!

Groetjessss!

**ik wacht in spanning af naar 19 maart

Spannend zeg, nog een maandje wachten! Wel fijn dat je er helemaal uit bent gekomen met je arts. Je zei nog dat het kan gebeuren dat je in de ene borst bijvoorbeeld 270cc krijgt en in de andere 300cc, als ze in de ene borst meer kapsel moeten verwijderen. Is het geen optie om dan beide borsten met het grotere volume te vullen, of wil je dat zelf liever niet?

Ik kan me voorstellen dat de operatie niet makkelijk is om te combineren met jouw beroep. Zes weken niet mogen tillen lijkt me als verpleegkundige best een belemmering. Tja, je zou altijd nog kunnen zeggen dat het herstel niet zo voorspoedig verloopt als je aanvankelijk dacht en dat je arts heeft aangeraden om nog niet te gaan werken. Zo heb ik dat ook een keer gedaan toen ik geopereerd was voor iets medisch, en mijn werkgever heeft dat toen gewoon geaccepteerd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-2-2018 om 22:06 zei best_boobie:

@Rosanna123 no way dat die tweede foto een 425 demi is, echt, dat kan gewoon niet. Veel meer bolling, no way! Ik geloof het niet.. Ik denk dat daar iemand toch een vergissing gemaakt heeft... 

Trouwens, dr. Winters in Jan van Goyen, werkt ook met Motiva, zover ik weet. ;) 

xxx

Dat lijkt mij eigenlijk ook, die tweede foto is meer een 600cc high profile toch?!

Na lang afwegen heb ik toch besloten om een afspraak te maken bij de Bauland kliniek. Via Faceland zou ik een consult met de pc kunnen krijgen in Utrecht en zou ik alleen voor de operatie naar Mill moeten. Ook zou het aanzienlijk goedkoper zijn dan bij Bloemingdael (4850 vs 2250), hoewel ik vind dat de prijs in deze beslissing geen hoofdrol moet spelen.

Met name over dr. Fresow en dr. Bauland lees ik geweldige reviews. Het is wel jammer dat ik weinig voor en na foto's van hen kan vinden, en dus niet kan bepalen wie ik de meest natuurlijke borsten vind maken. Puur op gevoel zou ik nu naar Dr. Bauland vragen. Heb so wie so maar besloten deze hele keuze op gevoel te gaan maken, want rationeel komt ik er toch niet uit.

Weet iemand trouwens of Faceland/ Bauland ook met Ergonomix werkt? Ik heb het gisteren aan de telefoon gevraagd, maar de telefoniste van Faceland wist het zelf ook niet :unsure:

28 februari heb ik eerst een consult bij de consulente, en dan kunnen we een consult inplannen met de arts zelf. Ik hoop echt dat de volgende arts mij een overtuigend advies gaat geven, want ik word gek van het getwijfel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Rosanna123:

Weet iemand trouwens of Faceland/ Bauland ook met Ergonomix werkt? Ik heb het gisteren aan de telefoon gevraagd, maar de telefoniste van Faceland wist het zelf ook niet :unsure:

Ik dacht van wel! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Rosanna123:

Spannend zeg, nog een maandje wachten! Wel fijn dat je er helemaal uit bent gekomen met je arts. Je zei nog dat het kan gebeuren dat je in de ene borst bijvoorbeeld 270cc krijgt en in de andere 300cc, als ze in de ene borst meer kapsel moeten verwijderen. Is het geen optie om dan beide borsten met het grotere volume te vullen, of wil je dat zelf liever niet?

Ik kan me voorstellen dat de operatie niet makkelijk is om te combineren met jouw beroep. Zes weken niet mogen tillen lijkt me als verpleegkundige best een belemmering. Tja, je zou altijd nog kunnen zeggen dat het herstel niet zo voorspoedig verloopt als je aanvankelijk dacht en dat je arts heeft aangeraden om nog niet te gaan werken. Zo heb ik dat ook een keer gedaan toen ik geopereerd was voor iets medisch, en mijn werkgever heeft dat toen gewoon geaccepteerd. 

Hi Rosanna,

neen ik wil eigenlijk geen groter volume, dus we houden het bij die afspraak :-)

Nog exact 4 weken en tis al zover!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou gisteren consult nummer zoveel gehad, en eindelijk eindelijk eindelijk een arts (dr. Cromheecke van Zipper Clinics) die echt de tijd voor me nam en advies gaf waar ik wat mee kan. Wat een verademing!

