Ga naar inhoud

Natascha : 9 januari 2018 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

ik ben Natascha ik ben 23 jaar oud en ik ben kapster.

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr. Nio in het olgv ziekenhuis in Amsterdam.

dat gaf me een heel goed gevoel. Van mezelf heb ik 75 B. Ik heb met het consult 500 en 600 cc gepast. Dual plane. Met monoblock Hydrogel. Graag zou ik jullie mening willen weten over de volgende foto's: 500 en 600 cc. Als er mensen zijn die dezelfde maat hebben, dan zou ik daar graag foto's van willen zien! 

 

Groetjes !

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi natascha,

 

ik vind de eerste twee foto's het mooiste bij je staan, maar eigenlijk maakt het niks uit. Jij moet je er goed bij voelen. Iedereen heeft een andere smaak. De een van grote ronde borsten de ander van borsten met wat meer hang erin. Volg je instinct. 

 

Hoe was Dr Nio? ik heb 1 aug een eerste consult bij hem.  Ook voor de hydrogel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk dat mijn gevoel zegt dat ik er net tussenin moet gaan zitten.. ik hou wel van borsten maar het moet wel natuurlijk blijven!

 

Nio is echt een fijne man!! Mijn bedoeling was om langs verschillende consults te gaan, maar ik denk dat ik niet verder ga kijken. Ik had echt een goed gevoel bij hem. En we lagen redelijk op 1 lijn!! Mijn bedoeling is om volgend jaar pas een borstvergroting te doen, eerst even goed sparen. Ik kan nu al niet meer wachten!!

 

zou je mij op de hoogte willen houden tegen die tijd als jij bent geweest, ik loop nog met wat vragen rond, alleen ik weet niet hoe ik hem kan bereiken. Ga jij ook naar het Olvg ziekenhuis @gastmama ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natascha:

Mijn bedoeling is om volgend jaar pas een borstvergroting te doen, eerst even goed sparen. Ik kan nu al niet meer wachten!!

 

zou je mij op de hoogte willen houden tegen die tijd als jij bent geweest, ik loop nog met wat vragen rond, alleen ik weet niet hoe ik hem kan bereiken. Ga jij ook naar het Olvg ziekenhu

Ik wil net voor de kerst mijn borstvergroting laten doen. Idd eerst even sparen en met mijn werk is dat de meest makkelijke tijd. Ik ben gastouder en heb mijn werkruimte in een mooie aangepaste kelder. In de winter ga ik niet zo vaak naar buiten met de kinderen en hoef ik dus ook minder te tillen.

Ik ga naar de parkkliniek in Rotterdam. Dat is 2 uurtjes rijden voor mij maar ik heb veel goeds gelezen over die kliniek en dr Nio. Ik ben ook al bij dr visser geweest. Ook een hele fijne vrouw maar aangezien ik misschien een lift nodig zou hebben en alle lovende verhalen over Nio wilde ik ook bij hem op consult.

 

Ik zal je op de hoogte houden over mijn consult bij hem. stuur me anders jou vragen nog even per pb dan kijk ik of ik ze kan vragen als ze niet al te situatiegebonden zijn

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Natascha:

kan je bij het Olvg ziekenhuis in Amsterdam ook kiezen voor eurosiliconen ? (Uit wat voor merken kan je allemaal kiezen daar ? 

 

Hoi Natascha,

 

Ik word vanuit het OLVG geopereerd en daar werken de chirurgen (volgens mij) standaard met Eurosilicone. Je kunt zelf een voorkeur aangeven voor een ander merk. Voor een meerprijs kun je kiezen voor Motiva en ik dacht dat ze ook met Mentor werken, maar dat weet ik niet 100% zeker.

 

Groetjes Roxanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natascha,

 

Ik had net gereageerd in je andere topic en zie nu je vraag. Ik krijg 550cc bij Nio over 7 dagen. Ik krijg alleen geen hydrogel maar gewoon eurosilicone 100% gevuld. Ik zat eerst ook te twijfelen tussen de 500 en 600cc en heb uiteindelijk de tussenweg gekozen. Ik heb zelf momenteel een 80B/C.

