Ga naar inhoud

SandyOsVe : 4 januari 2018 : Dr. van Selms : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hí, mijn naam is sandy, ik heb 8 jaar geleden mijn borsten laten liften en een prothese laten plaatsen.sinds een jaar last van inkapselen en 4 januari gaan de oude proteses eruit en komen er nieuwe in. Dit keer onder de borstspier( vorige keer erboven) .. wel spannend weer, operatie dit keer door dezelfde arts arts als vorige keer omdat ik toen zeer tevreden was. 

Ben wel heel benieuwd hoe t is als het onder de borstspier zit.

ben ook benieuwd naar de rest van de verhalen hier. Groetjes Sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎19‎-‎12‎-‎2017 om 09:11 zei SandyOsVe:

Hí, mijn naam is sandy, ik heb 8 jaar geleden mijn borsten laten liften en een prothese laten plaatsen.sinds een jaar last van inkapselen en 4 januari gaan de oude proteses eruit en komen er nieuwe in. Dit keer onder de borstspier( vorige keer erboven) .. wel spannend weer, operatie dit keer door dezelfde arts arts als vorige keer omdat ik toen zeer tevreden was. 

Ben wel heel benieuwd hoe t is als het onder de borstspier zit.

ben ook benieuwd naar de rest van de verhalen hier. Groetjes Sandy

Hoi hoi

Mag ik vragen bij welke pc je gaat en hoeveel cc erin gaat? 
Welk merk implantaten heb je op het moment eigenlijk? Ben altijd erg benieuwd naar dit soort dingen..
Wordt er trouwens iets vergoed bij jou? Heb je baker III of IV kapselcontractie? Of moet je het zelf betalen? 

Sorry voor alle vragen haha... :P

Als je je eigen topic 'volgt' krijg je ook meldingen als je niet getagd of geciteerd wordt, misschien handig om te doen :)

En als je even doorgeeft welke pc en kliniek, dan passen we je titel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen. Dan kun je verdere updates en je operatieverslag gewoon in dit topic schrijven en heb je alles handig bij elkaar staan

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi, ik word geopereerd in olvg west door dr van selms. Ik ga van de 175 naar de 400cc

ik krijg nu de motiva implants, weer

even niet hoe de vorige heette

ik weer ook niet precies welke baken het is maar dr can selms heeft erg zijn best voor me gedaan en de verzekering vergoed het eruithalen en schoonmaken 4000 euro en ik betaal alleen de nieuwe prothese zelf. 1500 euro

morgen om 9 uur melden en dan eind van de dag weer hop naar huis

werst even fotos maken van voor!

groetjes sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei SandyOsVe:

Hi, ik word geopereerd in olvg west door dr van selms. Ik ga van de 175 naar de 400cc

ik krijg nu de motiva implants, weer

even niet hoe de vorige heette

ik weer ook niet precies welke baken het is maar dr can selms heeft erg zijn best voor me gedaan en de verzekering vergoed het eruithalen en schoonmaken 4000 euro en ik betaal alleen de nieuwe prothese zelf. 1500 euro

morgen om 9 uur melden en dan eind van de dag weer hop naar huis

werst even fotos maken van voor!

groetjes sandy

OH super, dat is morgen al!
Heel veel succes!!

Laat je ons even weten hoe alles gegaan is? Mag gewoon in dit topic, want ik ga even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen :) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de bovenkant onder de verschillende tabbladen kan je ook clubs vinden. Hier kan je je aanmelden voor de januari boobs. Moet alleen je verzoek nog even geaccepteerd worden, maar dat komt goed! Zou gezellig zijn als je mee komt kletsen. Ik ben zelf gisteren geopereerd en heb veel aan de steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistern om 17.00 uur naar huis. Half rechtop geslapen. Nu weer op de bank. Beetje misselijk maar nog niks vergeleken met de vorige keer. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei SandyOsVe:

Vind ze wel erg naar links en rechtsvallen maar dat zal hopelijk nog wat minder worden, vanmiddag lekker even douchen als mijn man thuis komt

Wauw wat een verschil!! Ze zijn prachtig. Bij mij vallen ze ook naar buiten maar heb gelezen dat dit wss minder wordt. Beterschap!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @SandyOsVe,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Ik vind ze al heel erg mooi hoor :wub:. En ze gaan de komende weken nog heel erg veranderen hè. Bij mij wezen mijn borsten de eerste dagen ook zo naar buiten. Ik ben vandaag precies 4 weken po en het is allemaal goed bijgetrokken. Als je het leuk vindt, dan kan ik je wel aan mijn album toevoegen, dan kun je de verandering zelf zien. 

