Ga naar inhoud

SandyOsVe : 4 januari 2018 : Dr. van Selms : OLVG-west


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Rosanna123:

Klopt is absoluut een kundige arts. Hij is ook goed in borsten creëren die er nog wel natuurlijk uitzien, dat vind ik zelf heel belangrijk. Ik heb aanstaande dinsdag nog een consult bij Dr Selms. Begin februari bij Wouter van der Pot en dan wil ik daarna graag snel een datum plannen. Je kan het maar gehad hebben! 

 

Kon hij trouwens iets zeggen van de reden dat je zoveel jaar na de operatie ineens kapselvorming kreeg?

Hi hoe laat moet je dinsdag? Ik moet op controle om 9.25.. kapselvorming kn iedereen gebeuren, soort van natuurramp, sommige krijgen t na 2 jaar, andere helemaal niet, ik na 8 jaar. Veel stress kan wr ook mee te maken hebben begreep ik, dan gaat je lichaam afstoten wat er niet hoort, en daarom zitten ze nu onder de spier, dan komt t nagenoeg niet voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Pppfff dag 3 en de pijn is nog steeds niet te doen, heb best een hoge pijngrens maar het voelt nog steeds alsof ik tussen een bankschroef lig die continu een stukje word aangedraaid. 8 jaar geleden is er tijdens de operatie voor gekozen ze voor de spier te doen omdat mijn spieren door t sporten veel te strak waren, nu moesten ze er wel achter, verder flinke inkapseling die verwijdert moest worden dus ik hou het er maar op dat die twee factorennbij elkaar dit veroorzaken. Vorige keer met reconstructie en prothese bij lange na niet zoveel last gehad.

sorry voor t klagen maar ik ben gewoon ff helemaal niet blij..:77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei SandyOsVe:

Pppfff dag 3 en de pijn is nog steeds niet te doen, heb best een hoge pijngrens maar het voelt nog steeds alsof ik tussen een bankschroef lig die continu een stukje word aangedraaid. 8 jaar geleden is er tijdens de operatie voor gekozen ze voor de spier te doen omdat mijn spieren door t sporten veel te strak waren, nu moesten ze er wel achter, verder flinke inkapseling die verwijdert moest worden dus ik hou het er maar op dat die twee factorennbij elkaar dit veroorzaken. Vorige keer met reconstructie en prothese bij lange na niet zoveel last gehad.

sorry voor t klagen maar ik ben gewoon ff helemaal niet blij..:77:

 

Je hoeft allereerst vooral geen sorry te zeggen voor het klagen, dat mag hier gewoon!! :54:  Bij mij is het nu dag 4 en sinds gisteren begint de pijn eindelijk een beetje af te nemen. Ik heb ook dual plane plaatsing en wat een hel is dat zeg, het voelt alsof je borsten eraf scheuren! En dan te bedenken dat ze bij jou nog extra bezig geweest zijn daarbinnen vanwege inkapseling. Ik kan je verder niet echt helpen, behalve door te zeggen dat het ook bij jou echt beter gaat worden al voelt dat nu misschien niet zo!

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 22:45 zei SandyOsVe:

Hi hoe laat moet je dinsdag? Ik moet op controle om 9.25.. kapselvorming kn iedereen gebeuren, soort van natuurramp, sommige krijgen t na 2 jaar, andere helemaal niet, ik na 8 jaar. Veel stress kan wr ook mee te maken hebben begreep ik, dan gaat je lichaam afstoten wat er niet hoort, en daarom zitten ze nu onder de spier, dan komt t nagenoeg niet voor..

Toevallig dat we op dezelfde dag de afspraak hebben. Ik ook in de ochtend, maar pas om 11:15. Ik ben er wel zeker een half uur eerder, want moet van ver komen. Mocht hij uitlopen, komen we elkaar misschien wel tegen :) Las dat je zoveel pijn hebt deze keer, wat vervelend zeg. Onder de spier plaatsen is de eerste keer geloof ik altijd wel pijnlijk omdat de spier dan opgerekt wordt. Ik had na mijn eerste BV (onder de spier) ook echt flink last en kon niet eens zelf overeind komen. Uiteindelijk komt het goed, maar het is even doorbijten de eerste week :( Heel veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Rosanna123:

Toevallig dat we op dezelfde dag de afspraak hebben. Ik ook in de ochtend, maar pas om 11:15. Ik ben er wel zeker een half uur eerder, want moet van ver komen. Mocht hij uitlopen, komen we elkaar misschien wel tegen :) Las dat je zoveel pijn hebt deze keer, wat vervelend zeg. Onder de spier plaatsen is de eerste keer geloof ik altijd wel pijnlijk omdat de spier dan opgerekt wordt. Ik had na mijn eerste BV (onder de spier) ook echt flink last en kon niet eens zelf overeind komen. Uiteindelijk komt het goed, maar het is even doorbijten de eerste week :( Heel veel sterkte!!

Nou dat is t zeker, valt me vies tegen deze keer, er

lijkt weinig te veranderen, hoop dat t morgen allemaal wat beter gaat. Succes dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei SandyOsVe:

Hoe kom ik in je album? Krijg t niet voor elkaar 

 

Dan druk je op mijn profielafbeelding - dan kom je op mijn profielpagina - dan scroll je naar beneden tot je bij een witte balk komt met "activiteit" - dan druk je op dat pijltje en dan komt er een rijtje tevoorschijn... in dat rijtje staat ook het woord "albums". Als je daarop klikt kom je in mijn album.... je moet dan nog wel ff op "bye bye double bubble" klikken. 

 

SUCCES :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 22:32 zei Rosanna123:

Klopt is absoluut een kundige arts. Hij is ook goed in borsten creëren die er nog wel natuurlijk uitzien, dat vind ik zelf heel belangrijk. Ik heb aanstaande dinsdag nog een consult bij Dr Selms. Begin februari bij Wouter van der Pot en dan wil ik daarna graag snel een datum plannen. Je kan het maar gehad hebben! 

 

Kon hij trouwens iets zeggen van de reden dat je zoveel jaar na de operatie ineens kapselvorming kreeg?

Hi rosanna Hoe was je consult bij dr van selms?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sandy,

 

Dr Selms heeft me zo enthousiast gemaakt over Motiva! Heb je die protheses gevoeld? Mijn god, wat zijn die zacht!! Ben eigenlijk overtuigd dat ik het door hem wil laten doen en weet ook zeker dat ik Motiva wil. Ik kan in februari al terecht bij hem. Dat is wel heel snel, moet ik toch even over denken. Zeker omdat ik het aantal cc nog moet kiezen. In mijn topic heb ik mijn consult wat uitgebreider beschreven.

 

Hoe is jouw controle gegaan? Wat zei hij van de pijn die je hebt?

 

Bij mij zei hij dat ik, als ik vrijdag geopereerd werd, misschien zelfs na het weekend al weer aan het werk kon. Lijkt me toch wel erg snel. Hoe lang heb jij voor je herstel uitgetrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 20:57 zei Rosanna123:

Hi Sandy,

 

Dr Selms heeft me zo enthousiast gemaakt over Motiva! Heb je die protheses gevoeld? Mijn god, wat zijn die zacht!! Ben eigenlijk overtuigd dat ik het door hem wil laten doen en weet ook zeker dat ik Motiva wil. Ik kan in februari al terecht bij hem. Dat is wel heel snel, moet ik toch even over denken. Zeker omdat ik het aantal cc nog moet kiezen. In mijn topic heb ik mijn consult wat uitgebreider beschreven.

 

Hoe is jouw controle gegaan? Wat zei hij van de pijn die je hebt?

 

Bij mij zei hij dat ik, als ik vrijdag geopereerd werd, misschien zelfs na het weekend al weer aan het werk kon. Lijkt me toch wel erg snel. Hoe lang heb jij voor je herstel uitgetrokken?

@Rosanna123Hi ik heb een weekje vrij genomen, maar bij mij moest er ook prothese uitgehaald, kapsel verwijdert en vel weggehaald worden! Dus is wel veel in 1x.

ik ben vorige week donderdag geholpen en ga maandag weer aan t werk, dus 10 dagen. 