 

Het ligt er erg aan wat je zelf mooi vind natuurlijk en welke maat je gaat kiezen. Hoe lang ben je eigenlijk?

 

Groetjes Roxanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2017 om 22:21 zei x-roxiie-x:

Hoi Natascha,

 

Ik had net gereageerd in je andere topic en zie nu je vraag. Ik krijg 550cc bij Nio over 7 dagen. Ik krijg alleen geen hydrogel maar gewoon eurosilicone 100% gevuld. Ik zat eerst ook te twijfelen tussen de 500 en 600cc en heb uiteindelijk de tussenweg gekozen. Ik heb zelf momenteel een 80B/C.

 

Het ligt er erg aan wat je zelf mooi vind natuurlijk en welke maat je gaat kiezen. Hoe lang ben je eigenlijk?

 

Groetjes Roxanna

Spannend, je bent over een paar dagen aan de beurt! Ik ga 13 juli 600cc passen en dan staat de operatie dag op 27 juli gepland. Ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb een afspraak bij diana Gabriels. Succes alvast vrijdag 

Groetjes Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!! ik vind de eerste 2 fotos het mooiste bij je staan. ik denk de 500cc?

maar het is jou lichaam en je moet zelf zien wat je wil natuurlijk dat je erna geen spijt krijgt te klein genomen te hebben. 

 

succes !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natascha ik ben door frans straten geholpen (heyendael kliniek)

 

word zeker mooi 550! en zeker de ronde protheses nemen dan als je de bovenkant mooi gevuld wil hebben.

heb ook voor rond gekozen omdat ik ook 'lege' borsten had aan de bovenkant. nu als ik kijk staan ze mooi dicht bij elkaar en heb ik een mooi spleetje hahaha :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Leya:

Spannend, je bent over een paar dagen aan de beurt! Ik ga 13 juli 600cc passen en dan staat de operatie dag op 27 juli gepland. Ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb een afspraak bij diana Gabriels. Succes alvast vrijdag 

Groetjes Leya

 

Hoi Leya, 

 

Super spannend inderdaad! Echt heel veel zin in!! Voor jou ook spannend hè. 27 juli dat is al heel vlug. Leuk! Had je al eerder gepast of word dit de eerste keer?

 Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo lieve mensen,

 

Vandaag ben ik voor de 2e keer bij dokter Nio geweest in het Olvgz Nu ben ik eruit wat ik wil qua grootte enz. 

Graag zou ik voorbeeld foto's willen zien van mensen met het liefst dezelfde maat.

 

ultra high profile (rond) 

dual plane 

mentor

535 cc.

 

ik hoor graag van jullie,

 

groetjes Natascha 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
16 minuten geleden zei Nini28:

Hallo @Natascha geen voorbeeld foto’s Vor jou maar op Instagram vind ik wel altijd veel inspiratie. 

Weet jij al wanneer jij geopereerd wordt? Ik krijg door Dr Nio 375 cc eind januari.

Ik ga je volgen,  ben benieuwd hoe jij de operatie ervaart en de tijd ernaar :)

 

Gezellig ik ook in januari Nio boobs :) maar 500cc, welke woorden gebruik jij om op Instagram te zoeken?

 

staat je mooi die tussenmaat meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei CupA84tje:

Gezellig ik ook in januari Nio boobs :) maar 500cc, welke woorden gebruik jij om op Instagram te zoeken?

 

staat je mooi die tussenmaat meid!

Motiva, borstvergroting, Brustvergroesserung, Parkkliniek, Velthuis kliniek en andere klienieken en plastische chirurgen. Die plaatsen regelmatig resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Natascha @Boobs350 @CupA84tje Ik weet niet of jullie al op de hoogte zijn maar er is nu ook een club opgericht door best_boobies voor dames die in januari aan de beurt zijn :3:

 

* misschien ook leuk om je daar bij aan te sluiten en te kijken of er meer dames op 9 januari aan de beurt zijn, hoeft niet mag altijd natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.