Ik wens je een fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @SandyOsVe,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Ik vind ze al heel erg mooi hoor :wub:. En ze gaan de komende weken nog heel erg veranderen hè. Bij mij wezen mijn borsten de eerste dagen ook zo naar buiten. Ik ben vandaag precies 4 weken po en het is allemaal goed bijgetrokken. Als je het leuk vindt, dan kan ik je wel aan mijn album toevoegen, dan kun je de verandering zelf zien. 

Ik wens je een fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Hoi jaydee, wil graag je album volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook gedacht dat ik drains zou krijgen omdat ik die devorige keer wel had maar dat was natuurlijk voor de verkleining haha.. mag vanmiddag al douchen ook, best eng na 1 dag en volgens mijn arts kan ik volgende week alweer gaan werken, zolang ik maar niet til 6 wkn

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SandyOsVe:

Vind ze wel erg naar links en rechtsvallen maar dat zal hopelijk nog wat minder worden, vanmiddag lekker even douchen als mijn man thuis komt

Hey Sandy, je borsten zien er al mooi uit zeg! Hoeveel cc heb je deze keer?

Wat ik bij jou juist mooi vind is dat de afstand tussen je borsten vrij klein is. Wat ik in mijn topic zei, bij mij zit er wel 3 cm tussen mijn borsten in. Gezien we dezelfde arts hebben, zal dit wellicht toch een stukje met de natuurlijke vorm van je borsten te maken hebben. 

Ik ben erg benieuwd hoe je de Motiva's gaat vinden als je wat langer PO bent. Wens je voor nu een heel goed herstel toe!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosanna123:

Hey Sandy, je borsten zien er al mooi uit zeg! Hoeveel cc heb je deze keer?

Wat ik bij jou juist mooi vind is dat de afstand tussen je borsten vrij klein is. Wat ik in mijn topic zei, bij mij zit er wel 3 cm tussen mijn borsten in. Gezien we dezelfde arts hebben, zal dit wellicht toch een stukje met de natuurlijke vorm van je borsten te maken hebben. 

Ik ben erg benieuwd hoe je de Motiva's gaat vinden als je wat langer PO bent. Wens je voor nu een heel goed herstel toe!

 

Hí mijne stonden ook wat verder uit elkaar dacht ik voor de operatie, ik heb nu 400cc. Ik vind dr van selm wel prettig, tweede keer nu door hem gedaan. 8 jaar geleden verkleind maar bleef nog zoveel vel over dat er toch nog een prothese bij moest. Was toen heel blij dus heb niet eens verder gekeken. Er zijn er nu zooooooveeel dat je door de bomen het bos niet ziet dus ben er maar niet aan begonnen. Wanner ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei SandyOsVe:

Hí mijne stonden ook wat verder uit elkaar dacht ik voor de operatie, ik heb nu 400cc. Ik vind dr van selm wel prettig, tweede keer nu door hem gedaan. 8 jaar geleden verkleind maar bleef nog zoveel vel over dat er toch nog een prothese bij moest. Was toen heel blij dus heb niet eens verder gekeken. Er zijn er nu zooooooveeel dat je door de bomen het bos niet ziet dus ben er maar niet aan begonnen. Wanner ga jij?

Klopt is absoluut een kundige arts. Hij is ook goed in borsten creëren die er nog wel natuurlijk uitzien, dat vind ik zelf heel belangrijk. Ik heb aanstaande dinsdag nog een consult bij Dr Selms. Begin februari bij Wouter van der Pot en dan wil ik daarna graag snel een datum plannen. Je kan het maar gehad hebben! 

 

Kon hij trouwens iets zeggen van de reden dat je zoveel jaar na de operatie ineens kapselvorming kreeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.