Spannend hoor, het is wel een fijne arts en de motiva is inderdaad heel mooi en zacht, pijn word al stukken minder! En wonden genezen goed! Hij was erg tevreden! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ het is natuurlijk ook wel zo dat ik ze al een keer heb laten verkleinen. Ik heb ontzettend los en dun vel.En dat als de prothese nog hoger geplaats zou worden dan zouden mijn tepels onder mijn borsten komen, of ik zou er nog meer dan 400cc in moeten doen en met mijn lengte en gewicht leek me dat zelf veel te veel. Ze veranderen ook nog steeds natuurlijk en met bikini aan ben ik superblij. Ik heb maar even mail naar chirurg gestuurd, volgende controle is pas over 5 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe,

 

Fijn dat je arts tevreden was bij je controle. Maar kan ik uit het volgende bericht opmaken dat je zelf niet zo tevreden bent?  Ik vind ze erg mooi geworden, wat ik er zo van zie. Had je graag meer bolling bovenop gewild? 

Is het je inmiddels al gelukt om in mijn album te kijken? 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎1‎-‎2018 om 14:40 zei Jaydee:

@SandyOsVe,

 

Fijn dat je arts tevreden was bij je controle. Maar kan ik uit het volgende bericht opmaken dat je zelf niet zo tevreden bent?  Ik vind ze erg mooi geworden, wat ik er zo van zie. Had je graag meer bolling bovenop gewild? 

Is het je inmiddels al gelukt om in mijn album te kijken? 

 

XXX Jaydee 

@JaydeeIk weett niet zo goed, was heel duidelijk tegen de arts dat ie mij theezakken op moest vullen en dat ik niet zo een ronde vorm wilde bovenop, maar ik heb het idee dat ze wel heel erg laag gevuld zijn. Als ik mijn bikini aan heb is dat precies wat ik wil, maar naakt vind ik t een beetje gek. Als ik de foto zie van dag 2 en dag 7 po lijkt t wel of de zwaartekracht nu al aan t werk is haha. Maar het kan ook helemaal aan mij liggen hoor. 

Jazeker heb ik jouw mooie volle borsten gezien, wat fijn dat die bobbel weg is. Is de prothese ook vervangen? Of alleen de bovvel weggehaald? Ik weet alleen niet hoe ik reactie bij je foto :54:kan zetten:blush:

doe alles op de iphone, mss is dat t

maar mss moet ik ook niet zeuren, Ze zijn gewoon mooi en het verschil met hoe t was is natuurlijk zoooooo groot

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe, ik vind jouw boobs heel mooi hoor. Ik ben 51 en ik zag dat jij van 1973 bent; dan moeten boobs ook niet meer zo heel hoog zitten hè?  Dan ziet het er zo "zielig" uit; zo van 'die oude mutsen willen nog steeds 18 lijken' :38:.

En misschien is het ook ff wennen voor jou dat je ze nu dual plane hebt. Dat is natuurlijk ook anders dan wanneer je ze voor de spier hebt. De spier staat nu ook nog heel strak en houdt de protheses daardoor stevig vast. Rond een week of 8-10 geeft de spier de strijd op en gaat dan ontspannen. Dan zie je dat de borsten ook nog een verandering doormaken en voller worden. Eerst werd dat hier op het forum "ploppen"  genoemd, maar omdat @best_boobie dat een heel vervelend woord vindt, hebben we het omgetoverd naar

"ontplooien". :45:

Dus ook jouw borsten zullen zich gaan ontplooien en daarbij gaan veranderen van vorm. Dus komt vast helemaal goed, SandyOsVe. GEDULD, het toverwoord :36:.

Bedankt voor je complimenten. Ik ben zelf ook erg blij dat mijn double bubble weg is. Ik had 560cc hp van Natrelle en ik heb nu de 825cc corsé van Motiva. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@SandyOsVe, ik vind jouw boobs heel mooi hoor. Ik ben 51 en ik zag dat jij van 1973 bent; dan moeten boobs ook niet meer zo heel hoog zitten hè?  Dan ziet het er zo "zielig" uit; zo van 'die oude mutsen willen nog steeds 18 lijken' :38:.

