Ga naar inhoud

onstoken / na borst verkleining


ankie

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik stel me even voor.

Ik ben Ankie 49 jaar. Vorig jaar had ik borst kanker. Na een aantal chemo,s , hebben ze mijn tumor eruit gehaald en mijn borst weer mooi hersteld. 

Ben best geschrokken, 3 cup maten kleiner!! een jaar lang een breinboezem gedragen. Die andere borst heb ik laten verkleinen op 11 december.

Operatie ging prima, na 1 nacht lekker naar huis. Dag erna een grieperig gevoel.............een dag of 4 later kreeg ik een zwarte tepel!!!!  schrik schrik............en dus koorts. Na de spoedeisende hulp. Penicilline kuur. Nu ben ik 2 dagen verder..........en hoop dat de kuur aanslaat. jeempie wat een tegen valler.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik ben hier gewoon stil van... Eerst borstkanker en dan ook nog een ontsteking erachteraan, wat ontzettend heftig!! Ik hoop echt heel hard voor je dat de kuur snel aanslaat en dat het eindelijk klaar is met al die ellende! Ik gun het je in ieder geval van harte, je komt over als een hele sterke vrouw :wub: 

 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎12‎-‎2017 om 17:36 zei ankie:

Hallo dames,

Ik stel me even voor.

Ik ben Ankie 49 jaar. Vorig jaar had ik borst kanker. Na een aantal chemo,s , hebben ze mijn tumor eruit gehaald en mijn borst weer mooi hersteld. 

Ben best geschrokken, 3 cup maten kleiner!! een jaar lang een breinboezem gedragen. Die andere borst heb ik laten verkleinen op 11 december.

Operatie ging prima, na 1 nacht lekker naar huis. Dag erna een grieperig gevoel.............een dag of 4 later kreeg ik een zwarte tepel!!!!  schrik schrik............en dus koorts. Na de spoedeisende hulp. Penicilline kuur. Nu ben ik 2 dagen verder..........en hoop dat de kuur aanslaat. jeempie wat een tegen valler.

 

Jeetje zeg.. Dit is wel echt het slechtste scenario dat je je kunt bedenken bij een bvk he.. Zeker na al een heftige periode, die je achter de rug hebt.. 
Hoop net als de meiden hierboven, dat het allemaal goed komt voor je!!!

Heel veel sterkte!! En houd je ons een beetje op de hoogte?

Aan de borst waar je kanker had vorig jaar, hebben ze dus een borstsparende operatie gedaan en daar is alles helemaal goed mee gegaan, als ik het goed begrijp? 
Heb je nog een nabehandeling, wat betreft de kanker, zoals een hormoonbehandeling?

Sorry als je mijn vragen vervelend vindt, je hoeft ze uiteraard niet te beantwoorden in dat geval :) 

Ps: als je je topic 'volgt' krijg je een melding ervan als er meiden reageren op je topic :) en ik zet je even in de categorie: complicaties, aangezien je daar nu helaas even thuis hoort... 

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.