Ga naar inhoud

Oude sport bh wel goed?


Gast Zwaan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben nu 15 dagen po en ben mijn sport bh van het ziekenhuis aan het afwisselen met eigen sport bh´s. Doordat ik voor mijn operatie altijd maat s (met alle vullingen nog te groot) droeg, dacht ik dat deze na mijn operatie ook nog wel zouden passen. Nu heb ik twee die aardig zacht zijn en deze draag ik afgewisseld met de bh van het ziekenhuis. Nu vraag ik mij alleen af of deze bh´s (zonder voorgevormde cup en strak) wel goed zijn voor mijn borsten.. Ze voelen in mijn eigen bh´s veel beter op zijn plaats gehouden, maar ik wil niet het proces van indalen of ontspannen van de spieren in de weg zitten door dat ze nu meer op een vaste plek gehouden worden. Maakt dit uit of kan het geen kwaad zolang het niet verkeerd voelt? Ik probeer al een tijdje antwoord op mijn vraag te vinden, maar kom het nog nergens tegen. Kan iemand mij helpen??

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pasvorm zal je denk ik snel genoeg voelen als dat niet goed zit of niet lekker. Zolang ze niet bij elkaar/omhoog worden geduwd en je met de bh aan veel platter bent dan zonder bh.


Maar je moet denk ik wel kijken naar impact level van deze bh's, zo zijn yoga bh's veel te slap voor de eerste weken na een BV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.