En misschien is het ook ff wennen voor jou dat je ze nu dual plane hebt. Dat is natuurlijk ook anders dan wanneer je ze voor de spier hebt. De spier staat nu ook nog heel strak en houdt de protheses daardoor stevig vast. Rond een week of 8-10 geeft de spier de strijd op en gaat dan ontspannen. Dan zie je dat de borsten ook nog een verandering doormaken en voller worden. Eerst werd dat hier op het forum "ploppen"  genoemd, maar omdat @best_boobie dat een heel vervelend woord vindt, hebben we het omgetoverd naar

"ontplooien". :45:

Dus ook jouw borsten zullen zich gaan ontplooien en daarbij gaan veranderen van vorm. Dus komt vast helemaal goed, SandyOsVe. GEDULD, het toverwoord :36:.

Bedankt voor je complimenten. Ik ben zelf ook erg blij dat mijn double bubble weg is. Ik had 560cc hp van Natrelle en ik heb nu de 825cc corsé van Motiva. 

 

Xxx Jaydee 

Dank je lieverd, ben weer gerustgesteld! Gewoon even paar maanden afwachten en inderdaad hopen dat de spieren t snel opgeven:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandy, fijn dat de pijn minder is geworden! Ze zien er ook al mooi uit zeg! Weet je welk type je precies hebt van Motiva? De ronde protheses zijn nog ingedeeld in Demi, Full en Corsé.

Ik zie wel wat je bedoelt dat ze iets lager gevuld zijn. Persoonlijk vind ik dat juist mooi. Ze zien er stevig uit, maar er zit toch een natuurlijke hang in. Dit maakt het, ondanks de grootte, toch heel natuurlijk. Hopelijk ben je er straks zelf ook helemaal blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Rosanna123:

Hoi Sandy, fijn dat de pijn minder is geworden! Ze zien er ook al mooi uit zeg! Weet je welk type je precies hebt van Motiva? De ronde protheses zijn nog ingedeeld in Demi, Full en Corsé.

Ik zie wel wat je bedoelt dat ze iets lager gevuld zijn. Persoonlijk vind ik dat juist mooi. Ze zien er stevig uit, maar er zit toch een natuurlijke hang in. Dit maakt het, ondanks de grootte, toch heel natuurlijk. Hopelijk ben je er straks zelf ook helemaal blij mee!

@Rosanna123Dank je wel:67: ik weet eigenlijk niet welke van die drie of mijn kaartje staat round silksurface plus weet jij dan welke het is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123

wat kun je al snel terecht, echt super! Ik was in oktober en zou ook in feb geholpen worden maar er was een gaatje 4 januari

ik vind dr van selm echt een hele fijne arts. En zou de volgende keer ook zeker weer naar hem gaan, ik ben gewoon zelf een beetje onzeker, maar na alles wat ik aan mijn borsten heb gehad is het nog superknap dat hij dit er van heeft kunnen maken, verder moet ik gewoon geduld hebben en e lekker even tot hun recht laten komen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei SandyOsVe:

@Rosanna123Dank je wel:67: ik weet eigenlijk niet welke van die drie of mijn kaartje staat round silksurface plus weet jij dan welke het is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoi @SandyOsVe,

 

Zo te zien heb jij de Motiva round full projectie .

Ik zal een schemaatje bijvoegen, waarin je dit kunt zien. 

XXX Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎1‎-‎2018 om 07:10 zei SandyOsVe:

Gistern om 17.00 uur naar huis. Half rechtop geslapen. Nu weer op de bank. Beetje misselijk maar nog niks vergeleken met de vorige keer. 

 

@best_boobie kun jij de fotos uit mijn verslag halen alsjeblieft? Ik heb e:blush:een album aangemaakt. Sorryyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha super lang naar dat schema gezocht, stond het gewoon al in dit topic! Dan heb je precies wat hij mij ook aanraadde: full, 400 cc toch? Ondanks de full projectie zien ze er nog wel mooi druppelvormig uit bij jou. 

 

Enige verschil is dat jij silksurface hebt zo te zien en dat hij mij ergonomix aanraadde. Ik vond op de site van motiva nog gedetailleerdere matrixen (http://motivaimplants.nl/products/#motiva-implant-matrix). En nu snap ik het ineens! De silksurface heeft de plus gel (de op één na zachtste) en de ergonomix heeft de nog zachtere ultima gel. Vandaar dat hij het soort gel niet besproken heeft, omdat de ultima gel dus standaard is bij de ergonomix. Haha kwartje viel een beetje laat bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.