Ga naar inhoud

EmilyH : 19 december 2017 : Dr. Vanstraelen : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Normaal gezien ben ik niet zo een schrijftalent, maar dit wil ik toch even met jullie delen. 

Tien dagen geleden heb ik mijn langverwachte bv laten doen. Na meer dan anderhalf jaar twijfelen en gesprekken bij meerdere pc's (zowel hier in Nederland als in België) had ik eindelijk iemand gevonden waar ik van overtuigd was; Dr. Vanstraelen in België! Ik kwam bij hem terecht via een vriendin van me en zij was heel tevreden over hem. In juni heb ik hem dan gecontacteerd voor een afspraak, niet veel later kon ik bij hem terecht. Deze pc legde me alles uit over de operatie, de complicaties enz. Hij zei ook precies wat kon en wat niet kon, luisterde naar mijn vragen en stelde me gerust. Doordat ik al bij andere pc's was geweest wist ik al een beetje wat ik kon verwachten. Maar achteraf gezien werd ik bij de andere chirurgen nooit zo goed geïnformeerd als bij Paul. Ik was zo overtuigd dat ik meteen een datum had vastgelegd voor de bv. Ik wou dit bewust pas in het najaar laten doen owv de warmte tijdens de zomer en in de winter loop je toch met een trui rond! :) 

We hadden afgesproken om 350 te steken, nu ik thuis was en nog met allerlei mensen had gesproken en ook op dit forum had gelezen, begon ik toch te twijfelen, of ik niet voor meer zou gaan... Ik durfde de pc niet lastig te vallen met mijn vraag, maar heb hem dan toch opgebeld, hij was heel vriendelijk en legde me uit dat dit niet zou passen bij me (omdat ik ook niet van die megatwins wilde en eigenlijk zo natuurlijk mogelijk wou blijven omdat ik voorheen maar een A had...). Achteraf gezien ben ik zo tevreden dat ik naar hem heb geluisterd! Groter had echt niet mooi geweest bij me!

De dag van de ingreep verliep ook supervlot, ik mocht op de tafel gaan liggen en vanaf dan weet ik niets meer, paar uur later werd ik wakker in een bed en kwam mn vriend me ophalen. Pijn viel heel goed mee! Nadien thuis heb ik met momenten wel wat pijn gehad, ik wist ook totaal niet hoe ik moest gaan liggen en had een beetje bang dat ik iets zou misdoen! 

Nu ben ik 10 dagen po en supertevreden! Ik kan bijna alles weer doen zoals voorheen en heb geen pijn meer! Het litteken ziet er ook heel goed uit, je ziet het bijna niet. Ik kan deze pc echt aan iedereen aanraden! 

 

Kus Emily x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Idem dito, super tevreden. Maandag 15/11 een borstlift gehad met protheses 375cc, ik had denk ik nog 80 B en nu 80 D. Waw, supermooi man. Ik vind de dokter eigenlijk helemaal niet vriendelijk, maar het is een supergoede dokter. Ik kreeg weinig uitleg, ik heb geen ankervormig litteken, incisies rond de tepel (tepel is ook verkleind natuurlijk) en een incisie onder de borst. Ik vind het echt knap gedaan man, maar heb dus geen flauw idee wat hij gedaan heeft. Mini-lift en prothese via borstplooi? Soit, ondanks het feit dat de dokter kort van stof is, kan ik hem alleen maar aanraden omdat hij 1) eigenlijk goedkoop is en 2) een echte vakman is. Mijn borsten passen trouwens perfect bij mijn lichaam en ik heb bijna geen last gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.