Ga naar inhoud

Compressie BH


Claudiat

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, ten eerste allemaal fijne feestdagen gewenst.  Ik lig helaas ziek in bed :(

 

Wat ik me afvroeg, de BH die je van de kliniek aankrijgt na de operatie, kan je deze na die 6 weken ook gaan gebruiken als sport BH ? In mijn geval is dat hardlopen.

Of geven deze BH's niet genoeg steun daarvoor ?

En is het verstandig om 2 van die BH's van de kliniek te gaan kopen of hebben jullie een andere soort erbij gekocht  ?

1 BH vind ik echt te weinig namelijk wil die wel kunnen wassen uiteraard. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Claudiat:

Goedemiddag, ten eerste allemaal fijne feestdagen gewenst.  Ik lig helaas ziek in bed :(

 

Wat ik me afvroeg, de BH die je van de kliniek aankrijgt na de operatie, kan je deze na die 6 weken ook gaan gebruiken als sport BH ? In mijn geval is dat hardlopen.

Of geven deze BH's niet genoeg steun daarvoor ?

En is het verstandig om 2 van die BH's van de kliniek te gaan kopen of hebben jullie een andere soort erbij gekocht  ?

1 BH vind ik echt te weinig namelijk wil die wel kunnen wassen uiteraard. 

 

Beterschap! Niet grappig om ziek te zijn met kerst!!

Die compressiebh is niet goed om in te sporten nee. Je moet dan echt een level 4/5 hebben om te sporten, zeker met hardlopen.
Heb zelf bh's van shockabsorber om te sporten en deze zijn echt supergoed!

Zou anders een Hema heavy support NON-padded erbij kopen voor tijdens je herstel. Is niet duur en is goed qua ondersteuning tijdens je herstel (geen andere van de hema, alleen deze wordt door de meeste pc's gewoon goed gekeurd)

Voor na je herstel, dus een goede stevige nemen.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.