Zijn eerste advies was eigenlijk heel simpel: niets doen. Hij vond mijn borsten mooi zoals ze zijn en vroeg zich af of motiva nu zoveel zachter gaat zijn. Hij vond ze al zacht en soepel, en vervangen is bij deze generatie implantaten overbodig volgens hem.

Hij zei dat hij bij mij nooit aan de tussenruimte zou komen. Het idee van Wouter van der Pot om onder mijn dunne huid een grote prothese van 425cc te stoppen, vond hij vragen om problemen. Hij liet me ook voelen hoe dun de huid is tussen mijn borsten in. Zelfs met Motiva zou dit rimpeling geven. De enige manier om iets aan de tussenruimte te doen, is met lipofilling zei hij maar dat vind ik voor nu te duur en zou ook niet weten waar ik het vet vandaan moet halen met mijn 52 kg. 

Als ik er toch op stond om iets doen, zou hij de 340cc of de 360cc demi adviseren. Tijdens de operatie zou hij dan meten wat het beste past. 400cc full vond hij voor mijn lichaam te groot, en een kleinere full prothese plaatsen is geen optie omdat de prothese dan te smal wordt voor mijn borst.

Ik vond het zo fijn dat hij het me zo goed en duidelijk onderbouwd uitlegde. Zou 360cc demi ook wel aandurven. Het zou wel betekenen dat ik er voor het zicht betreft niet op vooruit ga, alleen wat betreft hoe ze aanvoelen. Maar goed, dat was eigenlijk ook de enige reden dat ik er niet blij mee was. Ik bedoel de afstand tussen mijn borsten is niet echt mooi, maar ik kan daar wel mee leven.

Wel jammer dat ik geen foto's kan vinden van borsten die door dr. Cromheecke gedaan zijn. @best_boobie heb jij misschien wel eens wat werk gezien van deze arts?

Op kliniekervaringen lees ik lovende reviews, en hij kwam erg kundig over. Op het forum hier kon ik maar een paar ervaringen vinden, maar zonder foto's helaas. Vraag is dan alleen nog of ik naar hem ga of naar Selms, want het wordt dan zo'n eenvoudige operatie dat ik er geen 5000 euro meer voor neer hoef te leggen en ook snel geholpen zou kunnen worden :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rosanna123 nee sorry, dat zou ik zo niet weten... Hij wordt idd niet heel vaak genoemd hier op het forum, maar hij werkt dan ook in een 'duurdere' kliniek. Vaak zie je dat de meiden die naar Bergman of Velthuis gaan, dat eerder doen zonder al te veel research, omdat deze klinieken zo goed bekend staan in de media en zo :)
Bedoel daar verder niks mee, maar ik heb het idee dat dat de reden is....Kan er natuurlijk naast zitten.

Succes met je keuze.. Uiteindelijk zul je voor jezelf goed moeten kijken wat je het belangrijkst vindt.. 

xxx BB

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En het is gebeurd! Ondertussen ben ik nu exact 1 week na mijn prothesewissel.

Zoals er dus al het vermoeden was op MRi zat er wel degelijk een scheur in de linker prothese. Ik heb de foto's nog niet gezien vd scheur, maar die krijg ik vandaag of as zaterdag te zien.

Doordat die scheur er zat is mn lichaam feller beginnen reageren daarop en was de inkapseling (40g) bijna 2 keer zo groot als bij de rechter(25g) borst!

Gevolg was dat de PC aan die kant ook heel fel heeft moeten coaguleren, en dat ik aan die kant toch de eerste uren behoorlijk wat pijn heb gehad.

Ik had aan beide kanten redons, wat normaal is bij een prothesewissel.

Ben dag 3 nr huis gegaan, zonder al teveel last maar wél met de redons. Die hadden nog nét iets teveel gegeven (80cc/24u).

De volgende dag ben ik gewoon langs de PC geweest om ze te laten verwijderen, heel creepy gevoel!

Nu zit ik hier met m'n strakke bh voor 4 weken, en moet ik die borstspieren zoveel mogelijk ontzien...effe geduld dus.

Voor zover ik al kan zien, ben ik best tevreden met het resultaat.

Ik wilde niet meer volume, en dat is ook zo.

Ze "staan" mooi en natuurlijk :-)

Voor de geInteresserden

ik had: Mc Ghans 270 cc

nu heb ik Motiva Ergonomix Silk Surface Round 320cc

(die 320 is om de inkapseling te compenseren)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com